بهترین سایه چشم 2023: راهنمای خرید

راهنمای خرید سایه چشم – سایه چشم می تواند نقش کلیدی در جذابیت نگاه خانم ها داشته باشد. همانطور که همه ما می دانیم، چشم ها احساسات، احساسات، نگرانی ها را منعکس می کنند و حتی می توانند ویژگی های شخصیت ما را نشان دهند. آنها یکی از اولین چیزهایی هستند که در افراد به آن نگاه می کنیم. انتخاب یک سایه چشم خوب از دو جهت می تواند تفاوت را ایجاد کند. اول از همه می تواند روشنایی و جذابیت نگاه را به نمایش بگذارد، آنچه را که می خواهیم منتقل کنیم برجسته کند. از سوی دیگر، سایه چشم...

فهرست مطالب

راهنمای خرید سایه چشم – سایه چشم می تواند نقش کلیدی در جذابیت نگاه خانم ها داشته باشد. همانطور که همه ما می دانیم، چشم ها احساسات، احساسات، نگرانی ها را منعکس می کنند و حتی می توانند ویژگی های شخصیت ما را نشان دهند. آنها یکی از اولین چیزهایی هستند که در افراد به آن نگاه می کنیم. انتخاب یک سایه چشم خوب از دو جهت می تواند تفاوت را ایجاد کند.

اول از همه می تواند روشنایی و جذابیت نگاه را به نمایش بگذارد، آنچه را که می خواهیم منتقل کنیم برجسته کند. از سوی دیگر، سایه چشم می تواند به ما کمک کند آنچه را که نمی خواهیم نشان دهیم، مانند یک شب بی خوابی یا یک روز بد، بپوشانیم. اما باید بدانید که چگونه از آن به درستی استفاده کنید. اگر می خواهید در مورد سایه چشم بیشتر بدانید، ادامه مطلب را بخوانید. با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید.

مهمترین نکات خرید سایه چشم

سایه چشم، لوازم آرایشی است که برای استفاده در ناحیه پلک و زیر ابرو طراحی شده است.
راه های مختلفی برای استفاده از سایه چشم وجود دارد، از آرایش طبیعی گرفته تا شخصیت پردازی های سینمایی.
سایه چشم ظاهر را برجسته می کند و ویژگی های ما را بهبود می بخشد. بسته به فرمت آنها و پوششی که ارائه می دهند، انواع مختلفی از سایه چشم را پیدا می کنیم.

بیشتر بخوانید : تفاوت کرم BB و CC

بهترین سایه چشم در بازار: انتخاب ما

در این بخش شما مجموعه ای از 5 بهترین سایه چشم موجود در بازار را با توجه به معیارهای ما پیدا خواهید کرد. همچنین برای هر یک از آنها توضیحات و نظرات اضافه کرده ایم تا بتوانید آنها را به خوبی تحلیل و مقایسه کنید. امیدواریم این برای شما مفید باشد تا مناسب ترین سایه چشم را برای خود انتخاب کنید یا به کسی بدهید.

معرفی سایه چشم چهارتایی کالیستا

در دنیای سایه‌ چشم، پالت‌های کوچک رنگی طرفداران بسیاری دارد، زیرا اغلب بانوان اطلاعات دقیقی از طیف رنگی مورد نیاز برای داشتن یک آرایش چشم دلربا ندارند و این نوع محصولات به راحتی طیف رنگی مورد نیاز شما را فراهم می‌کنند. سایه چشم چهارتایی کالیستا در پنج رنگ متنوع برای دوستداران آرایش‌های تیره و درخشان گزینه‌ مناسبی است.

  • این محصول حاوی ذرات ریز میکرونی و بافت فوق العاده نرم و ابریشمی است که پلک‌ها را در زمان آرایش، سنگین و خسته نمی‌کند.
  • سایه‌ چشم چهارتایی کالیستا علاوه بر ماندگاری طولانی‌ مدت، در اثر تعریق از پشت پلک نمی‌ریزد و از ایجاد خط در پشت پلک جلوگیری می‌کند.
  • همچنین به دلیل مواد مرغوب و ویتامین‌های تعبیه شده در ترکیب آن، پوست پلک و ریشه مژه‌ها بر اثر استفاده از این محصول تقویت می‌‌شوند.
  • در تهیه این پالت سایه از روغن شی باتر استفاده شده که غنی از ویتامین‌ها بوده و به عنوان یک تقویت‌ کننده قوی پوست و مو شناخته شده‌ است.

عنصر موثر دیگر در این سایه، ویتامین E است که برای تولید کلاژن و جلوگیری از چروک پوست پلک مفید است. با این اوصاف به کسانی که چشمان حساس به مواد آرایشی دارند توصیه می‌کنیم که سایه چشم چهارتایی کالیستا را امتحان کنند تا به کیفیت و سازگاری آن با پوست پی ببرند.

ذکر این نکته ضروری است که مواد اولیه این محصول از بهترین کشورهای پیشرفته اروپایی خریداری می‌شوند؛ به همین خاطر، کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارند و سلامت پوست را به خطر نمی‌اندازند.

سایه چشم چهارتایی کالیستا با رنگ‌های سبک و فشرده، اثری زیبا و بادوام را در پشت چشم به‌ وجود می‌آورند. در ادامه به سوالات متداول در مورد این محصول کالیستا پاسخ داده شده است.

معرفی سایه چشم تکی لومینوس نوت

سایه چشم تکی لومینوس نوت با رنگ‌های جذاب و متنوع خود به چشم‌ها زیبایی و عمق می‌بخشد. این سایه چشم حاوی ویتامین E است که پوست نازک پلک را تغذیه و آبرسانی می‌کند و آنتی اکسیدان‌های موجود در آن به عنوان قوی‌ترین آنتی اکسیدان شناخته شده، پوست حساس دور چشم را در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.به دلیل استفاده از مواد مرغوب و ویتامین‌ها در فرمولاسیون سایه چشم تکی لومینوس نوت، این محصول سبب تقویت پوست پلک و ریشه مژه‌ها می‌شود.سایه چشم تکی لومینوس نوت پوشش و ماندگاری بالا بر روی پوست داشته و به مرور زمان در اطراف چشم پخش نمی‌شود.

معرفی سایه تک رنگ مای

سایه تک رنگ مای را بعد از استفاده میتوان تا ساعت ها بدون هیچ گونه بهم خوردگی و خرابی بر روی پلک ها احساس نمود و این احساس به هیچ عنوان سنگین نمی باشد. این سایه به طور کامل ابریشمی بر روی پلک خوابیده و به گیرایی چشمان شما می افزاید. در نهایت باید گفت که این محصول در مقابل آب و تعریق مقاوم می باشد. این سایه دارای سطح کیفی منحصر بفردی است و میتوان آن را جزء سایه های با برند معتبر دانست.در میان برند سایه های معتبر سایه هایی از اعتبار برخوردار هستند، که اولا دارای تاریخ انقضا باشند و ثانیا زیاد پودری نباشند. در نتیجه انتخاب سایه مناسب و خوب کاری دشوار است. سایه نباید بریزد و از برچسب مطمئن و سالمی برخوردار باشد. در نتیجه شما بایستی در انتخاب یک برند معتبری مانند مای تردیدی نکنید و به سرعت آن را خریداری نمایید.

تاثیر سایه تک رنگ مای بر روی پوست

سایه تک رنگ مای، دارای بافتی منسجم است که تاثیری بسیار جذاب و با دوام بر روی پلک ها ایجاد می نماید و پوششی یکنواخت و ماندگار به پشت پلک ها می بخشد.

معرفی پالت سایه چشم پروفشنال نوت

اگر می‌خواهید رنگ‌های خاص و ملایم را در پالت سایه خود داشته باشید، برند نوت، پالت سایه چشم پروفشنال نوت در ۵ رنگ را پیشنهاد می‌کند که زیبایی چشم‌ها دوچندان کرده و با بافت فوق‌العاده نرم و ابریشمی خود پلک را خسته و سنگین نمی‌کند.هارمونی هماهنگ رنگ‌های پالت سایه چشم نوت به همراه ۲ برس حرفه ای، مخصوص کسانی است که آرایشی ایده آل می‌خواهند.

این سایه چشم حاوی ویتامین E است که پوست نازک پلک را تغذیه و آبرسانی می‌کند و آنتی اکسیدان‌های موجود در آن به عنوان قوی‌ترین آنتی اکسیدان شناخته شده، پوست حساس دور چشم را در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.به دلیل استفاده از مواد مرغوب و ویتامین‌ها در فرمولاسیون پالت سایه چشم پروفشنال نوت، این محصول سبب تقویت پوست پلک و ریشه مژه‌ها می‌شود.

پالت سایه چشم E04 یوبه

زیبا ساختن چشمان در چهره از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که آرایش چشم باعث تغییر فوق العاده کل چهره می شود. پالت سایه چشم 4 رنگ یوبه از لوازمی است که می توان برای زیباسازی چهره و چشم ها از آن استفاده کرد. وجود پیگمنت های قوی این سایه پشت چشم شما می تواند جلوه ای بی نظیر و شکفت انگیزی را برای شما رقم بزند. با استفاده از این پالت بی نظیر چشمانی با آرایش بی نقص برای خود ایجاد نمایید. ماندگاری بالای این سایه ها در طول روز زیبایی چشمان شما را حفظ می کند. بافت و جلوه نهایی این سایه ها طبیعی و براق بوده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب و ایده‌آل است.

بیشتر بخوانید : کرم پودر و خرید کرم پودر اینترنتی و با قیمت مناسب

راهنمای خرید: هر آنچه که باید در مورد سایه چشم بدانید

مهم است که قبل از خرید هر گونه سایه چشم، جنبه های اصلی این محصول را بشناسید. در زیر به مرتبط ترین جنبه های سایه چشم پرداخته ایم تا بتوانیم تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم. ما همچنین به سوالات متداول افرادی مانند شما که به دنبال یک سایه چشم خوب هستند پاسخ داده ایم.

بیشتر بخوانید : چگونه با پنکک بهترین آرایش را داشته باشیم

سایه چشم دقیقا چیست؟

سایه چشم یک ماده آرایشی است که روی پلک ها و زیر ابروها اعمال می شود. وظیفه آن تشدید نگاه از طریق بازی نور و سایه است. استفاده از سایه چشم به مصر باستان و در سال 10000 قبل از میلاد برمی گردد. این محصول در مناسبت های خاص مانند مراسم تشییع جنازه استفاده می شد. از آن زمان به بعد، سایه های چشم به کمال رسیده و استفاده از آنها گسترده شده است.
در حال حاضر، سایه چشم یک لوازم آرایشی اساسی است که در دسترس همه است. استفاده از آنها از آرایش طبیعی برای استفاده روزمره تا شخصیت پردازی برای رویدادهای فیلم را شامل می شود. در حال حاضر رنگ های زیادی و حتی بافت های مختلف برای سایه چشم های مدرن وجود دارد.

بیشتر بخوانید : کرم روشن کننده | تمام چیزی که برای خرید باید بدانیم

راهنمای استفاده سایه چشم

چرا استفاده از سایه چشم توصیه می شود؟

از سایه چشم ها عمدتاً به دلیل خواص آرایشی استفاده می شود. به طور کلی، آنها بخشی از یک آرایش معمولی برای زیبایی چهره هستند. آنها محصولاتی هستند که عمق و بیان را به ظاهر ارائه می دهند. آنها همچنین می توانند رنگ چشم ما را تقویت یا افزایش دهند.
استفاده از سایه چشم می تواند تفاوت را ایجاد کند. به عنوان مثال، هنگامی که به درستی استفاده شود، برای کاهش چین و چروک یا سایر علائم پیری مفید است. با این حال، سایه چشم جدا از اینکه به عنوان یک آرایش معمولی استفاده می شود، می تواند برای آرایش حرفه ای نیز استفاده شود. مثلا در سینما یا تئاتر.

بیشتر بخوانید : پیری پوست و جلوگیری از آن

در این نوع مواقع، سایه چشم به صورت متفاوتی اعمال می شود. در واقع، هدف جلب رضایت کاربر از نظر زیبایی شناختی نیست، بلکه جلب توجه یا تقویت یک شخصیت خاص است. به همین دلیل از رنگ های زنده تر، درخشان تر و دلنشین تر استفاده می شود. همانطور که می بینید راه های زیادی برای استفاده از سایه چشم وجود دارد.

سایه چشم از چه چیزی ساخته شده است؟

همانطور که قبلاً پیش بینی کرده بودیم، ترکیب سایه چشم در طول زمان تغییر کرده است. آنها در حال حاضر بر اساس سه جزء اصلی فرموله می شوند: پایه چربی، رنگدانه ها و ترکیبات شیمیایی. دومی باعث دوام بیشتر محصولات و تغییر بافت و قوام آنها می شود.
در حالی که هیچ فرمول دقیق و دقیقی برای همه وجود ندارد، سایه چشم ها از یک الگوی کلی پیروی می کنند. آنها معمولاً حاوی 60٪ روغن های معدنی، 10٪ چربی و موم، و 6٪ لانولین، یک ماده کمکی هستند. بقیه از رنگدانه های مختلف، مواد نگهدارنده و سایر مواد تشکیل شده است که بسته به محصول متفاوت است.

% بهترین سایه چشم 2023: راهنمای خرید فروشگاه آرایشی بهداشتی آداس بیوتی

چند نوع سایه چشم وجود دارد؟

همانطور که در بسیاری از لوازم آرایشی، سایه های چشم بسیار متنوعی برای همه سلیقه ها و کاربردها وجود دارد. ما می توانیم سایه چشم را بر اساس دو معیار اصلی طبقه بندی کنیم. از یک طرف، ما انواع مختلفی از سایه چشم را با توجه به بافت آنها پیدا خواهیم کرد. از طرفی می توانیم آنها را بر اساس نوع رنگدانه طبقه بندی کنیم.
از نظر بافت، سایه چشم را در پودر، کرم، مداد یا مداد، مایع، پودر شل و چسب می‌یابیم. از نظر رنگدانه، ما سایه‌های چشمی با روکش فراست، براق، ساتن، مات، براق، ولوکس و مرواریدی ولوکس پیدا می‌کنیم. هر نوع سایه چشم دارای ویژگی های مناسب برای یک کاربرد خاص یا دیگری است.

چگونه سایه چشم بزنید؟

پشت استفاده از سایه چشم چند ترفند برای دستیابی به نتایج چشمگیر وجود دارد. پلک ها ناحیه ای با ویژگی های خاص هستند. پوست آنها بسیار ظریف است، آنها در تماس نزدیک با چشم هستند و چین ها به طور طبیعی ایجاد می شوند. همه اینها نحوه استفاده از سایه چشم را تعیین می کند.
برای شروع، توصیه می شود از محصولی قبل از سایه چشم، به عنوان پیش پایه برای آماده سازی پلک استفاده کنید. با این کار مدت زمان سایه چشم بیشتر می شود و نتیجه آن بیشتر نمایان می شود. سپس رنگ های سایه چشم را انتخاب می کنید. برای نتایج هماهنگ تر، توصیه می شود از 3 سایه از همان محدوده استفاده کنید

اول از همه، روشن ترین سایه را در حدقه چشم بزنید و با یک برس کوچک آن را به خوبی ترکیب کنید. سپس با یک برس صاف، سایه چشم اصلی را روی تمام پلک موبایل بزنید و تار کنید. برای عمق بخشیدن به ظاهر، قسمت بیرونی چشم را با تیره ترین سایه چشم لمس کنید. این به شما یک اثر شدید می دهد.

% بهترین سایه چشم 2023: راهنمای خرید فروشگاه آرایشی بهداشتی آداس بیوتی

سایه چشم چه عوارضی دارد؟

سایه چشم ها مواد آرایشی مخصوصا برای استفاده در اطراف چشم هستند. این بدان معنی است که آنها محصولات بسیار ایمن، آزمایش شده از نظر پوست و در نتیجه با احتمال کم ایجاد عوارض جانبی هستند. با این حال، اگرچه نادر است، ممکن است واکنش های نامطلوب در مواردی رخ دهد.
شایع ترین عارضه نامطلوب، سوزش و خارش چشم است. معمولاً به دلیل نفوذ سایه چشم به حفره چشم رخ می دهد. بنابراین با سایه های پودری شل بیشتر دیده می شود. در شدیدترین موارد، عفونت چشم (کانژنکتیویت، بلفاریت) می تواند ایجاد شود. این معمولاً به دلیل استفاده نادرست از محصول یا کیفیت پایین رخ می دهد.

بیشتر بخوانید : چگونه با چین و چروک مبارزه کنیم ترند ۲۰۲۳

با خرید سایه چشم های ضد حساسیت می توان از بروز چنین واکنش های نامطلوبی جلوگیری کرد. در هر صورت، مهم است که همیشه از کیفیت خوب محصول اطمینان حاصل کنید. در صورت شک، همیشه امکان مشاوره با کارشناسان این بخش وجود دارد. همیشه ترکیب محصول و تاریخ انقضا را با دقت بخوانید.

معیارهای خرید سایه چشم

هنگام خرید سایه چشم، باید برخی از جنبه های مهم را ارزیابی کنید. در زیر، ما مرتبط ترین فاکتورهایی را که باید قبل از خرید این لوازم آرایشی در نظر بگیرید، آورده ایم. این به شما کمک می کند تا تصمیم درستی بگیرید و محصولی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. این معیارها عبارتند از:

  • ویژگی های چشمان شما
  • نوع پوست
  • مناسبت
  • رنگ و پرداخت
  • بافت یا قالب
  • کیفیت

بیشتر بخوانید : بهترین محصولات کانتورینگ صورت 2023: راهنمای خرید

ویژگی های چشمان شما

قبل از خرید سایه چشم، باید از خود بپرسید که چشمان شما چه شکلی است و به دنبال چه نتایجی هستید. اگرچه تا حدودی پیش پا افتاده به نظر می رسد، اما تا حد زیادی انتخاب و استفاده از سایه چشم را تعیین می کند. به عنوان مثال، چشم های درشت معمولا به طور طبیعی بیانگر هستند. بنابراین نیازی به وسعت یا عمق بیشتر به آنها نخواهد بود.

در نتیجه، ما سایه‌هایی را انتخاب می‌کنیم که نسبتاً محتاطانه هستند، که بدون اینکه خیلی واضح باشند، ظاهر را کامل می‌کنند. از طرفی در مورد چشم های ریز می توان از سایه چشم ها استفاده کرد تا برجستگی بیشتری روی صورت به آن ها بدهد. بنابراین، بهتر است رنگ های واضح را انتخاب کنید که ظاهر را زیباتر می کند.

عوارض سایه چشم

نوع پوست و انتخاب سایه چشم

این در مورد اکثر لوازم آرایشی صدق می کند: هر نوع پوست دارای ویژگی هایی است که آن را منحصر به فرد می کند. بنابراین نیازهای آن با توجه به ویژگی های آن متفاوت است. از این نظر، پوست چرب معمولاً با سبوم بیش از حد مشخص می شود. سبوم همچنین می‌تواند در پلک‌ها رسوب کند و روی سایه‌ها تأثیر بگذارد.

به همین دلیل استفاده از سایه چشم های مایع و کرمی برای افرادی که پوست چرب دارند توصیه نمی شود. برعکس، سایه های پودری فشرده یا شل گزینه خوبی هستند. از طرفی سایه های مایع و کرمی جایگزین ایده آلی برای پوست های خشک هستند. سپس بافت و سایه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه به پوست شما می آید.

انتخاب سایه چشم برای مناسبت ها

همانطور که دیدیم، کاربردهای سایه چشم بسیار زیاد است. به همین دلیل هنگام خرید این محصول باید از خود بپرسید که چه چیزی به آن نیاز دارید. شما چندین مورد را برای استفاده در موقعیت های مختلف انتخاب خواهید کرد. به عنوان مثال، برای ظاهری طبیعی، بهتر است رنگ های قهوه ای، محتاط و مات را انتخاب کنید.

با این حال، برای رویدادهای استثنایی، مانند کارناوال یا یک جشن خاص، شما به دنبال عکس آن خواهید بود. شما تن های روشن، واضح و به نوعی خیره کننده را انتخاب خواهید کرد. بنابراین، شما باید با گزینه های مختلفی که بازار ارائه می دهد بازی کنید.

استفاده از سایه چشم

رنگ و پرداخت

مجموعه عظیمی از سایه های سایه چشم وجود دارد. همانطور که اگر این کافی نبود، همان رنگ در پرداخت های مختلف موجود خواهد بود. روشن، مات، درخشان، متالیک و بسیاری سایه های دیگر. به همین دلیل، مهم است که در نظر داشته باشید که به دنبال چه رنگی هستید و می خواهید چه رنگی را با سایه چشم خود به دست آورید.

این جنبه به مناسبتی که در آن از سایه چشم استفاده می کنید، مشروط می شود. رنگ هایی که نزدیک ترین رنگ به پوست هستند، مانند نارنجی یا قهوه ای، مناسب ترین رنگ ها برای استفاده روزمره هستند. از طرفی روکش های متالیک و براق و همچنین رنگ های روشن برای مراسم شبانه یا جشن ها مناسب تر خواهند بود.

راهنمای خرید سایه چشم

بافت یا قالب سایه چشم

سایه چشم ها در فرمت های مختلف، با بافت ها و بافت های مختلف موجود هستند. این جنبه دیگری است که باید هنگام خرید سایه چشم در نظر بگیرید. برای تصمیم گیری، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، نوع پوست، نتایجی که می خواهید به دست آورید و موقعیتی که در آن از لوازم آرایشی گفته شده استفاده خواهید کرد.

هر نوع سایه چشم مزایا و معایب خود را دارد. به عنوان مثال، آنهایی که در پودر شل هستند استفاده از آنها بسیار آسان است، اما مدت آنها کوتاه است و به راحتی لکه می شوند. برعکس، سایه های کرمی ماندگاری بسیار بالایی دارند. با این حال، آنها به راحتی می شکنند. مزایا و معایب را بررسی کنید و موردی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید.

کیفیت و دقت انتخاب در سایه چشم

در نهایت، ارزیابی کیفیت سایه چشم ضروری است. این جنبه در همه لوازم آرایشی مهم است، به خصوص برای سایه چشم. ارتباط آن در حوزه کاربرد نهفته است. کانتور چشم یک ناحیه بسیار حساس است، هم برای پوست ظریف و هم برای اندامی که اطراف آن را احاطه کرده است.

سایه چشم بی کیفیت خطراتی کاملاً قابل اجتناب دارد. به عنوان مثال، می تواند باعث سوزش چشم و آبریزش چشم شود. علاوه بر این، او می تواند به عفونت های بالقوه خطرناک چشم یا پلک مبتلا شود.

نتیجه گیری

سایه چشم یک عنصر کلیدی است که نمی توان از کیت آرایش شما حذفش کرد . آنها زندگی و نور را به چهره می بخشند، آنها می توانند جزئیاتی باشند که تفاوت را ایجاد کنند. استفاده از سایه چشم ساده است و به لطف فرمت مناسب آن، همیشه می توانید آن را با خود ببرید. همچنین حذف آن بسیار آسان است. این یک ماده آرایشی بسیار کاربردی و مفید است.

یکی از ویژگی های کلیدی سایه چشم ها، تطبیق پذیری آنهاست. با این حس که همیشه آرایش یکسانی دارید خداحافظی کنید. با ترکیب خوب سایه چشم، می توانید یکنواختی را فراموش کنید و ظاهر شما همیشه شاداب و نوآورانه خواهد بود. برای هر موقعیتی سایه چشم مناسبی پیدا خواهید کرد که همه را بی حرف می‌گذارد.

به طور خلاصه، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، سعی کنید درخشش سایه چشم را در آرایش خود بگنجانید. تعجب خواهید کرد که چگونه چیزی به این سادگی می تواند چنین نتایجی را به همراه داشته باشد.

آیا از قبل تصمیم گرفته اید که سایه چشم بعدی شما چه خواهد بود؟ اگر راهنمای سایه چشم ما را دوست داشتید، آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و در زیر نظر بگذارید.

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

در حالی که هیچ فرمول دقیق و دقیقی برای همه وجود ندارد، سایه چشم ها از یک الگوی کلی پیروی می کنند. آنها معمولاً حاوی 60٪ روغن های معدنی، 10٪ چربی و موم، و 6٪ لانولین، یک ماده کمکی هستند.
سایه چشم ها مواد آرایشی مخصوصا برای استفاده در اطراف چشم هستند. این بدان معنی است که آنها محصولات بسیار ایمن، آزمایش شده از نظر پوست و در نتیجه با احتمال کم ایجاد عوارض جانبی هستند.
ما می توانیم سایه چشم را بر اساس دو معیار اصلی طبقه بندی کنیم. از یک طرف، ما انواع مختلفی از سایه چشم را با توجه به بافت آنها پیدا خواهیم کرد. از طرفی می توانیم آنها را بر اساس نوع رنگدانه طبقه بندی کنیم.
ویژگی های چشمان شما،نوع پوست،مناسبت،رنگ و پرداخت،بافت یا قالب،کیفیت
هر نوع پوست دارای ویژگی هایی است که آن را منحصر به فرد می کند. بنابراین نیازهای آن با توجه به ویژگی های آن متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی