تفاوت کرم BB و CC – از زمانی که کرم BB و CC  در دنیای مراقبت از پوست ظاهر شدند، بلافاصله به متحدان واقعی روتین آرایش ما تبدیل شدند و ثابت کردند که جایگزین بسیار معتبری برای خرید کرم پودر هستند! کرم بی بی نام خود را از بلمیش بلم انگلیسی یا بالم برای عیوب گرفته شده است. کرم BB برای هر کسی که خواهان پوستی روشن و طبیعی است عالی است و برای کسانی که آرایش زیرسازی و آرایش واضح را دوست ندارند، ایده آل است. این کرم “بی نقص” ظاهری بسیار طبیعی می دهد و رنگ چهره را...

فهرست مطالب

تفاوت کرم BB و CC – از زمانی که کرم BB و CC  در دنیای مراقبت از پوست ظاهر شدند، بلافاصله به متحدان واقعی روتین آرایش ما تبدیل شدند و ثابت کردند که جایگزین بسیار معتبری برای خرید کرم پودر هستند!

کرم بی بی نام خود را از بلمیش بلم انگلیسی یا بالم برای عیوب گرفته شده است.
کرم BB برای هر کسی که خواهان پوستی روشن و طبیعی است عالی است و برای کسانی که آرایش زیرسازی و آرایش واضح را دوست ندارند، ایده آل است. این کرم “بی نقص” ظاهری بسیار طبیعی می دهد و رنگ چهره را یکدست می کند، با اثر رنگ آمیزی بسیار روشن! با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید.

تفاوت کرم BB  و CC و ماهیت آنها

یک محصول زیبایی جادویی وجود دارد که در آن مراقبت از پوست با آرایش روبرو می شود: به آن کرم BB، و همچنین کرم  CC می گویند. لوازم آرایشی که، خوب، همه ما می شناسیم، اما آیا واقعا مطمئن هستیم که ویژگی های خاص آنها را به خوبی می شناسیم؟

پرفروش ترین محصولات زیبایی برای سال ها، آنها از نظر فرمول بسیار شبیه هستند، اما در نتیجه کاملاً متفاوت هستند. در اینجا و اکنون ما شروع به رمزگشایی دنیای آشفته الفبای آرایشی می کنیم و از پایه شروع می کنیم. با فرا رسیدن فصل گرما، کرم‌های BB و CC کرم‌ها می‌توانند راه‌حلی ایده‌آل برای چهره‌های ضد سلفی باشند که از تغییرات ناگهانی دما نمی‌ترسند.

با این حال، ترکیب بین حروف نیز بسیار عالی است زیرا کرم‌های DD (ضد پیری) و کرم‌های EE (که به عنوان اسکراب و لایه بردار عمل می‌کنند) در بازار وجود دارد، البته کمتر از BB و CC. در واقع، تنها یک حقیقت وجود دارد: هر جفت حروف به طور خاص برای کمک به مشکلات پوستی خاص طراحی شده اند.

خرید کرم BB , CC

کرم BB برای چیست؟

کرم BB در دهه 60 در آلمان متولد شد: پس از جراحی زیبایی یا درمان های لایه برداری استفاده می شد. هنگامی که در کره کشف شد، دیگر هرگز بدون زیبایی شد و به لطف انتشار K-beauty در جهان، همه را تسخیر کرد. برای شروع، BB مخفف بلمیک بلم یا مومیایی کننده ضد نقص است.

بافت آن از نظر فرمولاسیون، درمان، تغذیه و رنگ آمیزی سبک تر از فونداسیون است. هشدار: شباهت به مرطوب کننده های رنگی وجود دارد، اما هدف واقعی کرم BB این است که آن را یک قدم جلوتر بردارد، با مواد اضافی مانند اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان ها برای بازسازی پوست.

فواید آن از آبرسانی گرفته تا محافظت در برابر نور خورشید و کنترل شفافیت متغیر است. در میان رزی هانتینگتون وایتلی معتاد به BB: این مدل به Vogue UK گفت: “من عاشق جلوه پوست کودک او هستم.” مسابقه کامل؟ با هایلایتر، رژگونه ، برنز کننده و روی لب ها، لمس رژ لب مایع. عملا کامل.

بیشتر بخوانید : چگونه بهترین خرید پنکک را داشته باشیم؟

کرم بی بی و سی سی چه فرقی دارند

کرم سی سی برای چیست؟

کرم CC یا کرم کنترل رنگ که در سال 2010 توسط ریچل کوم، بنیانگذار برند راشل K مستقر در سنگاپور ایجاد شد، تکامل یافته BB است. حاوی فیلترهای UV و فاکتورهای مرطوب کننده است، اما هدف شماره 1 آن اصلاح رنگ صورت است. در واقع، برای از بین بردن لک، تغییر رنگ، جای زخم یا آکنه فوق العاده است.

ویژگی های کرم CC

ویژگی آن این است که بسته به مشکلی که باید اصلاح شود، تفاوت های ظریف متفاوتی وجود دارد: سبز قرمزی را پاک می کند، بنفش درخشندگی را افزایش می دهد، نارنجی رنگ چهره را یکدست می کند. باید به خاطر داشت که کرم های سی سی پوشش کمتری نسبت به کرم پودر دارند و سبک تر و کمتر از BB چرب هستند. بنابراین آنها برای پوست های چرب که به راحتی مسدود می شوند یا بیشتر مستعد آکنه هستند ایده آل هستند.

از جمله طرفداران سی سی نینا دوبرو است که به تین ووگ گفت: “من هم آن را دوست دارم زیرا حس طراوت را روی پوستم می گذارد. در لس آنجلس زندگی می کنم، فونداسیون ها را کاملا رها کرده ام، فقط از کرم سی سی استفاده می کنم”. همانطور که اولیویا وایلد به Byrdie.com فاش کرد: “من هر روز از کرم سی سی استفاده می کنم. به من پوششی سبک می دهد، بافتی قابل ترکیب و SPF 30 دارد. پس از استفاده از آن، صورت من روشن تر به نظر می رسد.» زیرا گاهی اوقات ترجیح دادن جایگزین سبک به معنای کنار گذاشتن نتیجه نهایی بی عیب و نقص نیست.

بیشتر بخوانید :کرم پودر و خرید کرم پودر اینترنتی و با قیمت مناسب

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

یک کرم آرایش مشابه ضد آفتاب است که هم پوست را زیبا می کند و هم از آن مراقبت می کند .
برای انتخاب بی بی کرم باید به عواملی مانند نوع پوست ، درجه بندی و spf و رنگ پوست دقت کرد .
سی سی کرم ها بهترین انتخاب برای پوست های چرب هستند .
بله . بی بی کرم ها اغلب دارای خاصیت آبرسانی هستند و از این رو برای پوست های خشک مناسب هستند .
خیر . با این که بی بی کرم دارای spf می باشد ولی مقاومت کافی در برابر اشعه ماوراء بنفش را ندارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی