مصاحبه اختصاصی آداس بیوتی با خانم ستوپیتسکایا اولگا

ستوپیتسکایا اولگا کیست؟ خانم ستوپیتسکایا اولگا از برترین ناخن کاران روسیه و جهان می باشد.همچنین ایشان رییس بخش ناخن مسابقات بین المللی زیبایی جورج کات،سرمربی و داور مسابقات قهرمانی بین المللی استیتس جورج کات،مدرس بین المللی ناخن،قهرمان مسابقات منطقه و شهرستان،قهرمان روسیه و اروپا و نویسنده دورها های متعدد ناخن در زمینه مدل سازی و طراحی می باشند.در ادامه با آداس بیوتی همراه باشید. درباره علاقه خود و خودتان بیشتر توضیح دهید؟ من 20 سال است که در این حرفه هستم و در طول سال ها راه زیادی را پیموده ام. در سن 18 سالگی در یک استودیو هنر ناخن...

فهرست مطالب

ستوپیتسکایا اولگا کیست؟

خانم ستوپیتسکایا اولگا از برترین ناخن کاران روسیه و جهان می باشد.همچنین ایشان رییس بخش ناخن مسابقات بین المللی زیبایی جورج کات،سرمربی و داور مسابقات قهرمانی بین المللی استیتس جورج کات،مدرس بین المللی ناخن،قهرمان مسابقات منطقه و شهرستان،قهرمان روسیه و اروپا و نویسنده دورها های متعدد ناخن در زمینه مدل سازی و طراحی می باشند.در ادامه با آداس بیوتی همراه باشید.

ستوپیتسکایا اولگا

درباره علاقه خود و خودتان بیشتر توضیح دهید؟

من 20 سال است که در این حرفه هستم و در طول سال ها راه زیادی را پیموده ام. در سن 18 سالگی در یک استودیو هنر ناخن مشغول به کار شدم، در حالی که به تازگی در مؤسسه تحصیل می کردم تا طراح ناخن شوم.

من نقاش بسیار خوبی هستم و از بچگی استعداد آن را داشته ام.هنگامی که من شروع به تدریس کردم، بازخورد دانش‌آموزان بسیار مثبت بود و مدیر آموزشگاه من را استاد رسمی آنجا کرد. من خیلی دوست داشتم تدریس کنم، همیشه سعی کردم 1000% از راندمان خودم را بگذارم اما همچنان هنوز هم تمرین می کنم، به هیچ وجه نمی توانم دست از کار کردن ، تدریس و تلاش کردن بردارم، باید همه چیز را آموزش دهم.

از چه زمانی متوجه شدید به این کار علاقه دارید؟

من در سال‌های تحصیلم، به وضوح فهمیدم که به چه چیزی علاقه دارم و آن هم زیبایی بود. در آن زمان مادرم یک بانوی کاری و پرتلاش بود و چندین سالن زیبایی را اداره می کرد، در حالی که خودش آرایشگری می کرد و تدریس می کرد.اوقات فراغت خود را از مدرسه سر کار او می گذراندم.علاقه و عشق من به زیبایی به تدریج در طی این سال ها القا شد.

زمان گذشت و من هم آرایشگر شدم و در تعطیلات مدرسه در سالن مادرم کار می کردم، اما مانیکور بیشتر مرا جذب کرد. من در سن 14 سالگی به عنوان یک مانیکور و مدل ناخن آموزش دیدم.البته در آن سن دیپلم صادر نمی شد.

اوقات فراغت و وقت آزاد خود را صرف چه کارهایی می کردید؟

تمام وقت آزادم را صرف مطالعه روی میز مانیکور، سوهان کشیدن، مجسمه سازی و کشیدن چیزی کردم و خسته نشدم. مدلینگ به سرگرمی من تبدیل شده است. می توان گفت انسان شاد فردی است که علاقه خود را پیدا کند و از کار کردن در آن موضوع لذت ببرد.

همکاری شما با آقای جورج کات چگونه آغاز شد؟

در سال 2011 به تیم آقای جورج کات پیوستم، در سالن کار می کردم و تدریس کردم. در آن زمان بود که زندگی رقابتی من شروع شد. ابتدا به جشنواره های شهرستانی و منطقه ای سفر کردیم، جوایزی گرفتیم و مردم درباره ما نوشتند.

از هر سفر حداقل 20 جام و مدال آوردیم. پس از آن مسابقات قهرمانی جدی تری از جمله مسابقات بین المللی و جهانی پیش آمد. با کسب بالاترین جوایز، می‌خواستم یکی از افرادی شوم که بهترین‌ بهترین ها را انتخاب می‌کنند هفت روز هفته کار می‌کردم، شب‌ها نمی‌خوابیدم، مدام تمرین می‌کردم و برای مسابقات قهرمانی آماده می‌شدم، موفق به نوشتن برنامه‌های درسی جدید و تدریس شدم.

من همونی شدم که الان هستم! اما اینجا پایان کار من نیست، زیرا می خواهم دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم!

اولگا ستوپیتسکایا و فستیوال جورج کات

  • فرصت استثنایی آموزش توسط خانم اولگا را از دست ندهید برای برای ثبت نام روی همین لینک کلیک کنید!!

آیا خودتان را انسان خوشبختی می دانید؟

بله،من خودم را آدم خوشبختی می دانم!

سخن آخر

از خودم سپاسگزارم که این راه را انتخاب کردم، برای اینکه احساس کردم چه می خواهم و خودم را چه کسی می بینم! من از جورج سپاسگزارم که چنین مسیری را به من نشان داد!  همچنین من از شما دانش آموزانم سپاسگزارم !

بیشتر بخوانید:درباره بهترین آموزشگاه آرایشی آمریکا چه می دانید؟!

نمونه کارهای خانم ستوپیتسکایا اولگا

نمونه کارهای الگا

نمونه کارهای اولگا

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

جواب
جواب
جواب
جواب
جواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی