برای خرید خط چشم به راهنمایی نیاز دارید؟ آداس بیوتی فروشگاه لوازم آٰرایشی

راهنمای خرید خط چشم به شما کمک میکند تا چشمانی زیبا تر و جذاب تر داشته باشید !  اگر به خرید خط چشم فکر می کنید، اما مطمئن نیستید که در انتخاب خود از کجا شروع کنید، این مقاله برای شما مناسب است!خط چشم یک آیتم تقریباً ضروری در کیت آرایش هر خانمی است. در رنگ های مختلف به فروش می رسد، می تواند مایع، خودکار، کژال یا ژل باشد. این محصول را می توان به روش های مختلف استفاده کرد و می تواند جلوه خوبی به هر چشمی بخشید. در این مقاله در مورد انواع خط چشم و ویژگی...

فهرست مطالب

راهنمای خرید خط چشم به شما کمک میکند تا چشمانی زیبا تر و جذاب تر داشته باشید !  اگر به خرید خط چشم فکر می کنید، اما مطمئن نیستید که در انتخاب خود از کجا شروع کنید، این مقاله برای شما مناسب است!خط چشم یک آیتم تقریباً ضروری در کیت آرایش هر خانمی است. در رنگ های مختلف به فروش می رسد، می تواند مایع، خودکار، کژال یا ژل باشد. این محصول را می توان به روش های مختلف استفاده کرد و می تواند جلوه خوبی به هر چشمی بخشید.

در این مقاله در مورد انواع خط چشم و ویژگی ها و کاربردهای اصلی آن صحبت خواهیم کرد تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید و محصولی را خریداری کنید که به بهترین وجه نیاز شما را برآورده می کند.با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید.

راهنمای خرید خط چشم : بهترین ها

خط چشم علیرغم اینکه یکی از رایج ترین لوازم آرایش در بین مصرف کنندگان است، در استفاده از آن تا حدی مشکل وجود دارد. بنابراین، قبل از خرید، سطح تمرین خود را در استفاده از لوازم آرایشی مشخص کنید و ویژگی هایی را که به بهترین وجه با مهارت ها و نیازهای شما مطابقت دارد، ارزیابی کنید.
نوع خط چشم، تثبیت، رنگدانه، اپلیکاتور و نحوه استفاده از ویژگی هایی است که برای خرید صحیح باید در نظر گرفت.
مقادیر با توجه به نوع خط چشم و مهمتر از همه با توجه به برند محصول بسیار متفاوت است.

بیشتر بخوانید : تفاوت کرم BB و CC

راهنمای خرید اینکه بتوانید روی خط چشمی حساب کنید که زندگی خانم ها را در حین آرایش کردنشان آسان‌تر می‌کند، شگفت‌انگیز است. برندها به فکر تولید لوازم آرایشی واقعاً آسان برای استفاده، حتی برای کسانی که آرایشگر نیستند، افتاده اند.
انواع خط چشم

بیشتر بخوانید : کرم پودر و خرید کرم پودر اینترنتی و با قیمت مناسب

خط چشم چیست؟

خط چشم چیزی نیست جز نوعی آرایش که همان طور که از نامش پیداست نقش برجسته کردن چشم ها را دارد. این محصول تکی قدرت درشت کردن یا کوچک کردن چشم ها را دارد. همه چیز به سبک خط چشمی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

کوچک است، فضای کمی را در کیف و کیف لوازم بهداشتی شما اشغال می کند و برای همیشه در دسترس بودن ایده آل است. خط چشم می تواند ظاهری جذاب تر یا رمانتیک، کلاسیک، رسمی یا غیر رسمی ایجاد کند.

باز هم، سبک ایجاد شده تنها به مهارت شما در استفاده از محصول بستگی دارد. برای مثال، یک خط چشم جسورانه می‌تواند ظاهر رسمی را به ظاهری غیر رسمی‌تر برای یک مهمانی یا یک دورهمی کوچک تبدیل کند.

بیشتر بخوانید : چگونه با پنکک بهترین آرایش را داشته باشیم

مزایا و معایب استفاده از خط چشم چیست؟

یکی از مزیت های خط چشم این است که عملاً در هر جایی که لوازم آرایش به فروش میرسد ٬ در دسترس است و همه محدوده های قیمتی در بازار وجود دارد.
این یک لوازم آرایشی همه کاره است، یک بار با همان محصول می توان انواع مختلفی از آرایش را ایجاد کرد.

برای بسیاری از افراد کشیدن خط چشم مشکل است، اما لوازم جانبی در دسترس هستند که به کشیدن و کشیدن انواع مختلف خطوط کمک می کنند. تمبر، شابلون، برچسب و نشانگر از جمله لوازمی هستند که می توانند به شما در دستیابی به خط چشم بی نقص کمک کنند.

بیشتر بخوانید : کرم روشن کننده | تمام چیزی که برای خرید باید بدانیم

خرید خط چشم

از چه خط چشمی استفاده کنم؟

برای هر اندازه چشم و جلوه مورد نظر یک مدل ایده آل وجود دارد. اگر تمرین و دانش زیادی در مورد آرایش ندارید، یک گزینه این است که به فروشگاهی مراجعه کنید که در این نوع محصولات تخصص دارد و آن را امتحان کنید.

این موسسات معمولاً دارای متخصصین آموزش دیده هستند که می توانند در مورد کاربرد و انواع خطوطی که با چشمان شما بهترین کار را انجام می دهند به شما مشاوره دهند.

خط چشم ها نیز در رنگ ها و انواع مختلفی وجود دارند که مشکی و قهوه ای سنتی ترین آنها هستند. این رنگ‌ها برای آرایش روزانه ایده‌آل هستند، قهوه‌ای محتاطانه‌تر است و مشکی، به عنوان مثال، امکاناتی را برای تولیدات پر زرق و برق و جسورانه‌تر برای شب ارائه می‌دهد.

همچنین نسخه های متالیک، درخشان، پر زرق و برق و بسیاری از جزئیات دیگر وجود دارد. این گزینه‌ها برای کسانی ایده‌آل هستند که از جسارت با چشمان خود نمی‌ترسند و می‌توانند از محتاط‌ترین تا جسورانه‌ترین تولیدات بسازند.

خط چشم های رنگی برای استفاده در یک ظاهر آخر هفته، در مهمانی ها، کارناوال ها یا در موقعیت های دیگر که به شما امکان می دهد در تولید جسورتر باشید، عالی هستند.

بیشتر بخوانید : پیری پوست و جلوگیری از آن

انواع مختلف خط چشم

خط چشم انواع مختلفی دارد که می توان به مایع، قلمی، ژلی و کژال اشاره کرد. خط چشم را بر اساس نوع آرایشی که استفاده می کنید یا قصد انجام آن را دارید انتخاب کنید. در صورتی که از قبل با محصول آشنا هستید، با توجه به مدل و نوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
اگر در مناطق مرطوب هستنید، بهتر است با خط چشم هایی شروع کنید که استفاده از آنها راحت تر است و سریعتر خشک می شوند و از لکه دار شدن جلوگیری می کنند.

همچنین مدل هایی را ترجیح دهید که دارای اپلیکاتور داخلی هستند. آنهایی که دسته راحت تری دارند معمولا خط دقیق تری ارائه می دهند. همین امر در مورد نوک اپلیکاتور نیز صدق می کند: هر چه نوک سخت تر باشد، کاربرد بهتر است.

اطمینان حاصل کنید که اپلیکاتور همراه محصول به شما اجازه می دهد تا انواع خط هایی را که دوست دارید بکشید . برای دانستن نوع خطی که اپلیکاتور اصلی ارائه می دهد، سعی کنید ضربه هایی را روی ساعد یا دستان خود بزنید.

اگر خط چشم انتخابی شما اپلیکاتور ندارد، تحقیق کنید که کدام نوع برس برای آن مناسب است. برس های خط چشم نیز تفاوت هایی دارند و می توانند نازک باشند، با موهای طبیعی یا مصنوعی.

در انتخاب برس باید نوع خط چشمی را که می خواهید به دست آورید نیز در نظر بگیرید.

چه مراقبت هایی از خط چشم داشته باشم؟

ناحیه چشم ناحیه بسیار حساسی است. به همین دلیل در انتخاب محصولات برای این کاربرد کمی دقت بیشتری لازم است.
همیشه تاریخ انقضای خط چشمی را که می خواهید بخرید بررسی کنید. این نوع لوازم آرایشی معمولا بین 12 تا 24 ماه اعتبار دارند. از آنجایی که این محصول ماندگاری طولانی دارد، خرید آن نزدیک به تاریخ انقضا توصیه نمی شود. استفاده از آرایش های قدیمی می تواند باعث واکنش های آلرژیک و تحریک شود.

برای جلوگیری از این مشکلات، حتماً بررسی کنید که آیا محصولی که انتخاب می‌کنید توسط متخصصان پوست و چشم مورد آزمایش و تایید قرار گرفته است یا خیر.

همچنین ترکیب مواد آرایشی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ ماده ای در فرمول وجود ندارد که می تواند باعث حساسیت شود. همچنین از اشتراک گذاری یا قرض گرفتن خط چشم برای جلوگیری از خطر عفونت و آلودگی خودداری کنید.

% برای خرید خط چشم به راهنمایی نیاز دارید؟ آداس بیوتی فروشگاه لوازم آٰرایشی فروشگاه آرایشی بهداشتی آداس بیوتی

تست خط چشم

برخی از فروشگاه های لوازم آرایشی تسترهایی را برای شما ارائه می دهند تا آنها را آزمایش کنید. هرگز از خط چشم آزمایشی مستقیماً روی چشم خود استفاده نکنید. اگر فروشگاه اپلیکاتورهای یکبار مصرف ارائه می دهد، می توان از آنها برای آزمایش مدل چشم استفاده کرد.

برای استفاده روزانه، محصولات قابل شستشو، متوسط ​​یا کم ماندگاری را ترجیح دهید. این کار از استفاده بیش از حد از پاک کننده های آرایش که می تواند پوست شما را تحریک کند، جلوگیری می کند. محصولات ماندگار و ضد آب را برای آرایش مناسبت های خاص بگذارید، جایی که ظاهر باید تا پایان مراسم دوام داشته باشد.

معیارهای خرید: عواملی برای مقایسه انواع خط چشم

ما تا به حال چیزهای زیادی در مورد خط چشم دیده ایم، اما قبل از اینکه واقعاً انتخاب خود را انجام دهید، هنوز توصیه های ارزشمندی برای شما داریم. برای اینکه از خرید خود پشیمان نشوید، باید نکات زیر را بررسی کنید

  • نوع
  • تثبیت
  • رنگدانه
  • اپلیکاتور

اما نگران نباشید، در زیر به جزئیات هر یک از این نکات خواهیم پرداخت تا بهترین راهنمای خرید خط چشم را داشته باشید.

راهنمای خرید خط چشم : نوع خط چشم

همانطور که قبلاً توضیح دادیم، خط چشم اساساً 4 نوع است: مایع، ژل، قلمی و کژال. هر یک از این انواع برای پروفایل کاربر مناسب است.

  • مایع: بهترین نوع شناخته شده، دارای برس بسیار نازک برای خطوط ظریف است. طرح معمولاً سفتی زیادی برای اعمال نمی‌کند، برس استحکام زیادی به دست‌ها نمی‌دهد و کمی بیشتر طول می‌کشد تا خشک شود که می‌تواند باعث ایجاد لکه در اطراف چشم کم تجربه ها شود.
  • قلمی: این فرمت استحکام بیشتری را در کاربرد ارائه می دهد. این می تواند در یک نسخه نازک یا ضخیم برای خط های ظریف تر یا جذاب تر موجود باشد. از آنجایی که این محصول در اینجا نیز مایع است، مدت زمان بیشتری برای خشک شدن طول می کشد، که می تواند منجر به لکه شدن شود. در استفاده از خط چشم مایع نیاز به مهارت بالا تری هست.
  • ژل: رنگدانه ترین نوع و با بیشترین نگهدارندگی است. برای افرادی که مهارت کافی دارند توصیه می‌شود، زیرا خشک شدن آن زمان زیادی طول می‌کشد و پاک کردن لکه‌ها بسیار دشوار است. به طور کلی، اپلیکاتور شامل نمی شود، زیرا به یک برس مخصوص خط چشم نیاز است.
  • کژال: با نوک ضخیم تر، برای مبتدیان ایده آل است. ایده آل برای خط های اولیه، همچنین می تواند به عنوان مداد چشم استفاده شود. نوک ضخیم تر مانع از کشیدن ظریف ترین و دقیق ترین خط می شود.

% برای خرید خط چشم به راهنمایی نیاز دارید؟ آداس بیوتی فروشگاه لوازم آٰرایشی فروشگاه آرایشی بهداشتی آداس بیوتی

راهنمای خرید خط چشم : ثابت ماندن

برخی از مدل های خط چشم بدون آسیب رساندن به رنگ یا بدون نیاز به تاچ آپ، تا 24 ساعت ثابت ماندن را وعده می دهند. اما این مدل ها بیشتر برای مراسم هایی مانند جشن فارغ التحصیلی، عروسی و به طور کلی مهمانی ها مناسب هستند که آرایش باید تا پایان مراسم دست نخورده باقی بماند.

اگر خط چشم برای استفاده روزانه است، آنهایی را که فیکساسیون کمتری دارند ترجیح دهید، زیرا تمام آرایش ها باید قبل از خواب پاک شوند. محصولات ضد آب و با ماندگاری فوق العاده به دوزهای بیشتری از پاک کننده آرایش نیاز دارند و بیشتر تخصصی هستند

بیشتر بخوانید : چگونه با چین و چروک مبارزه کنیم ترند ۲۰۲۳

راهنمای خرید خط چشم : رنگدانه ها

هر چه محصول رنگدانه بیشتری داشته باشد، استفاده از آن آسان تر خواهد بود. دلیل این امر این است که دریافت رنگ غنی در اولین باری که محصول را استفاده می‌کنید به این معنی است که نیازی نیست آن را چندین بار در یک نقطه بمالید، فرآیندی که تا حد زیادی مسئول خطاهای خط و لک است.

این نوع رنگدانه است که همراه با قوام محصول، تأثیر خط چشم شما را تعیین می کند.

با توجه به نتیجه نهایی مورد انتظار و نوع پوست خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، پوست های چرب محصولاتی را که دارای جلوه مات هستند بهتر تثبیت می کند.

بیشتر بخوانید : بهترین محصولات کانتورینگ صورت 2023: راهنمای خرید

اپلیکاتور خط چشم

اکثر خط چشم ها دارای اپلیکاتور داخلی هستند. قلم‌ها دارای نوک معمولاً از نمد یا مواد دیگر هستند که از قبل در تماس مستقیم با محصول بوده و در تماس با پوست آن را آزاد می‌کند.

مایعات معمولاً اپلیکاتور را به درپوش لوله وصل می‌کنند که نوک آن معمولاً از نمد است که محصول را هنگام فرو بردن در بطری جذب می‌کند.

کژال اپلیکاتور ندارد زیرا مانند مداد چشم، خود محصول روی پوست اعمال می شود تا طرح مورد نظر را ایجاد کند. در نهایت، خط چشم ژله ای همان خط چشمی است که معمولاً در رابطه با اپلیکاتور جلب توجه می کند.

در حالی که برخی از مدل‌ها با یک برس مینی اپلیکاتور متصل به پلک ارائه می‌شوند، رایج‌ترین آن این است که خود برس برای استفاده لازم است که می‌توان آن را جداگانه خریداری کرد.

خط چشم رنگی

رایج ترین اپلیکاتور های خط چشم

رایج ترین طرح های برس، برس نازک برای خطوط چشم و برس اریب است. همچنین می توان از آنها برای انواع دیگر خط چشم، اصلاح خطوط یا ایجاد اثرات سایه ای استفاده کرد.

قبلاً گفته‌ایم که برای هر فرم چشم و صورت، یک نوع خط چشم و یک مدل خط چشم ایده‌آل وجود دارد که به بهترین وجه نگاه را تقویت و برجسته می‌کند.

علاوه بر مهارت شما، نوع اپلیکاتور نیز برای اثر نهایی اهمیت زیادی دارد. اپلیکاتورهای نازک همه کاره ترین هستند، زیرا می توانند از نازک ترین تا ضخیم ترین خط ها را بکشند.

در مورد اعمال کننده های نوک ضخیم، آنها به مهارت بیشتری برای کشیدن ضربه های ظریف نیاز دارند. بیایید نگاهی به سکته های ایده آل برای هر نوع چشم در زیر بیاندازیم.

از این اطلاعات برای انتخاب نوع مناسب اپلیکاتور برای محصول خود استفاده کنید، بر اساس نوع خط که اغلب استفاده می کنید.

خط چشم حرفه ای

خط چشم مناسب برای انواع مدل های چشم

چشمان کوچک: باید روی ظرافت خطوط ریز تمرکز کنید. از استفاده بیش از حد از خط چشم خودداری کنید، زیرا چشمان کوچک‌تری را به وجود می‌آورد. مداد چشم شفاف بر روی خط داخلی چشم و مژه های برجسته به ایجاد تصور چشمان بزرگتر کمک می کند.

چشم‌های درشت: می‌توانید از خطوط ضخیم و رنگ‌های تیره زیاد استفاده کنید . بهترین نوع خط، خط مستقیم است که بسیار نزدیک به مژه انجام می شود. می توانید این اثر را با مداد چشم روی خط آب کامل کنید.

چشم های گرد : می توانید از سبک های سبک سرانه تری استفاده کنید. برای ایجاد ظاهری بادامی شکل، ایده آل این است که از خط چشم در کنار کانتور استفاده کنید: از جمله قسمت پایین، توجه ویژه به گوشه داخلی.

چشم های بادامی: نوع ایده آل برای خط چشم، این فرم چشم مورد علاقه هنرمندان آرایش است، زیرا با انواع خطوط خوب به نظر می رسد.

چشم تیره:  بهترین خطوط چشم متوسط ​​و نازک است. این نوع چشم نباید بیش از حد از چشم گربه ای استفاده کند. اگر خط از پلک فراتر رفت، باید محتاطانه تر باشد. یک پیشنهاد خوب خطی است که در گوشه داخلی نازک ترین باشد و به سمت گوشه بیرونی ضخیم تر باشد.

چشم های نزدیک به هم: برای ایجاد احساس وسعت در نگاه، کسانی که این نوع چشم دارند باید روی رنگ های روشن در گوشه داخلی تمرکز کنند. یک نکته خوب این است که از خط چشم فقط تا نیمه استفاده کنید و با یک سایه چشم روشن یا روشن کننده روی نیمه دیگر تا گوشه داخلی چشم تکمیل کنید. از سایه های تیره روی خط داخلی چشم اجتناب کنید.

چشم های آویزان: می توانید از خط چشم کیتی نیز استفاده کنید که چشمان شما را بلند می کند. برای تقویت اثر، خط چشم را با مژه‌هایی که به خوبی مشخص شده‌اند و ریمل حجم دهنده استفاده کنید.

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

همیشه تاریخ انقضای خط چشمی را که می خواهید بخرید بررسی کنید. این نوع لوازم آرایشی معمولا بین 12 تا 24 ماه اعتبار دارند. از آنجایی که این محصول ماندگاری طولانی دارد، خرید آن نزدیک به تاریخ انقضا توصیه نمی شود. استفاده از آرایش های قدیمی می تواند باعث واکنش های آلرژیک و تحریک شود.همچنین ترکیب مواد آرایشی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ ماده ای در فرمول وجود ندارد که می تواند باعث حساسیت شود. همچنین از اشتراک گذاری یا قرض گرفتن خط چشم برای جلوگیری از خطر عفونت و آلودگی خودداری کنید.
مایع،قلمی،ژل،کژال
بله، استفاده از خط چشم در حد معقول و با محصولات با کیفیت و بهداشتی ایمن است. همچنین، مهم است قلم را به طور منظم تمیز کنید و از اشتراک آن با دیگران خودداری کنید تا عفونت چشمی جلوگیری شود.
بله، خط چشم می‌تواند برای همه افراد مناسب باشد. با توجه به نوع چشمان و سلیقه شخص، می‌توانید از انواع مختلف خط چشم استفاده کنید. همچنین، محصولات خط چشم برای افرادی که چشمان حساسیت دارند، نسبت به محصولات ضدحساسیت انتخاب شوند.
برای پاک کردن خط چشم از کرم های پاک کننده چشم استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی