کرم روشن کننده | تمام چیزی که برای خرید باید بدانیم

کرم روشن کننده متعلق به گروه بزرگی از لوازم آرایشی هستند که برای مقابله با عیوب زمان طراحی شده اند.میتوانید برای خرید کرم روشن کننده و مشاهده تمامی اقلام کلیک کنید. کرم های روشن کننده در واقع، در میان بسیاری از علائمی که پیری پوست به همراه دارد، هایپرملانوزیس، لکه های تیره ناشی از تجمع موضعی ملانین ناشی از عوامل مختلف، اول از همه قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید یا لامپ های برنزه کننده، و تغییرات غدد درون ریز شامل می شود. مربوط به یائسگی یا مصرف داروهایی با فعالیت هورمونی (داروهای پیشگیری از بارداری، درمان...

فهرست مطالب

کرم روشن کننده متعلق به گروه بزرگی از لوازم آرایشی هستند که برای مقابله با عیوب زمان طراحی شده اند.میتوانید برای خرید کرم روشن کننده و مشاهده تمامی اقلام کلیک کنید.
کرم های روشن کننده در واقع، در میان بسیاری از علائمی که پیری پوست به همراه دارد، هایپرملانوزیس، لکه های تیره ناشی از تجمع موضعی ملانین ناشی از عوامل مختلف، اول از همه قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید یا لامپ های برنزه کننده، و تغییرات غدد درون ریز شامل می شود. مربوط به یائسگی یا مصرف داروهایی با فعالیت هورمونی (داروهای پیشگیری از بارداری، درمان جایگزینی هورمون). با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید.

ترکیب و کاربرد کرم روشن کننده برای صورت و دست

قبل از اینکه ادامه مقاله را با هم بخوانیم ٬ اگر میخواهید بی خطر پوست زیبای برنزه ای داشته باشید٬ از خرید روغن و لوسیون برنز کننده غافل نشوید!

کرم روشن کننده به طور خاص برای کمک به بهبود تمام آن لکه های تیره ای که به دلایل مختلف روی صورت ایجاد می شوند، مطالعه و ایجاد شده است.

هایپرملانوز معمولا با پیری پوست همراه است که شامل رشد بیش از حد ملانین در قسمت های مختلف صورت می شود. همچنین درست است که این لکه ها به دلیل عوامل متعددی ایجاد می شوند و حتی قبل از مرحله پیری نیز می توانند ایجاد شوند.

این لکه ها در واقع می توانند در اثر قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید طبیعی یا لامپ های برنزه کننده ایجاد شوند. آنها همچنین می توانند به دلیل تجویز پزشک از داروهای خاصی که باعث عدم تعادل هورمونی می شوند ایجاد شوند. یکی دیگر از عوارض این روش برنز کردن به وجود آمدن چین و چروک روی پوست است. از اینجا میتوانید خرید محصولات ضد چروک را انجام دهید.

در سال های اخیر، تعداد افرادی که از این آسیب شناسی رنج می برند به طور قابل توجهی افزایش یافته است: از این رو نیاز به استفاده از کرم روشن کننده است که نتایج عالی می دهد.

استفاده از آن مشابه کرم صورت معمولی است. لازم به تاکید است که ترکیب کرم روشن کننده به گونه ای است که می تواند متحد عالی برای سایر نیازهای پوست صورت از جمله:

  • مرطوب کننده
  • آرامش بخش
  • محافظ
  • تصفیه

با فاکتور اصلی داشتن عمل روشن کننده احتمالی روی صورت. لکه ها اندازه خاصی ندارند و همیشه از نظر عددی با هم برابر نیستند: به همین دلیل کرم روشن کننده باید بتواند با این مشکل از هر طریقی که ایجاد می شود مبارزه کند. همچنین میتوانید برای روشن کردن جای جوش خرید محصولات ضد جوش رو هم امتحان کنید!

ترکیب یک کرم روشن کننده خوب، به عنوان یک قاعده، دارای ترکیبات کاملا طبیعی یا عصاره هایی از اصول طبیعی خود مواد است.

اغلب ترکیب کرم بر اساس نیاز مورد مطالعه قرار می گیرد و بر اساس اثر روشن کنندگی آن باید بر روی پوست صورت اعمال شود، بدون اینکه آن را خراب یا آسیب بیشتری وارد کند.

مواد تشکیل دهنده کرم روشن کننده پوست برای درمان پوست

همانطور که گفته شد موادی که برای ترکیب کرم روشن کننده استفاده می شود بسیار زیاد است و همگی دارای خواص هدفمند با هدف براق شدن دوباره و با رنگی یکنواخت پوست هستند.

سپس آن را با سایر مواد و مواد فعال که برای سایر نیازهای پوست مانند آبرسانی و تصفیه نیز مفید هستند، مخلوط می کنند.

موادی که معمولا برای کرم روشن کننده استفاده می شود عبارتند از:

  • ویتامین C، همچنین به عنوان اسید اسکوربیک شناخته می شود.
  • زلائیک اسید، که یک ماده طبیعی است که توسط مخمر تولید می شود.
  • اسید کوجیک که یک ماده طبیعی است که توسط قارچ تولید می شود.
  • عصاره انگور (شامل دانه ها)؛
  • الاژیک اسید، یعنی یک مولکول با خواص آنتی اکسیدانی احتمالی موجود در اکثر گیاهان؛
  • ویتامین B3، که یک اثر روشن کننده احتمالی را اعمال می کند.
  • عصاره ریشه شیرین بیان که به لطف ترکیبات فعال خود دارای اثر آنتی اکسیدانی، محافظتی و روشن کنندگی احتمالی است.

تمام این مواد فعالیت خود را به گونه ای انجام می دهند که کرم روشن کننده دارای خواص کمکی زیر باشد:

  • کاهش تولید بیش از حد ملانین؛
  • از رسیدن ملانین به لایه بالایی پوست جلوگیری می کند و در جایی که لکه از قبل وجود دارد تجمع می یابد.
  • روند سنتز ملانین را تنظیم می کند.

کرم روشن کننده

اثربخشی کرم روشن کننده پوست

اثربخشی همه مواد روشن کننده که تاکنون توضیح داده شده است اکنون ثابت شده است. با این حال، تأثیر آنها در غلظت های مجاز استفاده در لوازم آرایشی نسبتاً خفیف است. نیاز به استفاده مداوم و طولانی مدت از محصولات روشن کننده را به دنبال دارد.

روش های جایگزین

لایه‌بردارهای شیمیایی که اغلب در ترکیب با ترکیبات فوق استفاده می‌شوند، از نظر رنگ‌زدایی بسیار مؤثرتر، اما در صورت استفاده نادرست، خطرناک‌تر هستند. این مواد، که در میان آن‌ها اسید ماندلیک و اسید گلیکولیک به دلیل بدنامی خود برجسته هستند، اساساً هدف از بین بردن سلول‌های مرده، غنی از ملانین، که تمایل به “سیمان” شدن روی سطح دارند، هستند.

لایه‌بردارها با این کار، لایه‌های زیرین اپیدرم را که سبک‌تر و روشن‌تر هستند، آزاد می‌کنند و با تحریک تشکیل سلول‌های جدید، گردش اپیدرم را افزایش می‌دهند. این محصولات، اگرچه به طور بالقوه بسیار مؤثر هستند، اما در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید، که در طی آن همچنان می‌توان از کرم‌هایی با مواد آرایشی روشن‌کننده استفاده کرد، به شرطی که فاقد لایه‌بردارها و عوامل حساسیت‌زا به نور باشند و با ضدآفتاب بالا ترکیب شده باشند، باید از مصرف آنها اجتناب شود. که از سنتز ملانین جدید با تیره شدن نواحی مستعد شروع هایپرملانوز جلوگیری می کند.

نحوه انتخاب کرم روشن کننده

اولین توصیه ما این است که همیشه با یک متخصص پوست حرفه ای و مورد اعتماد تماس بگیرید، که مرحله لک های صورت را بررسی می کند و بررسی می کند که کدام ماده آرایشی می تواند مناسب تر باشد.

اگر خودتان کرم روشن کننده انتخاب می کنید، توصیه این است که بررسی کنید که اجزای آن تا حد ممکن طبیعی باشند و INCI حاوی موادی باشد که قبلا در معرض دید قرار گرفته اند، تا اثر روشن کننده تا حد امکان و بدون عوارض باشد.

اگر وضعیت جدی نیست و می‌خواهید با یک درمان طبیعی ادامه دهید، می‌توانیم کرم لومیسکین کلاژن را که جزو پرفروش‌ترین و موثرترین کرم‌های موجود در بازار است، امتحان کنیم. به گفته متخصصان، این کرمی است که برخلاف افزایش سن می تواند به بهبود وضعیت لک های صورت کمک کند.

درمان با کرم روشن کننده

موارد منع مصرف و عوارض جانبی

کرم روشن کننده در اکثر موارد هیچ گونه منع مصرفی ندارد و برای انواع پوست مناسب است. اگر از کرم مناسب استفاده کنید، پس از چند روز پس از استفاده، پوست سالم تر، آبرسانی شده و لکه ها از قبل روشن می شوند.

مکانیسم عمل مواد روشن کننده

مواد روشن کننده فوق الذکر می توانند فعالیت خود را عمدتاً از طریق مکانیسم های مختلف عمل انجام دهند:

با مهار یا غیرفعال کردن آنزیم تیروزیناز، به منظور جلوگیری از فرآیندهای بیوسنتز ملانین از همان ابتدا.
با جلوگیری از مهاجرت ملانوزوم ها به سمت کراتینوسیت ها. بنابراین، در این حالت ملانین تشکیل شده است، اما به لایه سطحی پوست نمی رسد.
با تضاد عملکرد هورمون ملانوتروپیک MSH (هورمون محرک ملانوسیت) تولید شده توسط غده هیپوفیز. وظیفه این هورمون دقیقاً تحریک سنتز ملانین با اثر مستقیم بر روی ملانوسیت های موجود در پوست است.

اثربخشی کرم روشن کننده پوست

اثربخشی همه مواد روشن کننده که تاکنون توضیح داده شده است اکنون ثابت شده است. با این حال، تأثیر آنها در غلظت های مجاز استفاده در لوازم آرایشی نسبتاً خفیف است. نیاز به استفاده مداوم و طولانی مدت از محصولات روشن کننده را به دنبال دارد.

روش های جایگزین

لایه‌بردارهای شیمیایی که اغلب در ترکیب با ترکیبات فوق استفاده می‌شوند، از نظر رنگ‌زدایی بسیار مؤثرتر، اما در صورت استفاده نادرست، خطرناک‌تر هستند. این مواد، که در میان آن‌ها اسید ماندلیک و اسید گلیکولیک به دلیل بدنامی خود برجسته هستند، اساساً هدف از بین بردن سلول‌های مرده، غنی از ملانین، که تمایل به “سیمان” شدن روی سطح دارند، هستند. لایه‌بردارها با این کار، لایه‌های زیرین اپیدرم را که سبک‌تر و روشن‌تر هستند، آزاد می‌کنند و با تحریک تشکیل سلول‌های جدید، گردش اپیدرم را افزایش می‌دهند.

این محصولات، اگرچه به طور بالقوه بسیار مؤثر هستند، اما در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید، که در طی آن همچنان می‌توان از کرم‌هایی با مواد آرایشی روشن‌کننده استفاده کرد، به شرطی که فاقد لایه‌بردارها و عوامل حساسیت‌زا به نور باشند و با ضدآفتاب بالا ترکیب شده باشند، باید از مصرف آنها اجتناب شود. که از سنتز ملانین جدید با تیره شدن نواحی مستعد شروع هایپرملانوز جلوگیری می کند.

محصولات مرتبط

کرم روشن کننده بدن درملالیفت 75 میل

۲۱۶,۰۰۰ تومان

سوالات متداول

کرم روشن کننده به طور خاص برای کمک به بهبود تمام آن لکه های تیره ای که به دلایل مختلف روی صورت ایجاد می شوند،ایجاد شده است.
استفاده از کرم روشن کننده برای اثر بخشی بیشتر نیاز به استفاده مداوم و طولانی مدت را به دنبال دارد.
روشن کننده لک ها ، مرطوب کننده ، آرامش بخش ، محافظ ، تصفیه
بله ، با لایه برداری میتوانید سلول های مرده پوست را از بین ببرید ولی در صورت استفاده نادرست ممکن است خطرناک باشد .
لکه ها در اثر قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید طبیعی یا لامپ های برنزه کننده یا داروهای خاصی که باعث عدم تعادل هورمونی می شوند و … ایجاد می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی