خرید رژگونه های ترند ۲۰۲۳ – قیمت رژ گونه

خرید رژ گونه – لمس شادی به چهره، رنگ زیبایی. این همان کاری است که رژگونه انجام می دهد: به چهره شما زندگی می بخشد، حتی اگر خسته باشید. یکی از تاثیر گذارترین پارت ها که هنگام ملاقات با افراد جدید داریم، چهره ماست و خوشبختانه کمک هایی وجود دارد که به ما امکان می دهد آن را بهبود بخشیم و حالتی شادتر به آن ببخشیم. با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید تا شما را با انواع و نحوه خرید ٰرژ گونه ها آشنا سازیم.  انواع رژ گونه و خرید رژگونه می تواند در دو بافت اصلی موجود باشد: مایع...

فهرست مطالب

خرید رژ گونه – لمس شادی به چهره، رنگ زیبایی. این همان کاری است که رژگونه انجام می دهد: به چهره شما زندگی می بخشد، حتی اگر خسته باشید. یکی از تاثیر گذارترین پارت ها که هنگام ملاقات با افراد جدید داریم، چهره ماست و خوشبختانه کمک هایی وجود دارد که به ما امکان می دهد آن را بهبود بخشیم و حالتی شادتر به آن ببخشیم. با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید تا شما را با انواع و نحوه خرید ٰرژ گونه ها آشنا سازیم.

 انواع رژ گونه و خرید

رژگونه می تواند در دو بافت اصلی موجود باشد: مایع که برای پوست های خشک توصیه می شود. یا پودر، بیشتر برای پوست های خشک و چرب مفید است.
رژگونه باید با توجه به شکل صورت و نتیجه ای که می خواهید به دست آورید، ایراداتی که ترجیح می دهید پنهان کنید و ویژگی هایی که می خواهید تقویت کنید اعمال شود.
تن انتخاب شده برای تغییر رنگ پوست یا تیره یا سفیدتر نشان دادن ما نیست، بلکه برای تکمیل و زیباتر کردن تن ما است. انواع رژگونه را اینجا مشاهده کنید.

راهنمای خرید رژ گونه : آنچه باید در مورد رژگونه بدانید

قبل از خرید رژگونه، مهم است که اصول اولیه محصول را بدانید تا به پوست شما آسیبی نرساند و نتایج مورد نظر را به شما بدهد. در اینجا ما مرتبط ترین جنبه های این محصولات را قرار داده ایم تا بتوانید در مورد آنها بیشتر بدانید. همچنین به سوالات متداول کاربران پاسخ خواهیم داد.

خرید رژ گونه

رژگونه برای چیست؟

هنگامی که یک فرد برای بیرون رفتن در خیابان آرایش می کند، رژگونه ای که خریده است تبدیل به یک محصول ضروری میشود. می تواند چهره ای صاف و سالم ببخشد و چهره ای خسته را درخشان و شاد نشان دهد. مشروط بر اینکه به درستی و در مقادیر مناسب اعمال شود.
و همچنین می تواند پوست زیبایی را ارائه دهد. علاوه بر این، رژگونه می تواند ایرادات کوچک را به خصوص از نظر فرم پوست پنهان کند و ویژگی های قوی ما را هماهنگ تر کند و در عین حال می تواند زیباترین قسمت های صورت را برجسته کند. رژگونه همچنین این توانایی را دارد که چین و چروک ها را پنهان کند و به چهره ای بالغ ظاهری جوان ببخشد.

چگونه و با چه چیزی رژگونه بزنم؟

برای بهترین نتیجه، باید بدانید که چگونه رژگونه بزنید. متخصصان می گویند که برای ایجاد فرم لازم برای برجسته کردن گونه ها باید کمی لبخند بزنید و با استفاده از حرکات دایره ای روی آنها رژگونه بزنید. پس از آن، بسته به هدف خود، باید رنگ را به آرامی در جهات مختلف مخلوط کنید.
رژگونه علاوه بر اینکه به صورت شما رنگ می دهد و ظاهری سالم به پوست شما می بخشد، خاصیت ایجاد اثرات متفاوت روی چشم را نیز دارد. بنابراین، روش‌های مختلف کاربرد می‌تواند چهره را اصلاح کند، به آن حجم دهد یا ویژگی‌های مربعی شکل را گرد کند. معمولاً با قلم مو استفاده می شود، اما می توانید از انگشتان خود نیز استفاده کنید.

% خرید رژگونه های ترند ۲۰۲۳ - قیمت رژ گونه فروشگاه آرایشی بهداشتی آداس بیوتی

چه مقدار رژگونه بزنیم؟

 بعد از خرید رژ گونه ارزان یا چه با برس و چه با انگشت خود محصول را بمالید، همیشه توصیه می شود از مقدار کمی از آن استفاده کنید تا بهتر پخش و ترکیب شود و نتیجه طبیعی تر باشد. باید به صورت دایره های کوچک اعمال شود و با کمی رنگ شروع شود و در صورت نیاز به تدریج به آن اضافه شود.
همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد. با این حال، متخصصان توصیه می‌کنند که از رژگونه برای افزایش زیبایی طبیعی استفاده شود و بنابراین، مقدار کمی به آن اضافه شود تا اثر مصنوعی باقی نماند. به گفته متخصصان لوازم آرایش، زمانی که به نظر می رسد رنگ گونه های ما از پوست خودمان می درخشد، زیباترین حالت خود را دارد.

آیا رژگونه ای که باید استفاده کنیم با توجه به ساعات روز فرق می کند؟

بسته به اینکه صبح از خانه بیرون می روید یا به مراسم عصر می روید می توانید رژگونه های مختلفی انتخاب کنید. علاوه بر رنگ‌هایی که باید در صبح بسیار ظریف‌تر باشند و برای یک شب بیرون‌نشینی کمی زرق و برق‌تر باشند، بافت رژگونه‌ای که می‌توانید استفاده کنید نیز متفاوت است. متخصصان آرایشی توضیح می‌دهند که برای یک گردش روزانه بهتر است سایه مات را انتخاب کنید اگر پوستتان چرب است یا سایه ساتن اگر پوستتان نرمال تا خشک است.

سایه با رژ گونه

آیا می توان از رژگونه برای تکنیک های کانتورینگ استفاده کرد؟

بله، شما می توانید، و برخی از افراد این روش را “دراپ” نامیده اند، که شامل استفاده از رژگونه برای کانتور کردن صورت، ترکیب رنگ های تیره و روشن برای حجم دادن و روشنایی به صورت است. بنابراین، برای مثال، لمس‌های کوچک رنگ روی چانه، شقیقه‌ها و لاله گوش، حالتی زنده‌تر به شما می‌دهد.
پرده رنگ تیره‌تری به خود می‌گیرد تا با قرار دادن آن روی گونه‌ها حجم دهد، در حالی که از سایه روشن‌تر برای روشن‌تر کردن صورت با قرار دادن آن روی استخوان‌های گونه استفاده می‌شود. متخصصان آرایش و زیبایی توضیح می‌دهند که این تکنیک‌ها چهره‌ها را جوان می‌کند و ظاهری طبیعی و شاداب می‌دهد.

چه واکنش‌های پوستی می‌تواند من را به حساسیت به رژگونه مشکوک کند؟

اگر متوجه واکنش‌های خاصی با رژگونه روی گونه‌های خود می‌شوید، می‌تواند به این دلیل باشد که به یکی از عناصر تشکیل‌دهنده محصول حساسیت دارید. به عنوان مثال، اگر متوجه یک لایه از جوش ها شدید، به عنوان یک تجمع بسیار نازک، به خصوص اگر هنگامی که آنها را لمس می کنید، نیش می زنند. در این صورت اجازه دهید پوست به مدت پنج روز استراحت کند.
اگر لکه‌ها یا اگزما می‌بینید، یا اگر قسمتی از صورتتان ملتهب می‌شود. به این دلیل است که رژگونه حاوی مواد مضر برای پوست شما است.

در این موارد بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید. همچنین، اگر هنگام استفاده از محصول، پوست شما بسیار خشک یا سفت شد، این نشان دهنده این است که مشکلی در لوازم آرایشی شما وجود دارد. اگر این اتفاق افتاد، آن را حذف کنید.

معیارهای خرید رژگونه هم ارزان هم گران

حتی اگر از قبل از خرید رژ گونه و بررسی عملکرد رژگونه ها و ویژگی های اصلی آن ها را می دانید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین محصول آرایشی برای افزایش زیبایی صورت خود در نظر بگیرید. جنبه های کلیدی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • بافت و ویژگی های رژگونه
  • سایه های رژگونه
  • رژگونه با توجه به منشا مواد آن
  • سن پوست
  • عناصر رژگونه با مواد حساسیت زا

بافت و ویژگی های رژگونه

رژگونه می تواند بافت های مختلفی داشته باشد که رایج ترین آنها پودر یا کرم است. برای انتخاب یکی یا دیگری، مهمترین چیز این است که بدانید چه نوع پوستی دارید، چه سبک آرایشی را دوست دارید و می خواهید با رژگونه خود به چه نتیجه ای برسید.

سایه های رژگونه ارزان قیمت

اولین چیزی که هنگام خرید رژگونه به صورت سایه باید در نظر بگیرید این است که به رنگ پوست خود نگاه کنید و رنگی را انتخاب کنید که مطابقت داشته باشد تا آرایش شما طبیعی به نظر برسد. مهم این نیست که یک رنگ کم و بیش زیبا را انتخاب کنید یا اینکه شما را تیره تر یا سفیدتر نشان می دهد، مهم این است که رنگ پوستتان را متملق کنید.

چهره‌های روشن‌تر باید صورتی روشن را انتخاب کنند، رنگ‌های متوسط ​​می‌توانند از صورتی‌های تیره، فوشیا و نارنجی با هایلایت طلایی استفاده کنند، در حالی که چهره‌های تیره‌تر باید به دنبال رنگ‌های زنگ‌زده، طلایی تیره و سفالی باشند. به غیر از آن، باید به رنگ رژگونه ای که می خواهید به دست آورید توجه کنید.

رژگونه را نیز می توانیم بر اساس رنگ موهایمان یا رنگ رنگی که زده ایم انتخاب کنیم. برای افرادی که موهای مشکی یا قهوه ای تیره دارند، رژگونه برنزی یا قهوه ای بهترین است. برای بلوندها یا افرادی که موهای قهوه ای روشن دارند، نسخه هلویی، رنگ های مرجانی یا نارنجی را میتوانید برای خرید رژگونه ارزان انتخاب کنید.

رژگونه با توجه به منشا مواد آن این محصولات حاوی رنگ و رنگدانه های محلول هستند. آنها می توانند طبیعی، یعنی منشا حیوانی، گیاهی یا معدنی یا مصنوعی باشند. غالباً اکسید تیتانیوم یا روی نیز اضافه می شود که پوست را می پوشاند و میکا یا زرق و برق برای درخشندگی.کائولن یا کربنات منیزیم عرق را جذب می کند. بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که منشاء معدنی را انتخاب کنید، زیرا به طور طبیعی از صورت در برابر نور خورشید محافظت می کنند. آن‌ها روکش مات دارند که طبیعی‌تر به نظر می‌رسند، اجازه می‌دهند پوست بدون مسدود شدن منافذ تنفس کند، و بدون چربی هستند، بنابراین می‌توان از آن‌ها برای پوست‌های خشک، مختلط و چرب استفاده کرد.
خرید رژگونه با قیمت ارزان

سن پوست

اگر پوست بالغی دارید که تسلیم گرانش می شود، رژگونه هایی همرنگ با فونداسیون استیک شما و ترکیب خوبی توصیه می شود، زیرا می توانند این تصور را ایجاد کنند که استخوان گونه شما بلندتر است. این محصولات به طور کلی رنگی را ارائه می دهند که می تواند چهره را سالم تر نشان دهد و تمایل به جوانسازی داشته باشد.

اگر پوست شما جوان است باید روی برجسته کردن زیباترین ویژگی های خود تمرکز کنید. برای خانم های جوان، سایه های نارنجی، صورتی، رنگین کمانی به بهترین وجه مناسب است. با این حال، آنها برای خانم های مسن نیز مناسب هستند زیرا جوان کننده هستند. رنگ های قوی حس سن را به پوشنده می دهد.

آموزش رژگونه زدن

عناصر رژگونه با مواد حساسیت زا

محصولات آرایشی ساعت های زیادی را روی صورت ما می گذرانند، بنابراین مهم است که حاوی اجزایی نباشند که به پوست ما آسیب برساند. متخصصان پوست توصیه می کنند که یک محصول را در داخل مچ آزمایش کنید و منتظر واکنش احتمالی در حداقل 48 ساعت باشید. آنها می توانند آلرژی ایجاد کنند:

  • رژگونه های معطر بیشتر مضر هستند.
  • مواد نگهدارنده مانند پارابن. خوشبختانه بسیاری از تولیدکنندگان استفاده از این موارد را متوقف کرده اند
  • محصولاتی که برای ماندگاری طولانی مدت روی پوست تبلیغ می‌شوند، اغلب انسداد بیشتری دارند و مضرتر هستند.
  • پارافین و مشتقات نفتی.
  • نیکل، بیشتر در محصولاتی با رنگ های بیشتر وجود دارد. پس اگر با این عنصر مشکل دارید از رنگ های خاکی استفاده کنید.

خلاصه

در مجموع، رژگونه ها یک لوازم آرایشی ضروری برای روتین زیبایی شما هستند. آنها ظاهر سالم تری به پوست می بخشند، جوان می کنند و چهره ای شاد و آرام نشان می دهند. این در بافت ها و رنگ های متنوعی موجود است که باید با توجه به نتایجی که می خواهیم به دست آوریم، با توجه به ویژگی ها و سن خود، آن ها را انتخاب کنیم. رژگونه هایی برای هر موقعیت و هر نوع پوستی وجود دارد.

و به جای آسیب رساندن به پوست ما، می توانند به بهبود آن کمک کنند، به شرطی که محصول مناسب را بر اساس ویژگی های آن انتخاب کنید. برای استفاده از رژگونه و گرفتن نتیجه خوب، موادی که ممکن است حاوی مواد حساسیت زا باشند و شکل صورت خود را در نظر بگیرید. اگر راهنمای رژگونه ما را دوست داشتید، آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا نظر خود را بنویسید.

محصولات مرتبط

رژگونه چارمینگ شون*

۱۸۰,۵۰۰ تومان۳۲۵,۰۰۰ تومان

رژگونه مای*

قیمت اصلی ۱۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۵,۰۰۰ تومان است.

سوالات متداول

زیرا رژگونه می تواند چهره ای خسته را درخشان و شاد نشان دهد.
چهره‌های روشن‌تر باید رنگ صورتی روشن را انتخاب کنند.
رژگونه می تواند بافت های مختلفی داشته باشد که رایج ترین آنها پودر یا کرم است.
۲۰۲۳، سال آرایش‌های براق و درخشان است و استفاده از رژگونه‌های براق بسیار ترند شده اند.
سبک رژگونه های آفتاب سوختگی یکی از ترند های 2023 است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی