معرفی انواع ریمل از بهترین تا ارزان ترین+4 ریمل پر فروش

اولین مرحله انتخاب ریمل شامل مشاهده دقیق مژه های طبیعی با استفاده از آینه است.

فهرست مطالب

معرفی انواع ریمل از بهترین تا ارزان ترین+ 4 ریمل پر فروش

انواع ریمل – با شناخت مژه ها قادر به آن هستید که بهترین نوع ریمل را انتخاب کنید. اولین مرحله انتخاب ریمل شامل مشاهده دقیق مژه های طبیعی با استفاده از آینه است. مژه ها را می‌توان با انواع مژه مصنوعی یا با استفاده از فر مژه پرپشت تر نشان داد. همچنین استفاده از انوع سرم‌های تقویتی وروغن های طبیعی به رشد طبیعی مژه ها کمک می‌کند. یکی از مواردی که لازم است درباره مژه ها رعایت کنیم استفاده از فرچه ریمل وشناخت درست اپلیکاتور و برس مژه مناسب است چرا که تاثیر به سزایی در حفظ زیبایی مژه ها دارد. با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید.

انواع ریمل

انواع مژه ها و بهترین توصیه ها+ خرید ریمل

انواع ریمل موجود در وبسایت آداس بیوتی برای انواع مژه ها وجود دارد. در قدم اول بهتر است مژه های خود را بشناسید.

مژه های کوتاه :

اولین نیاز ما قبل از هر چیز این است که آنها را تا حد امکان بلندتر کنیم، بنابراین باید ریملی با خاصیت بلند کنندگی انتخاب کنیم.

مژه‌های نازک :

بهترین توصیه این است که روی یک محصول حجم‌دهنده تمرکز کنید که مژه‌ها را پرپشت‌تر می‌کند.

مژه های صاف یا با انحنای رو به پایین:

این دو نوع مژه با یک ریمل فر کننده هماهنگ می شوند که به شما امکان می دهد چشمان خود را باز کنید و صورت خود را روشن کنید.

مژه های نامرتب:

محصولی که در این مورد نیاز می باشد آن است که به خوبی و با دقت مژه ها را جدا کرده و حداکثر جلوه را به آن ها بدهد.

بیشتر بخوانید: 5 راه حل طبیعی برای بلند کردن مژه ها (و تقویت آنها)

بهترین نوع ریمل

شناخت اپلیکاتورها (برس انواع ریمل) برای انتخابی دقیق تر + خرید ریمل اسنس

اپلیکاتور استاندارد:

این اپلیکاتور کار خاصی جز تیره کردن و کمی برجسته کردن مژه ها ندارد و جلوه ای بسیار طبیعی دارد. شکل کلاسیک لوله ای دارد و دارای موهای متراکم اما نه خیلی ضخیم است. گاهی اوقات نوک آن کمی مخروطی‌تر است، به طوری که اجازه می‌دهد محصول را روی مژه‌های پایینی یا در مناطقی که دقت بیشتری لازم است استفاده شود.

اپلیکاتور منحنی:

همانطور که از نام آن پیداست، براشی است که برای ایجاد جلوه خمیده طراحی شده است. این اپلیکاتور به طور کلی منحنی، نازک و به اندازه کافی بلند است، شکلی که به آن اجازه می دهد تا در امتداد مژه ها از ریشه تا نوک مژه ها لغزش پیدا کند تا آنها را به سمت بالا منحنی کند.

بیشتر بخوانید: قیمت ریمل ارزان

اپلیکاتور بیضی:

به وضوح ضخیم تر و با دندانه های بسیار متراکم تر است، این اپلیکاتور به گونه ای طراحی شده است که مقدار زیادی از ریمل را جمع آوری کرده و به وفور روی تمام مژه ها پخش کند تا آنها را حجیم و ضخیم کند. نوک ظریف آن باید برای زدن ریمل به مژه های پایین یا نواحی دقیق استفاده شود.

اپلیکاتور هرمی:

اثر نهایی قابل دستیابی با این اپلیکاتور بسیار شبیه است به آنچه توسط اپلیکاتور بیضی داده می شود. این یک برس است که در پایه پهن تر است و به تدریج تا نوک باریک می شود. این شکل به آن اجازه می دهد تا مژه ها را انحنا داده و پرپشت کند. همچنین در این مورد، موها ضخیم هستند و باریکترین قسمت (نوک براش) برای مناطق دقیق طراحی شده است.

انواع اپلیکاتور

اپلیکاتور ساعت شنی:

 انواع ریمل مختلفی وجود دارد با نوع های متفاوتی از اپلیکاتور ها.این شکل خاص یکی از جدید ترین اپلیکاتورهای سال های اخیر را نشان می دهد و به آن اجازه می دهد اثر افزایش دهنده را با حجم دهنده ترکیب کند. دندانه های ضخیم در انتها، در واقع شکل قلم موی بیضی را به یاد می آورند، در حالی که قسمت مرکزی،باریک تر است و مژه ها را همراهی می کند همزمان که آنها را به سمت بالا بلند می کند.

اپلیکاتور قلم:

شکل آن شبیه نوک قلم است، در حالی که دندانه ها بسیار متراکم هستند. این به نوعی یک نسخه مخروطی تر از اپلیکاتور هرمی است. این برس به شما این امکان را می دهد که محصول را به طور یکنواخت بمالید، مژه ها را بلندتر و در عین حال پرپشت تر می کند.

بیشتر بخوانید : بهترین ریمل حجم دهنده

اپلیکاتور شانه:

درست مانند یک شانه موی کوچک می باشد، این برس به خوبی مژه های نامرتب را جدا و منظم می کند و آنها را بلند می کند و جلوه بیشتری به مژه ها می دهد. با این حال، این اپلیکاتور قابلیت حجم دهندگی ندارد.

اپلیکاتور توپ:

این برس خاص دارای ابعاد بسیار کوچکی است که به آن اجازه می‌دهد تمام مژه‌ها را حتی در سخت‌ترین نقاط به تصویر بکشد و حداکثر دقت و وضوح را تضمین کند. مانند اپلیکاتور شانه، اپلیکاتور توپ قادر است مژه های نامرتب را مشخص و تنظیم کند، بدون اینکه جلوه ای حجیم ایجاد کند.

بهترین ریمل

تشخیص انواع ریمل اصل از فیک و عواقب آن:

عواقب آن شامل موارد زیر می باشد:

-واکنش های آلرژیک: قرمزی، تحریک و خارش می تواند ایجاد شود.

-ظاهر لکه ها: علائمی که هر نوع واکنش آلرژیک می تواند از خود به جای بگذارد ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا از بین برود.

-حساسیت پوستی: در آینده می تواند عوارضی ایجاد کند و پوست شما را در برابر هر محصولی آسیب پذیر کند.

-ضرر مالی

تشخیص ریمل اصل و تقلبی:

-بسته بندی: ابزار اصلی شما صفحه رسمی برند مورد نظر شما است. وارد شوید و اندازه جعبه و ظروف، تایپوگرافی، رنگ‌ها، شکل‌ها، مواد، آرم‌ها و برچسب‌ها را با دقت بررسی کنید، سپس با موردی که می‌خواهید بخرید مقایسه کنید. گاهی اوقات جزئیات کوچکی مانند داشتن حروف سفید روی یک بسته و حروف صورتی پاستلی روی بسته دیگر می تواند کلید تشخیص واقعی از تقلبی باشد.اگر متن تار است، به رنگ ها، شیب و اندازه حرف، اندازه بسته بندی یا حتی وزن آن نگاه کنید.

فراموش نکنید که به لوگو نگاه کنید! آنها تقریباً همیشه شبیه به هم هستند، اما تقریباً هرگز یکسان نیستند. با عکسی از لوگوهای اصلی مقایسه کنید تا بتوانید به راحتی شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید : برای خرید خط چشم به راهنمایی نیاز دارید؟

بارکد، شماره سریال و اطلاعات ساخت : بارکد محصولات تقلبی نمی تواند با کشور سازنده اعلام شده بر روی بسته بندی مطابقت نداشته باشد و همچنین شماره سریال آن را دقت کنید. لطفا توجه داشته باشید که هم بر روی بسته بندی و هم روی محصول باید شماره سریال یکسان باشد.

یک محصول اصلی اطلاعات دقیقی در مورد ترکیبات لوازم آرایشی دارد و اغلب با دستورالعملی به چندین زبان همراه است.اگر اطلاعات روی بسته بندی بسیار کم باشد، مطمئناً یک تقلید است و محصول تقلب می باشد.

-بررسی براش ها و اپلیکاتورها: اگر برس هایی دارید که شبیه پر کنده شده یا جارو هستند، احتمالاً تقلبی است.نرم بودن برس و دندانه های آن نیز می تواند به شما در شناخت محصول اصلی و تقلبی کمک کند.علاوه بر این، می توانید اندازه را نیز در نظر بگیرید، آنها می توانند به طور قابل توجهی در مقایسه با اصلی بزرگتر یا کوچکتر باشند.

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

با دقت به بسته بندی ، بارکد، شماره سریال ، اطلاعات ساخت و بررسی براش ها و اپلیکاتور ها می توان ریمل اصل را از تقلبی تشخیص داد و.
ریمل فیک باعث واکنش های آلرژیک وایجاد لکه می شود که از بین رفتن این لکه ها زمان بر است . همچنین باعث ایجاد حساسیت پوستی می شود .
ریمل ضد آب دارای مقدار بیشتری روغن هستند که باعث می شود ماندگاری بیشتری داشته باشند و به راحتی با آب و گریه کردن پاک نشوند .
ریمل هایی طراحی شده اند که خاصیت بلند کنندگی دارند و مناسب مژه های کوتاه هستند .
برند های مای ، کالیستا ، شون ، روبی سان و این لی بهترین ریمل های ایرانی را تولید می کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی