بهترین محصولات کانتورینگ صورت 2023: راهنمای خرید

اخیراً بارها در مورد تکنیک آرایشی به نام کانتورینگ و هایلایتر شنیده اید که توسط ستارگانی مانند کارداشیان، لیندسی لوهان یا آنجلینا جولی شناخته شده است. همه ما دوست داریم آرایش بی نقصی مانند آنچه در صورت آنها می بینیم به نمایش بگذاریم. اما آیا می دانیم چگونه آن را تکرار کنیم؟ با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی  همراه باشید تا بهترین کانتور ها را برای خرید به شما معرفی کنیم. خرید کانتورینگ صورت مانند یک ستاره هالیوودی اگرچه استفاده از محصولات کانتورینگ به تمرین نیاز دارد، اما مطمئناً ساختن آن آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم. امروز می...

فهرست مطالب

اخیراً بارها در مورد تکنیک آرایشی به نام کانتورینگ و هایلایتر شنیده اید که توسط ستارگانی مانند کارداشیان، لیندسی لوهان یا آنجلینا جولی شناخته شده است. همه ما دوست داریم آرایش بی نقصی مانند آنچه در صورت آنها می بینیم به نمایش بگذاریم. اما آیا می دانیم چگونه آن را تکرار کنیم؟ با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی  همراه باشید تا بهترین کانتور ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

خرید کانتورینگ صورت مانند یک ستاره هالیوودی

اگرچه استفاده از محصولات کانتورینگ به تمرین نیاز دارد، اما مطمئناً ساختن آن آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم. امروز می خواهیم در مورد کانتورینگ با شما صحبت کنیم و توصیه های عملی به شما می دهیم که به شما امکان می دهد با استفاده از این تکنیک آرایش کنید. یک قلم و کاغذ بردارید: بیایید شروع کنیم!

  • ویژگی های منحصر به فرد هایلایتر روبی سان
  • دارای دو رنگ فوق العاده
  • مناسب برای انواع پوست
  • پوشانندگی بالا
  • ماندگاری بالا
  • درخشان کننده
  • دارای ویتامین E
  • نتیجه نهایی براق

بهترین محصولات کانتورینگ صورت در بازار: انتخاب ما برای خرید

قبل از پرداختن به اصل موضوع و صحبت در مورد کانتورینگ صورت، به ما اجازه دهید تا توصیه هایی در مورد پرکاربردترین محصولات آرایشی برای انجام این تکنیک با شما در میان بگذاریم. با مطالعه این مقاله بهترین تصمیم را درباره خرید کانتورینگ و قیمت ها بگیرید. ما سعی کرده ایم یک انتخاب جامع ایجاد کنیم که به شما امکان می دهد زمینه را محدود کنید و انتخاب را برای شما آسان تر کند. در بالاتر لیستی از محصولات را برای شما قرار دادیم. حالا یکی یکی این کانتور ها را با هم بررسی میکنیم.

راهنمای خرید کانتور : هر آنچه که باید در مورد کانتورینگ بدانید

دیگر صحبتی نیست: بیایید به چیزهای مهم بپردازیم. در زیر به رایج‌ترین سؤالاتی که معمولاً در مورد کانتورینگ از خود می‌پرسیم پاسخ خواهیم داد، زیرا دلیل اصلی بسیاری از ما برای امتحان کردن آن این است که برخی از جنبه‌های آن را نادیده می‌گیریم. اماده ای؟

خرید پودر برنزه کننده نوت

پودر برنزه کننده نوت با رنگدانه های انعکاسی خود به پوست شما درخشندگی طبیعی در برابر نور خورشید با پوششی ابریشمی می بخشد. بافت نرم آن احساس می‌کند بدون وزن به آرامی ادامه می‌یابد و ترکیب می‌شود تا چهره شما را زیباتر و کامل کند. دارای ویتامین E که به دلیل خواص محافظتی در برابر رادیکال های آزاد شناخته شده است. دارای یک کیف دستی با یک آینه داخلی است که برای لمس در حین حرکت عالی است. قابل استفاده برای آرایش صورت و بدن. دارای SPF 15 برای محافظت بیشتر.

طرز استفاده

برنزر را با برس پودر بزنید. محصول را به آرامی روی صورت و گردن بمالید. برای ایجاد ظاهری آفتاب‌زده، ابتدا روی نقاط مرتفع مانند پیشانی، استخوان‌های گونه و پل بینی تمرکز کنید. سپس پودر باقی مانده برس را روی بقیه صورت بمالید.

خرید پالت کانتور و هایلایت کرمی پرفکتینگ

هایلایتر برای افزودن درخشش، برنز کننده برای گرما و کانتور برای تقویت. هر سایه بدون زحمت با هم ترکیب می شود و به پوست می چسبد و درخشندگی بی عیب و نقصی را به پوست می بخشد. این فرمول ترکیبی آسان حاوی روغن آرگان و ویتامین E است که به مرطوب شدن شما کمک می‌کند تا باریک‌تر، باریک و درخشنده شوید.

موجود در 2 پالت رنگ مختلف
همراه با راهنمای کاربردی آسان برای دنبال کردن
مناسب برای انواع پوست
بدون پارابن
از نظر پوست تست شده است
اندازه: 5 گرم در 3 عدد

طرز استفاده

ابتدا یک پرایمر و فونداسیون بمالید. سپس با کرم کانتور شروع کنید و از آن برای مشخص کردن پیشانی، استخوان گونه، فک و بینی استفاده کنید. به عنوان آخرین مرحله، با استفاده از هایلایتر و برنزر کار را تمام کنید.

خرید هایلایتر دوسه

اگر دوست دارید آرایشی بی نقص و به روز داشته باشید مقداری هایلایتر را به روند آرایشی خود اضافه کنید و از زیبایی و درخشش آن بر روی چهره‌ی خود لذت ببرید. استفاده از هایلایتر یک ترفند بسیار عالی برای داشتن یک آرایش بی عیب و نقص است.

هایلایتر دوسه،که از جدیدترین محصولات صورت دوسه است که اجازه می دهد درخشش پوست خود را به حالت ایده آل درآورید. به طوری که پوستتان صاف و رویایی به نظر برسد. این هایلایتر کاربرد های مختلفی در آرایش دارد و به خصوص برای حالت دهی و برجسته کردن گونه ها به کار می رود.

ترکیبات

– تالک: ایجاد نرمی و لطافت پوست

– میکا: نرم کنندگی و درخشش و پخش شوندگی راحت پودر

– استئارات منیزیم: خاصیت چسبندگی بالا و روان کنندگی پودر بر روی پوست، توانایی پوشش دهی زیاد، پایداری مناسب

– اتیل هگزیل پالمیتات: نرم کننده، قابلیت پخش شوندگی مناسب، عامل چسبنده برای محصولات پودری، مرطوب کننده، بدون ایجاد حساسیت

– توکوفریل استات: یک نوع ویتامین E، محافظ سلول های پوست در مقابل رادیکال های آزاد، مرطوب کننده، پایدار در مقابل حرارت

– روغن معدنی: جلوگیری از خشکی پوست، مرطوب کننده و نرم کننده پوست

خرید کانتور مدادی مولتی استیک شون

قلم کانتور مدادی مولتی استیک شون با ایجاد سایه روشن و بعدسازی و ایجاد حجم‌های متضاد به زیبا و جذاب‌تر شدن چهره کمک شایانی می‌کند.برخلاف فونداسیون و کانسیلر روزمره که ما می‌خواهیم دقیقا با پوستمان مطابقت داشته باشد، وظیفه کانتورینگ ایجاد اثر سایه و روشن است. کانتورینگ شون با روغن کالاندولا غنی شده است تا خاصیت ضدالتهابی نیز داشته باشد.

این کانتور با داشتن روغن کالاندولا برای پوست های حساس، چرب و مستعد آکنه مناسب بوده و با تقویت تولید کلاژن، پروتئین ضروری برای درخشندگی پوست را تامین می‌کند. این محصول به صورت قلمی و در دو طیف رنگی تیره و روشن تولید شده‌ است.

کانتورینگ دقیقا چیست؟

با توجه به تعداد ترندهای جدیدی که هر روز در دنیای زیبایی و لوازم آرایشی ظاهر می شود، این کاملا طبیعی است، گاهی اوقات حتی نمی دانیم در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. خوب: برای همه کسانی که هنوز شک دارند، این پاسخ قطعی است. کانتورینگ یک تکنیک آرایشی است که نور و سایه را با هم ترکیب می کند.
با انجام این کار، او موفق می شود برخی از ویژگی ها را با استفاده از رنگ های روشن برجسته کند و برخی دیگر را با رنگ های تیره تر پنهان کند، بنابراین ویژگی های متعادل تری به دست می آورد و به قدری طبیعی جلوه می دهد که شما شگفت زده خواهید شد.

برای ایجاد کانتور صورت چه محصولات آرایشی لازم است؟

ما مطمئن هستیم که شما به این فکر می کنید که باید پول زیادی را برای محصولات آرایشی خرج کنید تا بتوانید به کانتورینگ عالی برسید، درست است؟ در عوض، متأسفیم که به شما می‌گوییم که نمی‌توانید بیش از این اشتباه کنید. برخلاف تصور بسیاری از مردم، ما فقط به سه محصول نیاز داریم:

  • کرم پودر : در سایه ای تا حد امکان به رنگ طبیعی پوست شما.
  • رژگونه ها : یکی روشن تر و دیگری تیره تر (رنگی که دو تن تیره تر از پوست شما توصیه می شود).
  • براش ها : برای ترکیب خطوط مختلفی که می کشیم. کسانی هم هستند که برای همین منظور ترجیح می دهند به جای آن از اسفنج های آرایشی استفاده کنند.
    همانطور که ممکن است متوجه شده باشید برای برخی از محصولاتی که ما در لیست خود پیشنهاد کرده ایم، امکان خرید آرایش 2 در 1 نیز وجود دارد که به طور خاص برای این نوع آرایش طراحی شده است. همچنین می توانید با سایر لوازم آرایشی مکمل مانند پودرهای روشن کننده یا برنز کننده ها به خود کمک کنید تا به نتایج فوق العاده تری برسید.

خرید کانتور صورت

چگونه باید از محصولات کانتورینگ صورت استفاده کنم؟

اگر از تعداد کمی محصولاتی که نیاز به کانتور کردن دارید تعجب کرده اید، این همه چیز نیست: هنوز باور نخواهید کرد که کاربرد آنها چقدر آسان است. ما آن را در پنج مرحله ساده انجام خواهیم داد. یادداشت بردار!

  • نوع ویژگی های صورت خود را شناسایی کنید.
  • از کرم پودر معمولی خود استفاده کنید تا رنگ پوست خود را یکدست کرده و عیوب را پنهان کنید.
  • با روشن ترین اصلاح کننده رنگ شروع کنید. باید آن را روی نواحی که می خواهید تقویت کنید (استخوان گونه، پیشانی، ابرو، چانه و بینی) بمالید.
  • حالا بیایید به تاریک ترین بخش برویم تا ویژگی ها را اصلاح کنیم. در این مورد، توصیه می کنیم آن را روی خط فک یا استخوان گونه پایین بمالید.
  • تمام خطوطی که کشیده اید را با هم ترکیب کنید تا این دو سایه با هم ترکیب شوند و نتیجه ای بسیار طبیعی به دست آورید.

بهترین کانتورینگ برای نوع صورت من چیست؟

اولین قدم برای دستیابی به کانتورینگ کامل این است که تا حد امکان نوع صورت خود را بشناسید. به این ترتیب، ما دقیقا می دانیم که کدام ویژگی ها را برجسته کنیم و کدام یک را صاف کنیم. بر این اساس قصد داریم از یکی از تکنیک های خاص برای هر چهره استفاده کنیم.

% بهترین محصولات کانتورینگ صورت 2023: راهنمای خرید فروشگاه آرایشی بهداشتی آداس بیوتی

آیا نکته ای برای بهترین استفاده از کانتورینگ وجود دارد؟

اگر چه در این نوع از تکنیک های آرایش، چیزی که بیش از همه اهمیت دارد، تمرین است، ما همچنان می خواهیم نکات کوچکی را به شما ارائه دهیم تا حداکثر استفاده را از کانتورینگ خود ببرید و نتایج خود را بهبود ببخشید:
همیشه محصولات آرایشی مخصوص کانتورینگ را انتخاب کنید.
ترتیب ایجاد خطوط مختلف ضروری است تا بعداً تمام سایه ها به طور یکنواخت با هم ترکیب شوند و نتیجه طبیعی حاصل شود. به یاد داشته باشید: ابتدا روشن ترین رنگ، سپس تیره ترین.
همیشه با استفاده از نور جلویی آرایش کنید تا از سایه های احتمالی که استفاده از سایه های مختلف کانسیلر را گیج می کند، جلوگیری کنید.
اگر این سه قانون طلایی را رعایت کنید، متوجه خواهید شد که چگونه کم کم نتایج به تدریج بهبود می یابند.

خرید کانتور ارزان

آیا می توان از کانتورینگ فقط برای آرایش صورت استفاده کرد؟

اگر این سوال را از خود می‌پرسید، به این دلیل است که کم و بیش می‌دانید پاسخ چیست. در واقع، میکاپ آرتیست های بزرگ از کانتورینگ فقط برای صورت استفاده نمی کنند، بلکه از این تکنیک برای برجسته کردن سایر نواحی بدن، مانند دکلته، استفاده می کنند.
به لطف این روش، در واقع می توانید ظاهر یقه را بهبود ببخشید و حتی این تصور را ایجاد کنید که دو سایز سینه بیشتر دارید. چه اختراعی!

آیا این درست است که می توان بعد از کانتورینگ صورت خود را فونداسیون استفاده کرد؟
بله این درست است. اما تنها در صورتی که آنچه می خواهیم به آن برسیم یک نتیجه فوق العاده طبیعی باشد. استفاده از فونداسیون روی کانتورینگ از قبل باید همیشه با ضربه ملایم انجام شود تا از ترکیب بیش از حد سایه های مختلف استفاده شده و یکنواخت شدن بیش از حد چهره جلوگیری شود. در هر صورت، میکاپ آرتیست ها معمولا این عمل را توصیه نمی کنند.

خرید کانتور قیمت مناسب

معیارهای خرید کانتور ارزان قیمت

مطمئناً، با تمام مفاهیم کانتورینگ صورت که تا کنون آموخته اید، می خواهید آن را امتحان کنید، اینطور نیست؟ عالی: قبل از شروع جستجوی محصولات مورد نیاز خود، سعی کنید به سوالاتی که در زیر پیشنهاد می کنیم پاسخ دهید. این یک راه واقعاً آسان است تا مطمئن شوید که خریدی ارزشمند و معقول انجام می دهید.

  • چه نوع چهره ای دارم؟
  • آیا محصول آرایشی خاصی برای کانتورینگ صورت است؟
  • نوع پوست من چیست؟
  • ترکیب محصول چگونه است؟
  • چه نوع چهره ای دارم؟

ما دیده‌ایم که برای ایجاد کانتورینگ صورت که نتایج حرفه‌ای به دست می‌آورد، شناخت عمیق چهره کاملا ضروری است. به این ترتیب، ما به وضوح در ذهن خواهیم داشت که کدام ویژگی‌ها را باید نرم کنیم و کدام ویژگی‌ها را صاف کنیم و در عوض آن‌ها را برجسته کنیم. شما از قبل می دانید که بر این اساس، آرایش شما به روشی خاص اعمال می شود.

هنگامی که نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کردیم، می توانیم به کانتورینگ ادامه دهیم. می‌توانید از برخی جداول اطلاعاتی (مانند جدولی که چند پاراگراف بالا پیشنهاد کرده‌ایم) استفاده کنید و دستورالعمل‌های آنها را برای اعمال سایه‌های مختلف کانسیلر دنبال کنید.

خرید کانتور قیمت مناسب

آیا محصول آرایشی خاصی برای کانتورینگ صورت است؟

یکی دیگر از نکاتی که به شما داده ایم تا کانتورینگ شما به همان اندازه که تصور می کردید بی نقص باشد، این است که همیشه محصولات خاصی را برای این تکنیک انتخاب کنید. در ابتدا ممکن است تمایلی به سرمایه گذاری کمی بیشتر نداشته باشید (حتی اگر این لوازم آرایشی نسبتاً ارزان باشد) زیرا مطمئن نیستید که در تحقق آن موفق خواهید شد یا اینکه این آرایش مناسب شماست، اما ما به شما اطمینان می دهیم که متوجه تفاوت خواهید شد.

سعی کنید همیشه محصولاتی را انتخاب کنید که به طور خاص برای کانتورینگ صورت طراحی شده اند. اما مراقب باشید: فریب کسانی را نخورید که ترفندهای جادویی را تبلیغ می کنند. به یاد داشته باشید که این تکنیک نیاز به تمرین دارد و تاثیر نهایی که به دست می آورید با رفتن بهتر خواهد شد. شما باید صبور باشید و هر از گاهی سعی کنید چه چیزی برای شما مناسب است.

نوع پوست من چیست؟

بدیهی است که هنگام خرید محصولات آرایشی، چه برای کانتورینگ و چه برای هر تکنیک دیگری، توجه به نوع پوست ضروری است. پوست بسیار لطیف است و هر یک از ما نیازهای خاصی داریم که برای تضمین سلامت آن و داشتن ظاهری سالم و زیبا باید از رفع آن ها اطمینان حاصل کنیم.

به جدولی که در زیر پیشنهاد می کنیم توجه کنید و نیازهای پوست خود را شناسایی کنید. با این کار علاوه بر خرید محصولات خاص برای کانتورینگ، مواردی را انتخاب خواهید کرد که پاسخگوی نیاز شما باشد. خوشبختانه، اکثر برندها به وضوح نشان می دهند که لوازم آرایشی آنها برای کدام نوع پوست مناسب تر است.

نتیجه گیری برای خرید کرم و پودر کانتور

کانتورینگ یکی از خلاقانه ترین و درخواستی ترین تکنیک های آرایش در حال حاضر است. ممکن است به دلیل تبلیغ بزرگی باشد که مشهورترین ستارگان از آن انجام داده اند، یا به این دلیل که نتایج واقعا عالی است: آنچه مسلم است این است که زنان بیشتر و بیشتری وارد این ماجراجویی جدید می شوند.

وقتی متوجه شدیم که این فرآیند آنقدرها هم که به نظر می رسد پیچیده نیست، و اگر بودجه زیادی برای سرمایه گذاری نداشته باشیم، مهم نیست، فقط می توانیم از آن بهره ببریم. به طور خلاصه: سعی کنید، آزمایش کنید، لذت ببرید و در نهایت، فقط در پنج مرحله آسان شروع به نشان دادن آرایش حرفه ای کنید. منتظر چی هستی؟

اگر راهنمای کانتورینگ صورت ما را دوست داشتید، آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و برای ما نظر بگذارید. ما بی صبرانه منتظر خواندن شما هستیم!

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

از این تکنیک برای برجسته کردن سایر نواحی بدن، مانند استخوان ترقوه و … نیز استفاده می کنند.
مناسب برای انواع پوست ، پوشانندگی بالا ، ماندگاری بالا ، درخشان کننده ، دارای ویتامین E
برخی از ویژگی ها را با استفاده از رنگ های روشن برجسته کند و برخی دیگر را با رنگ های تیره تر پنهان کند
به برجسته کردن لب ها و متعادل سازی آن نسبت به سایر اجزای صورت توسط کانتور مدادی گفته می شود .
در میان بهترین برند های کانتور می توان به برندهای روبی سان ، شون ، نوت ، دوسه اشاره کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی