بهترین ریمل حجم دهنده

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 12 دقیقه

بهترین ریمل حجم دهنده – فراتر از بسته بندی‌های جذاب و تبلیغات هوشمندانه‌ی برند‌ها، بهترین ریمل‌های حجیم کننده، مژه‌های شما را خوش حالت و حجیم جلوه می‌دهد. اما در بازاری که مردم با تبلیغات، توجه شان جلب گزینه‌های فرعی می‌شود، پیدا کردن بهترین ریمل، کار دشواری است. به همین دلیل ما در این مقاله، بهترین ریمل‌های حجم دهنده‌ی مورد علاقه خود را که استفاده از آن‌ها بسیار آسان است را برای شما شرح می‌دهیم.

بهترین ریمل حجم دهنده، می‌تواند مژه‌هایی سیاه و ضخیم را برای ما ایجاد کند. ناگفته نماند، ریمل‌های مرغوب حجم دهنده، دارای فرمولاسیونی با ماندگاری بالا است که در گرما و زیر باران هم نمی‌ریزد و آرایش شما را خراب نمی‌کند. با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید.

بهترین ریمل حجم دهنده

همه ما دوست داریم ویژگی‌های صورتمان را برجسته کنیم و زیباتر به نظر برسیم. چه در کشیدن خط چشم حرفه ای باشیم و چه به بهترین رژلب مات علاقه داشته باشیم، باید اعتراف کنیم که ریمل واقعاً می تواند در زیباتر شدن ظاهرمان تیر آخر را بزند. یادگیری نحوه صحیح زدن ریمل ممکن است به عنوان یک مهارت آرایشی ابتدایی به نظر برسد، اما انجام تکنیکی این کار، بسیار حائض اهمیت است.

انواع بهترین ریمل حجم دهنده

ریمل می‌تواند در عرض چند دقیقه، مژه‌های کدر و کوتاه و صاف را تبدیل به مژه هایی درخشان، صاف و فر تبدیل کند.

کلودیا سوآر ( رئیس و مدیر خلاق آناستازیا بورلی هیلز ) می گوید: “ریمل به روش های مختلفی چشم ها را تقویت می کند. نه تنها مژه ها را تیره می کند، بلکه می تواند برای داشتن چشم های درخشان تر و بزرگ تر، مژه ها را بلندتر و حجیم تر کند. مژه هایی که ظاهری کامل دارند می توانند ظاهری جوان تر به ناحیه چشم ببخشند.”

اکثر ریمل ها برای ارائه مزایای متعدد (مثلاً افزایش طول و حجم یا فر کردن) فرموله شده اند، اما آنها به طور کلی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • ریمل حجم دهنده:

برای افزایش حجم آماده هستید؟ این نوع ریمل پرطرفدار حجم بیشتری به مژه ها بخشیده و سپس مژه ها پرتر به نظر می‌رسد.

  • ریمل بلند کننده:

خداحافظ، مژه های کوتاه! این نوع ریمل باعث افزایش طول مژه ها می شود تا به باز شدن چشم های شما کمک کند.

  • ریمل فر کننده:

ریمل های فر کننده مژه های صاف را فر و حجیم میکنند.

حالا این ریمل‌های مختلف چگونه جادوی خود را انجام می دهند؟ بله، دقیقا به وسیله ی براش مناسب.

انواع بهترین ریمل حجم دهنده

چگونه به صورت صحیح ریمل بزنیم؟

  • با فرمژه شروع کنید:

مطمئن شوید که کار را از  گوشه های مژه آغاز کردید. فرمژه، مژه ها را بلند تر و حجیم تر میکند.

  • پرایمرها:

پرایمرها به تثبیت ریمل بر روی مژه های شما کمک می‌کنند، به خصوص اگر مژه های ظریف و نازکی  دارید. یادتان باشد پرایمر را فقط از قسمت میانی تا انتها بمالید تا از ایجاد گره جلوگیری کنید. اگر پرایمر وارد ریشه مژه ها شود، مژه ها به هم گره می خورند، اما وقتی از آن در نوک مژه ها بمالید، باعث بلند شدن و حجیم شدن مژه ها می شود.”

 حال ریمل را بزنید

  • اگر مژه های کوتاه دارید:

خانم هایی که مژه های کوتاهی دارند باید از ریمل های ژله ای و بلند کننده استفاده کنند، این نوع ریمل ها میکروفیبرهایی دارند که باعث بلندتر شدن مژه ها میشوند. همچنین برس اینگونه ریمل ها موهای بسیار نازکی دارد که میتواند مژه های بسیار ریز را نیز پوشش دهد.

برای خانم هایی که مژه های کوتاه دارند ریمل های رنگی اصلا مناسب نیست و میتواند مژه هایشان را کوتاه تر نشان دهد، فقط باید از ریمل های مشکی استفاده کنید. هنگام ریمل زدن باید ریمل را ابتدا به آرامی به نوک مژه ها بزنید و پس به كل مژه ها.

  • اگر مژه های بلند دارید:

کسانی که مژه های بلندی دارند باید از ریمل های حجم دهنده استفاده کنند تا مژه های پر و بلندی داشته باشند بهتر است برس ریمل درشت باشد. چون مژه هایتان بلند است میتوانید از ریمل های رنگی هم استفاده کنید. هنگام ریمل زدن باید ریمل را از ریشه تا نوک مژه به آرامی بکشید و آنقدر تکرار کنید تا مژه هایتان حسابی پر شود.

  • اگر مژه های کم پشتی دارید:

ریملی انتخاب کنید که به مژه هایتان حجم دهد، ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده کاری میکنند که مژه هایتان پر پشت و ضخیم شوند. برای جلوگیری از ریزش مژه ها از ریمل هایی استفاده کنید که ویتامین B5 و روغن انگور دارند. اگر مژه هایتان خیلی کم پشت است حتما از خط چشم همراه ریمل استفاده کنید.

  • اگر مژه های پرپشتی دارید:

خانم هایی که مژه های پرپشتی دارند هدف شان از ریمل زدن فقط مرتب کردن مژه ها است، باید برس ریمل تان درشت باشد اما موهای نازکی داشته باشد. قبل از ریمل زدن کمی پودر به مژه ها بزنید تا چشمان زیباتری داشته باشید.

اشتباهات متداول در ریمل زدن

استفاده مکرر از ریمل ضدآب

استفاده مکرر از ریمل ضدآب باعث آسیب به پوست دور چشم میشود. برای جلوگیری از این کار، فقط زمانی که واقعا احتياج است، از ریمل ضد آب استفاده کنید و بقيه روزها از ریمل معمولی استفاده کنید.

نادیده گرفتن مژه های پایین

بیشتر خانم ها به مژه های پایین ریمل نمی زنند، زیرا فکر میکنند اهمیتی ندارد! اما این کار بر روی جذاب کردن چشم هایتان تاثیر زیادی دارد. فقط یادتان باشد که اول مژه های پایین را ریمل بزنید و بعد مژه های بالا.

استفاده از ریمل تاریخ مصرف گذشته

ریمل فاسد موجب عفونت و قرمزی چشم میشود، مژه هایتان را خشک می کند و بعد از مدتی موجب ریختن آن‌ها میشود. بنابراین به تاریخ انقضا ریمل حتما دقت کنید و هر ۳ تا ۶ ماه آن‌ها را با ریملی نو عوض کنید.

فرو بردن مکرر فرچه داخل ریمل

.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث میشود ریمل تان سريع خشک شود همین کار است. چه یک بار فرچه را داخل قوطی فرو ببرید و چه چهار بار، حجم مشخصی از ریمل به فرچه میچسبد، بنابراین از این کار خودداری کنید.

·        پشت سرهم ریمل زدن

این یک باور غلط است که هرچی بیشتر ریمل بزنیم مژه هایمان پرپشت و ضخیم تر میشود. اول یک بار ریمل بزنید و اجازه بدید تا خشک شود. بعد مژه هایتان را داخل آینه ببینید، اگر قسمتی لازم داشت، آن وقت دوباره ریمل بزنید.

·        استفاده نادرست

نحوه کشیدن ریمل خیلی مهم است. اگر میخواهید ظاهرمد نظرتان را ایجاد کنید بهتر است که در جهت مناسب و درست ریمل بزنید. بهترین حالت این است که از ریشه مژه به سمت خارج اینکار را انجام دهید.

·        عدم استفاده از فرمژه

بعضی از خانم‌ها از فرمژه می ترسند و موقع استفاده از آن، هر لحظه فکر می کنند که مژه هایشان در حال کنده شدن است، در حالی که این وسیله میتواند به مژه هایتان حالت فوق العاده جذابی بدهد.

جدید آمیتیس e1674224331988

چه ریملی برای مژه‌های نازک مناسب است؟

برای مژه‌های نازک، ریملی را انتخاب کنید که باعث افزایش حجم و ضخامت آن‌ها شود و همچنین مژه‌هایتان را تغذیه کند. و دارای مواد اولیه‌ای مانند اسیدهای چرب و ویتامین‌ها باشد.

• ریمل حجم دهنده اکستند ولوم بنفش کالیستا (چهار کاره)

اگر می‌خواهید با استفاده از ریمل فضای خالی بین مژه‌های خود را بپوشانید و مژه‌هایی بلند و خوش حالت داشته باشید، بهتر است به مجموعه متنوع ریمل‌های کالیستا سری بزنید. ریمل حجم دهنده اکستند ولوم (چهار کاره) بنفش کالیستا علاوه بر حجم دهی به مژه ها، بلندکننده، پرپشت کننده و حالت دهنده مژه‌های شما بوده و بر زیبایی چشمانتان می افزاید.

این محصول به دلیل اینکه حاوی موم زنبور عسل است، برای کسانی که چشم‌ها و بن مژه‌هایی حساس به مواد آرایشی دارند، انتخابی شایسته و مناسب است.

این ریمل، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و موجب حجم دهی به مژه‌ها می شود. و آن‌ها را خوش حالت می‌کند. ریمل یکی از کاربردی ترین ابزارهای آرایشی است و توسط بسیاری از خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از ریمل می‌توان مژه هایی بلند تر و پرپشت‌ تر داشت. ریمل‌ها با بلند کردن و پرپشت کردن مژه ها موجب افزایش زیبایی چشم‌ها و چهره می گردد. کمپانی‌های آرایشی زیادی انواع مختلفی از ریمل‌ها با کیفیت‌های متفاوت را به بازار عرضه کرده اند.

ریمل باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا بدون ایجاد حساسیت موجب زیبایی بخشیدن به تارهای مژه شود. ریمل حجم دهنده کالیستا بنفش Extend Volume، یک ریمل فوق العاده،  با کیفیت عالی است.

این ریمل دارای برس مویی بسیار با کیفیت است که مژه ها را به خوبی حجم می‌دهد. ریمل کالیستا بنفش، از خاصیت بلند کنندگی نیز برخوردار بوده و موجب افزایش طول تارهای مژه می شود.

این ریمل همچنین مژه‌ها را خوش فرم می‌کند و به آن حالت می‌بخشد. با استفاده از این ریمل، مژه هایی بلند و پرپشت را خواهید داشت. ریمل کالیستا بنفش حاوی رنگدانه‌های کاملا مشکی می‌باشد که جلوه ای فوق العاده را به مژه‌ها می‌دهد. این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد مژه ها را به یکدیگر نمی‌چسباند.

• ریمل حجم دهنده لوکسریوس ولوم بلک دایموند مای

ریمل حجم دهنده لوکسریوس ولوم بلک دایموند مای adasbeauty آداس بیوتی

ریمل حجم دهنده لوکسریوس ولوم بلک دایموند مای، حاوی عصاره برگ درخت چای سبز با خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. این ریمل برای کسانی که مژه های کم پشت و خالی دارند، بهترین انتخاب است.

زیرا با استفاده از این محصول فضای خالی بین مژه ها به خوبی پوشانده شده و مژه هایی بلند و خوش حالت ایجاد می کند. ریمل حجم دهنده لوکسریوس ولوم بلک دایموند مای، با برس منحصر به فرد خود به مژه‌ها حجمی فوق العاده می‌دهد، به طوری که فقط با چند حرکت کوتاه و منظم، رنگ مشکی نافذی را به مژه‌های شما می‌بخشد.

این محصول به دلیل داشتن عصاره برگ درخت چای، خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی برای مژه‌ها داشته و از ایجاد حساسیت در ناحیه چشم جلوگیری می‌کند.

• ریمل بلند کننده‌ی مژه این لی

ریمل بلند کننده‌ی مژه این لی آداس بیوتی adasbeauty

این محصول حاوی خرده مژه هایی در ابعاد میکرو می باشد که بلافاصله پس از استفاده، باعث افزایش حجم مژه ها و پرپشت به نظر رسیدن آن‌ها می‌شود. رنگ مشکی این ریمل با پوشش کامل و یکدست کردن رنگ مژه‌ها ضخامت آن‌ها را افزایش می دهد.

طراحی دقیق و مخصوص برس ریمل حجم دهنده این لی، سبب افزایش حجم تک تک مژه‌ها می شود. ساختار سبک این ریمل علاوه بر عدم ایجاد احساس سنگینی بر روی مژه ها، از ریزش محصول در اطراف چشم جلوگیری می کند.

ترکیبات مرطوب کننده و تقویت کننده موجود در ریمل حجم دهنده این لی از شکستن و خشک شدن مژه ها جلوگیری می نماید.

مشخصات مهم ریمل حجم دهنده‌ی این لی:

  • حجم دهنده
  • حالت دهنده
  • پرپشت کننده بسیار خوب مژه ها
  • ایده آل برای آرایشی کاملا طبیعی
  • دارای برسی مناسب جهت پوشش دادن تک تک مژه ها
  • افزایش زیبایی و جلوه مژه ها
  • بدون ایجاد احساس سنگینی بر روی مژه ها

• ریمل حجم دهنده بورژوا در مسی

ریمل حجم دهنده بورژوا در مسی adasbeauty آداس بیوتی

ریمل در مسی بورژوا، جزء ریمل‌های حجم دهنده به شمار می رود. ریمل حجم دهنده بورژوا با برس خاص خود حجم مژه ها را تا 50 درصد افزایش می‌دهد. این ریمل ضد آب نیست ولی ماندگاری بالا و خوبی بر روی مژه‌ها دارد.

این ریمل، حجم دهندگی بالایی دارد و برای خانم هایی که مژه های کوتاه و کم پشت دارند بسیار مناسب است. فرمولاسیون خاص ریمل حجم دهنده در مسی برژوا، هرگز سبب چسبیدن مژه ها به هم نمیشود.

در مواد ریمل حجم دهنده در مسی بورژوا، از موم‌های طبیعی استفاده شده است. از این رو به هنگام استفاده انعطاف خاصی به مژه ها می بخشد. مواد ريمل والیوم گلامور برژوا به دلیل فرمولاسیون سیلیکونی و سبک هرگز سبب سنگینی مژگان و خستگی پلکان چشم ها نمی‌شود.

با استفاده از ریمل چشم در مسی، چشمانی درشت تر و مژگانی حجیم تر خواهید داشت. این ریمل حیرت انگیز با ضخیم تر و مشکی تر کردن مژه ها تأثیر خیلی زیادی در جذابیت و گیرایی چشمان شما دارد.

ریمل حجم دهنده بورژوا در مسی، به حدی مشهور و پر طرفدار است که اکثریت خانم‌های ایرانی حداقل این ریمل را یک بار استفاده کرده اند. اگر تا کنون از این محصول فوق العاده استفاده نکردید. حتما آن را امتحان کنید تا مثل دیگران از کیفیت بالای آن بهره مند شوید.

ویژگی‌ها:

  • حاوی موم طبیعی
  • 50% موثردرپر پشت کردن مژه‌ها
  • دارای برس انعطاف پذیر
  • مانع از تجمع مواد ریمل بر روی مژه‌ها
  • غنی شده از مروارید سیاه

• ریمل پوپا مدل Vamp Extreme

ریمل پوپا مدل Vamp Extreme آداس بیوتی

زمانی آرایش چشم تاثیر خود را نشان می‌دهد که با دقت و توجه به حالت چشم انجام شود، یکی از ملزومات آرایشی که در نشان دادن حالت اصلی چشم نقش دارد استفاده از ریمل است. ریمل مدل «Vamp Extreme» توسط کمپانی پوپا به بازار عرضه شده است که نه تنها به مژه هایتان حجم می دهد بلکه در افزایش طول مژه دخیل است.

برس این محصول از نوع ژله ای است و از چسبندگی مژه ها به هم جلوگیری می‌کند، و به صورت یکدست در سطح مژه هایتان پخش می‌شود. خانم‌هایی که چشم‌های حساسی دارند و یا از لنز استفاده می کنند قادر به استفاده از هر نوع ریمل و مواد آرایشی نخواهند بود، پوپا با در نظر گرفتن این گروه از مشتریان خود این مدل ریمل را به بازار عرضه کرده است.

ریمل پوپا مدل «Vamp Extreme» با ماندگاری بالا و رنگ فوق العاده مشکی نیاز مشتریان را سنجیده و بدون ایجاد سنگینی بر روی مژه، مژه هایی بسیار حجیم و حالت دار خواهید داشت.

مژه‌های کم پشت و نازک نیاز به یک ریمل حجیم و بلند کننده داشته که رنگ و غلظت بالایی دارد تا در کنار ایجاد حجم با رنگی که به تارهای مژه های شما می بخشد آنها را برجسته تر به نمایش بگذارد. ریمل ومپ اکستریم با اپلیکاتور مویی فشرده خود تمامی موارد ذکر شده را برای مژه های شما به ارمغان آورده و آنها را از ریشه تا انتهای آن حجیم و بلند خواهد کرد.

• ریمل حجم دهنده ایزادورا سری Big Bold

ریمل حجم دهنده ایزادورا سری Big Bold آداس بیوتی adasbeauty

ریمل سری «Big Bold» از برند «ایزادورا» (Isadora) خاصیت حجم دهندگی و پرکنندگی دارد و حجم مژه هایتان را چندین برابر اندازه ی طبیعی می‌کند و حجم دهندگی فوق العاده زیاد، آن را به یک ریمل عالی تبدیل کرده است.

رنگ مشکی و بسیار زیبای ریمل ایزادورا چشم ها را زیباتر و روشن تر می کند و با هر رنگ و نوعی از آرایش قابل استفاده است؛ همچنین دانه های کربنی موجود در ریمل ایزادورا باعث مشکی تر شدن و قوی تر شدن این ریمل می‌شوند.

ایزادورا ضد آب است و در برابر تعريق و شست وشو از خود مقاومت نشان می دهد؛ به طوری که حتی می‌توانید از ریمل ایزادورا در استخر هم استفاده کنید. بافت کرمی و سبک ایزادورا باعث می شود در اثر استفاده از ریمل روی مژه ها در طولانی مدت احساس خستگی و سنگینی روی پلک‌هایتان نداشته باشید.

برای تاثیر بهتر ریمل و ماندگاری بالاتر ریمل باید چندلایه ریمل به مژه ها زد. ایزادورا پس از یک بار استفاده به سرعت خشک می شود و می توانید در مدت کوتاه چندلایه از ریمل روی مژه ها بزنید. برس بزرگ و مویی ریمل مدل Big Bold از جنس فیبر ساخته شده است که دارای شانه های کوتاه و بلند است و قابلیت پوشش دهی کلیهی مژه های کوتاه و بلند را دارد.

Big Bold ریملی فاقد رایحه است برای افراد با چشم های حساس و حتی افرادی که از لنز استفاده می کنند، بدون اینکه ایجاد حساسیت کند، می تواند مورداستفاده قرار بگیرد. ریمل ایزادورا دارای شماره‌ی مجوز بهداشت از سازمان غذا و داروست.

• ریمل اسموکی لشز گلدن رز

ریمل اسموکی لشز گلدن رز adasbeauty آداس بیوتی

ریمل اسموکی لشز گلدن رز، ریملی بسیار قوی جهت افزایش حجم و پرپشت نمایش دادن مژه ها است. فرمولاسیون جدید این محصول از ایجاد ماسیدگی و لکه بر روی مژه ها جلوگیری کرده و همچنین سبب می گردد تا ریمل به سرعت بر روی مژه خشک شود.

فیبرهای برس ریمل اسموکی لشز گلدن رز، بسیار نرم بوده و به راحتی رنگ دانه‌های مشکی ریمل را بر روی تمامی مژه ها پخش می‌کند. رنگدانه‌های کاملا مشکی ریمل اسموکی لشز گلدن رز ترکیبی بسیار مناسب برای آرایش های دودی چشم می باشد.

ویژگی‌های اصلی:

  • حجم دهنده
  • دارای رنگ دانه‌های بسیار مشکی
  • پر پشت نمودن مژه – برس فیبری بسیار نرم
  • عدم ایجاد لکه و ماسیدگی بر روی مژه ها
  • جذب سريع
  • مناسب برای ترکیب با آرایش‌های دودی ( اسموکی)
  • رنگ کاملا دودی
  • ماندگاری بالا
  • حجم دهندگی بسیار بالا
  • دارای لیبل و تاییدیه ی اصالت
  • بدون چسبندگی مژه ها
  • بلند کنندگی خیلی خوب
  • مخملی کننده مژه ها
  • فوق العاده برای آرایش های اسموکی
  • بسیار مناسب برای هایلایت مژه
  • قابل استفاده برای خانم هایی که چشم‌های درشتی ندارند

رنگ دودی تیره این ریمل باعث میشود که چشم‌های شما بزرگتر به نظر بیاید و باقی آرایش شما هم بیشترمشخص باشد.

• ریمل دیور شو مدل PUMP N VOLUME

ریمل دیور شو مدل PUMP N VOLUME آداس بیوتی adasbeauty

ریمل دیورشو، از برند کریستین دیور پرفروش ترین ریمل این برند است، که مژه ها را همانند مژه مصنوعی به طور چشمگیری بلند کرده و حجم میدهد. این ریمل، غنی شده با میکروفیبرها و پروتئین ها است که فضای بین مژه ها را پر و ضخیم کرده و حجم خوبی به مژه ها می‌دهد.

سیستم منحصر به فرد طراحی این ریمل موجب میشود که محتویات مواد این ریمل زمانی که در معرض هوا قرار میگیرد خشک نشده و کیفیت اولیه را داشته باشد.

این ریمل، دارای رایحه ضد حساسیت عطر دیوراست. حجم دهنده، حالت دهنده و لیفت کننده عالی مژه ها بوده و حاوی میکروفیبرها و ویتامین ها است. برس خاص xxl این مدل، بلند کننده و جدا کننده مژه ها است ماندگاری طولانی مدت این ریمل بیلدبل است (یعنی قابلیت چند دور روی هم زدن را دارد).

در بخش انتهایی بدنه این محصول، قسمتی نرم وجود دارد که پیش از استفاده از ریمل می‌بایست آن را بفشارید تا بافت کرمی و غنی موجود در داخل بدنه، نرم شود و سطح برس را به خوبی بپوشاند.

ویژگی‌های این محصول:

  • حجم دهنده
  • افزایش ضخامت مژه
  • لیفت چشم‌ها
  • بسیار بادوام
  • این مدل از ریمل دیور در سال 2016 با فرمولی جدید ارائه شد

سیستم منحصر بفرد طراحی آن موجب می‌شود که محتویات خاص و منحصر بفرد مواد این ریمل در معرض هوا قرار نگیرد و خشک نشود و مادامی که استفاده می‌شود کیفیت اولیه را دارد.

این ریمل حجم زیادی به مژه‌ها می‌دهد. بواسطه مایکروفیبرهای موجود در آن، فضای بین مژه ها پر و ضخیم می شوند، به واسطه موم‌های موجود در آن مژه ها به خوبی پوشش داده می‌شوند و همچنین بسیار خوشبو با پرفیوم ضد حساسیت کریستن دیور بوده و ساخت کشور فرانسه است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ی خانم‌ها، استفاده از محصولات آرایشی مرغوب و اورجینال با قیمتی مناسب هستند. مجموعه‌ی آداس بیوتی، انواع محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی را برای شما عزیزان تهیه دیده است. شما می‌توانید انواع ریمل‌ های حجم دهنده، انواع ضدآفتاب‌ها و دیگر محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی خریداری کنید.

هیچ داده ای یافت نشد
هیچ داده ای یافت نشد
هیچ داده ای یافت نشد
هیچ داده ای یافت نشد
اشتراک گذاری
ریمل حجم دهنده یک محصول آرایشی است که باعث ظاهر پر و حجیم شدن مژه ها می‌شود.
ریمل حجم دهنده شامل فرمولاسیون‌هایی است که حاوی مواد مختلفی مانند فیبرها و پلیمرهای حجم دهنده هستند. این مواد باعث افزایش ضخامت و حجم مژه ها می‌شوند.
بله، ریمل حجم دهنده می‌تواند به طور قابل توجهی ظاهر مژه ها را پر و حجیم کند. اما نتایج ممکن است با توجه به نوع ریمل و مژه های شما متفاوت باشند.
بهتر است ریمل حجم دهنده را با حرکات آرام و متمرکز از انتهای مژه ها تا ریشه ها بکشید. می‌توانید چند لایه از ریمل را به مژه ها اعمال کنید تا حجم بیشتری بدست آورید.
معمولاً ریمل حجم دهنده بدون عوارض جانبی استفاده می‌شود. با این حال، برخی افراد ممکن است در برابر مواد موجود در ریمل حساسیت نشان دهند. در صورت بروز حساسیت یا عوارض جانبی، استفاده را متوقف کرده و به پزشک یا متخصص چشم مراجعه کنید.
هیچ داده ای یافت نشد

پد ضد درد قاعدگی لیوا فارما

رنگ مو در پریودی: زیبایی در دوران قاعدگی

بهترین آرایش برای دورهمی (26 اردیبهشت 1403)

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی + (4محصول برتر)

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *