کانسیلر در مقابل اصلاح کننده رنگ پوست

شما نیز مانند بسیاری از دوستداران آرایش، احتمالاً یک یا دو خرید کانسیلر برای کیف آرایش خود داشته اید. ما معمولا از کانسیلر برای پنهان کردن همه چیز استفاده می کنیم، از سیاهی دور تا لک. اما اگر به شما بگویم که نوع دیگری از محصول وجود دارد که می تواند به شما در دستیابی به یک رنگ چهره کمک کند چه می شود – اصلاح کننده رنگ! کانسیلرها و اصلاح کننده های رنگ، محصولات آرایشی هستند که می توانند به شما در پنهان کردن عیوب کمک کنند. اما، تفاوت بین این دو چیست؟ برای یافتن جواب با فروشگاه اینترنتی...

فهرست مطالب

شما نیز مانند بسیاری از دوستداران آرایش، احتمالاً یک یا دو خرید کانسیلر برای کیف آرایش خود داشته اید. ما معمولا از کانسیلر برای پنهان کردن همه چیز استفاده می کنیم، از سیاهی دور تا لک. اما اگر به شما بگویم که نوع دیگری از محصول وجود دارد که می تواند به شما در دستیابی به یک رنگ چهره کمک کند چه می شود – اصلاح کننده رنگ!

کانسیلرها و اصلاح کننده های رنگ، محصولات آرایشی هستند که می توانند به شما در پنهان کردن عیوب کمک کنند. اما، تفاوت بین این دو چیست؟ برای یافتن جواب با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید.

کانسیلر در مقابل اصلاح کننده رنگ | کدام بهتر است؟

تفاوت اصلی بین کانسیلر و اصلاح کننده رنگ این است که کانسیلر در سایه های مختلفی برای مطابقت با رنگ پوست شما وجود دارد، در حالی که اصلاح کننده رنگ در سایه های سبز، زرد، هلویی یا بنفش موجود است.

کانسیلر برای پوشاندن لکه‌ها، سیاهی‌ها و سایر نواقص روی پوست استفاده می‌شود، اما زمانی که کانسیلر کافی نباشد، اصلاح‌کننده رنگ مفید است.

بیشتر بخوانید : تفاوت کرم BB و CC

برای مثال، اگر می‌خواهید لکه های روی پوست صورت را بپوشانید، ممکن است یک کانسیلر به تنهایی این کار را انجام ندهد. در این مورد، ابتدا از یک اصلاح کننده رنگ برای خنثی کردن تیرگی استفاده می کنید، سپس با کانسیلری که با رنگ پوست شما مطابقت دارد، استفاده کنید.

رنگ های مکمل یکدیگر را خنثی می کنند، بنابراین یک اصلاح کننده رنگ سبز می تواند قرمزی را خنثی کند، در حالی که یک اصلاح کننده رنگ بنفش می تواند پوست زرد را خنثی کند. برای انتخاب رنگ مناسب، می توانید چرخه رنگ زیر را بررسی کنید.

اصلاح کننده رنگ صورت و پوست

اکنون که تفاوت بین کانسیلر و اصلاح کننده رنگ را می دانید، اجازه دهید به هر محصول نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید : کرم پودر و خرید کرم پودر اینترنتی و با قیمت مناسب

کانسیلر چیست؟

کانسیلر یک محصول آرایشی ضروری است که برای پوشاندن لکه ها، سیاهی و سایر عیوب روی پوست استفاده می شود. همچنین می توانید از آن برای برجسته کردن نواحی خاصی از صورت مانند ناحیه زیر چشم، پایین پل بینی و مرکز پیشانی استفاده کنید.

کانسیلر بعد از  خرید کرم پودر یا خرید پنکک  استفاده می شود اما می توان آن را روی پوست برهنه نیز استفاده کرد.

این رنگ در رنگ های مختلف برای مطابقت با رنگ پوست شما وجود دارد، به همین دلیل است که محصولی همه کاره است. می توان از آن برای دستیابی به آرایش طبیعی یا ظاهری با پوشش کامل و براق استفاده کرد و معمولاً پوششی متوسط تا کامل ارائه می دهد.

  • کانسیلرها در فرمول های مختلفی از جمله کرم، مایع، استیک و پودر وجود دارند.
  • برای زیر چشم ها از کانسیلر یک یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست خود استفاده کنید و این به روشن شدن ناحیه و بیدارتر نشان دادن شما کمک می کند.
  • از طرف دیگر، اگر به دنبال پوشاندن لک هستید، توصیه می کنیم از کانسیلری متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید.
  • می توانید با انگشتان، برس یا اسفنج آرایشی کانسیلر بزنید.
  • فقط مطمئن شوید که از مقدار کمی استفاده کنید و در صورت لزوم پوشش را ایجاد کنید.
  • استفاده بیش از حد از محصول می تواند باعث شود که کانسیلر شما تکه تکه به نظر برسد و همچنین در طول روز چروک می شود.

بیشتر بخوانید : چگونه با پنکک بهترین آرایش را داشته باشیم

اصلاح کننده رنگ چیست؟

اصلاح کننده رنگ یک محصول آرایشی است که در سایه های سبز، زرد، هلویی یا بنفش عرضه می شود. برای خنثی کردن قرمزی یا تیرگی روی پوست قبل از استفاده از کانسیلر استفاده می شود.

همه نیازی به استفاده از یک اصلاح کننده رنگ ندارند، اما اگر تنها با کانسیلر در پنهان کردن پرپیگمانتاسیون یا سیاهی حلقه مشکل دارید، ممکن است ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر زیر چشم‌هایتان دایره‌هایی با رنگ بنفش تیره دارید، استفاده از یک کانسیلر ضخیم و پوشاننده ممکن است ظاهری خاکستری به شما بدهد. در این مورد، یک اصلاح کننده رنگ هلویی می تواند به خنثی کردن تیرگی قبل از استفاده از کانسیلر کمک کند.

بیشتر بخوانید : کرم روشن کننده | تمام چیزی که برای خرید باید بدانیم

% کانسیلر در مقابل اصلاح کننده رنگ پوست فروشگاه آرایشی بهداشتی آداس بیوتی

نکاتی درباره اصلاح کننده رنگ

به یاد داشته باشید، مقدار کمی با اصلاح کننده های رنگ بسیار مفید است، بنابراین با مقدار کمی شروع کنید و پوشش را افزایش دهید. برای استفاده از انگشتان خود یا برس استفاده کنید و مقدار کمی از آن را به قسمت هایی از صورت که می خواهید خنثی کنید بمالید. آن را با انگشتان خود، یک اسفنج آرایشی یا یک برس کوچک روی پوست مخلوط کنید تا یکدست شود. به جای مالش، محصول را به آرامی بکشید تا یکنواخت شود.

پس از اعمال اصلاح کننده رنگ، کانسیلر و کرم پودر را دنبال کنید.

پالت های اصلاح کننده رنگ زیادی در بازار وجود دارد که با سایه های مختلف عرضه می شوند. می‌توانید یکی از این‌ها را آزمایش کنید تا بفهمید اگر شروع می‌کنید کدام سایه‌ها برای شما مناسب‌تر است.

بیشتر بخوانید : پیری پوست و جلوگیری از آن

اصلاح کننده های رنگ سبز

رنگ سبز برای خنثی کردن قرمزی پوست استفاده می شود. اگر روزاسه، آکنه یا هر نوع قرمزی دیگری دارید، یک اصلاح کننده رنگ سبز می تواند به مقابله با این ناحیه کمک کند و پوشاندن آن را با کانسیلر آسان تر کند.

اصلاح کننده رنگ زرد

رنگ زرد برای خنثی کردن لکه های بنفش روی پوست استفاده می شود. اگر می‌خواهید حلقه‌های بنفش زیر چشم یا کبودی‌ها را پنهان کنید، یک اصلاح‌کننده رنگ زرد می‌تواند به انجام این کار کمک کند.

اصلاح کننده رنگ هلو، سالمون و نارنجی

هلو برای خنثی کردن تیرگی رنگ آبی روی پوست استفاده می شود. اگر دایره‌های تیره‌ای دارید که آبی به نظر می‌رسند، یک اصلاح‌کننده رنگ هلویی می‌تواند به روشن‌تر کردن ناحیه و پوشاندن آن با کانسیلر کمک کند.

افرادی که رنگ پوست روشن دارند می توانند از اصلاح کننده رنگ سالمونی روشن استفاده کنند، در حالی که افرادی با رنگ پوست تیره می توانند از اصلاح کننده رنگ هلویی یا نارنجی تیره تر استفاده کنند.

اصلاح کننده رنگ بنفش و اسطوخودوس

بنفش برای خنثی کردن رنگ های زرد روی پوست استفاده می شود. اگر پوست شما زرد یا قهوه ای روشن به نظر می رسد، یک اصلاح کننده رنگ بنفش می تواند به خنثی کردن آن ناحیه کمک کند و چهره ای یکدست تر به شما بدهد.

اصلاح کننده رنگ صورتی

اصلاح کننده‌های رنگ صورتی برای پوست‌های روشن مناسب‌تر هستند و می‌توانند به خنثی‌کردن هرگونه سیاهی، دایره‌های تیره یا لک کمک کنند. کانسیلرهای زیادی با ته رنگ صورتی وجود دارند که این کار را به خوبی انجام می دهند. آنها به روشن شدن ناحیه زیر چشم کمک می کنند و به پوست ظاهر بیدارتری می بخشند.

کانسیلر در مقابل اصلاح کننده: کدام یک را باید استفاده کنید؟

پاسخ به این سوال بستگی به این دارد که شما سعی دارید چه چیزی را پنهان کنید. اگر به دنبال پوشاندن لکه های جزئی یا تیرگی هستید، کانسیلر کافی است.

اگر می‌خواهید قرمزی، تیرگی یا هر نقص دیگری را که پنهان کردن آن دشوار است بپوشانید، ممکن است از استفاده از یک اصلاح کننده رنگ قبل از کانسیلر سود ببرید.

اکثر مردم می توانند با استفاده از کانسیلر به تنهایی کنار بیایند، بنابراین اگر نیازی به این کار ندارید از لایه برداری بیش از حد محصولات خودداری کنید.

بیشتر بخوانید : چگونه با چین و چروک مبارزه کنیم ترند ۲۰۲۳

آیا کانسیلر بعد از اصلاح لازم است؟

برخی از اصلاح کننده های رنگ صورتی یا هلویی می توانند به روشن شدن ناحیه زیر چشم کمک کنند، که ممکن است تمام چیزی باشد که شما نیاز دارید. در این صورت، می توانید به طور کلی از کانسیلر صرف نظر کنید.

با این حال، فرض کنید از یک اصلاح کننده رنگ سبز برای خنثی کردن قرمزی یا تیرگی صورت خود استفاده می کنید. در این صورت، احتمالاً باید از کانسیلر یا کرم پودر برای پوشاندن عیوب کمک کنید.

همه چیز به شدت عیوب و ظاهری که می خواهید بستگی دارد.

به یاد داشته باشید که مقدار کمی با اصلاح کننده های رنگ بسیار مفید است، بنابراین با مقدار کمی شروع کنید و پوشش را افزایش دهید. در مورد کانسیلر هم همینطور. از لایه بندی بیش از حد محصولات خودداری کنید، زیرا باعث می شود آرایش شما خشک و کیک به نظر برسد.

در صورتی که نیاز به استفاده از یک اصلاح کننده رنگ و یک کانسیلر دارید، ابتدا اصلاح کننده رنگ را بمالید، آن را مخلوط کنید و اجازه دهید یک دقیقه بماند. سپس، کانسیلر خود را روی آن بمالید و آن را مخلوط کنید تا همه چیز یکدست شود. می توانید کانسیلر را با پودر ست کنید تا در جای خود بماند و از چین و چروک شدن آرایشتان جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین محصولات کانتورینگ صورت 2023: راهنمای خرید

نتیجه گیری

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی است که می تواند به پوشاندن لکه ها، حلقه های تیره و سایر عیوب روی پوست کمک کند. از سوی دیگر، Corrector یک محصول اختیاری است که می تواند قرمزی یا هر نوع نقص دیگری را بر روی پوست خنثی کند، در صورتی که کانسیلر به تنهایی کافی نباشد.

بنابراین اگر می‌توانید عیب‌های خود را فقط با یک کانسیلر بپوشانید، دیگر نیازی به افزودن لایه دیگری از محصول نیست. اما اگر به دنبال پوشاندن تاریکی یا قرمزی سرسخت هستید، استفاده از یک اصلاح کننده رنگ قبل از کانسیلر می تواند به ایجاد یک بوم یکدست تر کمک کند.

آیا در مورد استفاده از کانسیلر یا اصلاح کننده سوالی دارید؟ در نظرات به من اطلاع دهید.

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

یک محصول آرایشی ضروری است که برای پوشاندن لکه ها، سیاهی و سایر عیوب روی پوست است .
برای خنثی کردن قرمزی یا تیرگی روی پوست قبل از استفاده از کانسیلر استفاده می شود.
کانسیلر ها در انواع کرم، مایع، استیک و پودر تولید شده اند .
خیر . در این موارد بهتر است قبل از استفاده از کانسیلر از یک اصلاح کننده رنگ استفاده کرد .
سبز، زرد، هلویی یا بنفش که هر کدام برای کاربرد متفاوتی استفاده می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی