کرم پودر و خرید کرم پودر اینترنتی و با قیمت مناسب

انواع کرم پودر -زمانی که باید در مراسمی شرکت کنید، ترجیح می‌دهید کرم پودری مات را انتخاب کنید که بتواند تغییر رنگ‌های پوست یا عیوب کوچک مانند جوش‌ها و سیاهی‌ها را پنهان کند. هزاران کرم پودر در بازار وجود دارد که نوید اصلاح پوست را تا حد کمال می‌دهند و هر سال، کرم‌های جدید همیشه تولید می‌شوند، زیرا زمینه آرایش همیشه در حال پیشرفت است. این راهنما به ما کمک می کند تا بفهمیم بهترین محصولات موجود در حال حاضر کدام هستند، همچنین با در نظر گرفتن ویژگی های مختلف مانند کیفیت-قیمت، بودجه و نوع پوست. با فروشگاه اینترنتی آداس...

فهرست مطالب

انواع کرم پودر -زمانی که باید در مراسمی شرکت کنید، ترجیح می‌دهید کرم پودری مات را انتخاب کنید که بتواند تغییر رنگ‌های پوست یا عیوب کوچک مانند جوش‌ها و سیاهی‌ها را پنهان کند. هزاران کرم پودر در بازار وجود دارد که نوید اصلاح پوست را تا حد کمال می‌دهند و هر سال، کرم‌های جدید همیشه تولید می‌شوند، زیرا زمینه آرایش همیشه در حال پیشرفت است. این راهنما به ما کمک می کند تا بفهمیم بهترین محصولات موجود در حال حاضر کدام هستند، همچنین با در نظر گرفتن ویژگی های مختلف مانند کیفیت-قیمت، بودجه و نوع پوست. با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید. ما شمارا برای بهترین تجربه خرید کرم پودر یاری میکنیم.

خرید کرم پودر با بهترین قیمت | انواع کرم پودر

کرم پودر انتخابی یکی از آن اجزای آرایشی است که به سختی می توانید آن را رها کنید، این دقیقاً به دلیل ویژگی های فراوان آن است. بسته به فرمول انتخابی، می تواند دیسکرومی را اصلاح کند، رنگی به رنگ پوست بدهد یا ظاهری درخشان برای تابستان به جا بگذارد.

 انتخاب انواع کرم پودر و میزان پوشش

در دسته کرم پودر های مات، می توان سطوح مختلفی از عملکرد را تشخیص داد که باید با توجه به نوع پوست اولیه انتخاب شوند:

پوشش کم

در صورتی که رنگ چهره دارای ایرادات بسیار آشکار نیست، بلکه فقط قرمزی های کوچکی دارد، می توانید پوشش کم رنگی را انتخاب کنید که رنگ صورت را یکدست می کند و ظاهری سالم و بسیار طبیعی می بخشد.

پوشش متوسط

فونداسیونی که پوشش متوسطی دارد به جای آن توسط کسانی انتخاب می شود که اصلاحات کوچکی مانند دایره های تیره، اسکار یا کک و مک دارند. این محصول بیشتر از محصول قبلی خودنمایی می کند، اما اگر آرایش از کیفیت خوبی برخوردار باشد، باز هم می توان یک اثر طبیعی به دست آورد.

انواع کرم پودر

پوشش استاندارد

در نهایت، اجازه دهید در مورد دسته ای صحبت کنیم که شامل فونداسیون پوششی است که در صورت وجود مشکلات بسیار واضح روی صورت مانند آکنه ترجیح داده می شود، اما همچنین توسط کسانی که مایل به داشتن پوستی عالی برای یک موقعیت مهم هستند انتخاب می شود.

پوشش فوق العاده

همچنین دسته ای از محصولات فراپوشنده وجود دارد که برای پنهان کردن خالکوبی یا مشکلات ویتیلیگو استفاده می شود. در مورد دو محصول اخیر لازم است که با دقت انتخاب شوند و با نوع پوست شما سازگاری داشته باشند زیرا ممکن است در اثر رنگ چربی قرار بگیرید که وجود آرایش را بسیار برجسته می کند و اصلا طبیعی به نظر نمی رسد. .

آیا کرم پودر برای رسیدن به یک پایان عالی کافی است؟

برای به دست آوردن یک پوشش بهینه، پوستی بی نقص و عاری از عیوب، تنها تکیه بر فونداسیون کافی نیست زیرا محصولی است که مشکلات را پنهان می کند اما مطمئنا نمی تواند معجزه کند.

خرید کرم پودر مات

اولین کاری که باید انجام دهید این است که از قبل از پوست خود مراقبت کنید، سپس آرایش را پاک کنید و هر شب با احتیاط پوست خود را تمیز کنید، از کرم ها و سرم های مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید و از استفاده از محصولات ارزان قیمت خودداری کنید. وقتی از پوست مراقبت می شود، می توان گفت که شما از قبل پایه ای عالی برای شروع دارید.

در صورت مشاهده تغییر رنگ های چشمگیر در صورت مانند کوپروز، آکنه یا سیاهی و سیاهی عمیق زیر چشم، قبل از استفاده از کرم پودر باید از کانسیلر های رنگی مانند سبز یا زرد بسته به نقص استفاده کرد تا اصلاح شود.

این مرحله ضروری است زیرا صورت را به یک بوم خالی تبدیل می کند که سپس می توانید بقیه آرایش را کاملاً روی آن اعمال کنید.

برای نتیجه نهایی مطلوب باید ترتیب دقیق استفاده از محصولات را رعایت کرد و به یاد داشته باشید که در مقادیر زیاده روی نکنید، بلکه همیشه از آنها در دوزهای کم استفاده کنید تا در صورت لزوم به آرامی لایه بندی شود و با استفاده از روبند روی صورت، پایه را تکمیل کنید.

چه کرم پودری مناسب چه نوع پوستی است؟

فونداسیون مات در بافت های مختلف موجود است، این به این دلیل است که همه انواع پوست نمی توانند از یک نوع محصول پشتیبانی کنند، بنابراین، قبل از تصمیم گیری برای خرید کرم پودر، باید بدانید که روی چه نوع پوستی کار می کنید.

در مورد پوست های خشک همیشه بهتر است بافت های مایع را ترجیح دهید زیرا علاوه بر پوشاندن، بافت را غنی می کنند و آن را حجیم تر می کنند. کاربرد توصیه شده برای این محصول با انگشتان، مخلوط کن های زیبایی مرطوب یا برس هایی با موهای مصنوعی است.

قبل از فونداسیون بهتر است از یک مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید.

فونداسیون های مایع همچنین با فرمولاسیون ضد پیری ساخته شده است که مخصوص کسانی است که علائم پیری روی صورت خود دارند، در واقع در این موارد توصیه نمی شود روی محصولاتی که خیلی مات یا ضخیم هستند تمرکز کنید زیرا می توانند به چین ها نفوذ کنند و باعث ایجاد چین و چروک شوند. چین و چروک حتی بیشتر مشهود است.

% کرم پودر و خرید کرم پودر اینترنتی و با قیمت مناسب فروشگاه آرایشی بهداشتی آداس بیوتی

تمام فونداسیون هایی که در دسته ضد پیری قرار می گیرند با ترکیبات خاصی طراحی شده اند که با اثر لیفتینگ پوست را آرام تر و هیدراته تر می کند.

پوست هایی که پایه روغنی یا ترکیبی دارند باید موس یا محصولات پودر فشرده را انتخاب کنند و از مایعاتی که می توانند اثر براق روی صورت را برجسته کنند اجتناب کنند.

محصولات فشرده سبوم اضافی را تنظیم می کنند و پوست را در طول روز کدر می کنند. یک نکته کاربردی این است که یک پودر فشرده را با اسفنج مناسب همراه داشته باشید و در طول روز در منطقه T که حساس ترین است و بیشترین درخشندگی را دارد از آن عبور کنید.

تفاوت کرم پودر گران و ارزان

همانطور که در بسیاری از دسته بندی های محصول، قیمت همیشه کیفیت بالا را تایید نمی کند، بنابراین خوب است که مراقب مارک های بزرگ باشید که هزینه را فقط برای بازاریابی و نه برای اثربخشی موثر افزایش می دهند. در دنیای آرایش بسیار رایج است که باید برای آگاهی از برند به جای خود محصول هزینه پرداخت کرد.

هنگام تصمیم گیری برای خرید یک محصول، ضروری است که برای خواندن INCI، یعنی ترکیب و موادی که استفاده شده است، وقت بگذارید. در طول سال‌ها، اکثر برندها با اجتناب از گنجاندن ترکیبات شیمیایی در بین مواد تشکیل دهنده، که در گذشته بسیار رایج بود، با درخواست‌های گزینشی و دقیق و فزاینده سازگار شده‌اند، اما همیشه خوب است که نهایت توجه را داشته باشیم.

برای کسانی که در بخش زیبایی کمتر متخصص هستند، تشخیص عناصر مضر ممکن است آسان نباشد، بنابراین در اصل توصیه می کنیم از فونداسیون های حاوی سیلیکون اجتناب کنند، زیرا این ترکیباتی هستند که منشاء شیمیایی دارند و از نفت گرفته می شوند و برای بدن مضر هستند. محیط زیست اما مهمتر از همه برای پوست ما.

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

برندهای مای، سینره، بورژوآ، الارو، میبلین، دراماکو، شون، این لی، آر تی اس، فلورمار و… بهترین و با کیفیت ترین کرم پودر ها در جهان هستند.
ماده ای آرایشی است که به عنوان زیر ساز آرایش برای پوشاندن لک و جای زخم سطحی به کار می رود .
از بهترین مارکای کرم پودر میتوان مک ، اکتی پور ، لورال ، لانکوم ، دبورا ، بورژوا ، دوسه ، منهتن ، الارو ، مکس فکتور و کلینیک را نام برد .
برای پوست های خشک بهتر است از کرم پودرهای مایع مناسب پوست خشک استفاده کنید .
پوشش‌دهی بالا ، بافت سبک و مخملی ، متناسب با نوع پوست ، فاقد مواد حساسیت‌زا ، ماندگاری مناسب ، مقاوم در برابر تعریق، رطوبت و گرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی