راهنمای خرید ریمل و بهترین ریمل های آداس بیوتی

راهنمای خرید ریمل – چشم ها یکی از ویژگی های اساسی صورت ما هستند. با نگاهمان می توانیم خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنیم منتقل کنیم. این یک زبان جهانی است که ما باید با هر کسی ارتباط برقرار کنیم. به همین دلیل لوازم آرایشی چشم نقش بسیار مهمی هم از نظر زیبایی و هم از نظر اجتماعی ایفا می کنند. محصولات مختلفی برای تقویت و برجسته کردن نگاه ما وجود دارد. سایه چشم ، مژه مصنوعی و حتی لنزهای رنگی. با این حال، بدون شک ریمل اصلی ترین و محبوب ترین لوازم آرایشی است. با یک لمس ساده...

فهرست مطالب

راهنمای خرید ریمل – چشم ها یکی از ویژگی های اساسی صورت ما هستند. با نگاهمان می توانیم خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنیم منتقل کنیم. این یک زبان جهانی است که ما باید با هر کسی ارتباط برقرار کنیم. به همین دلیل لوازم آرایشی چشم نقش بسیار مهمی هم از نظر زیبایی و هم از نظر اجتماعی ایفا می کنند.

محصولات مختلفی برای تقویت و برجسته کردن نگاه ما وجود دارد. سایه چشم ، مژه مصنوعی و حتی لنزهای رنگی. با این حال، بدون شک ریمل اصلی ترین و محبوب ترین لوازم آرایشی است. با یک لمس ساده قلم مو توانسته است نگاه ما را کاملا متحول کند. دوست دارید بیشتر بدانید؟ برای یافتن جواب با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید.

نکات مهم درباره خرید ریمل

  • ریمل یک ماده آرایشی است که به مژه ها حجم، بدن و شفافیت می بخشد.
  • ریمل، فراتر از فواید زیبایی شناختی، برای درمان و تغذیه مژه های ما استفاده می شود. انواع مختلفی از ریمل با ویژگی ها و خواص خاص وجود دارد.
  • ریمل زدن سریع و آسان است و نتیجه آن فوری است.
  • اگرچه این محصول بسیار ایمن است، اما در برخی موارد می تواند واکنش های ناخواسته ای ایجاد کند.

بیشتر بخوانید : تفاوت کرم BB و CC

بهترین ریمل های موجود در بازار: مقایسه ریمل ها

در این پاراگراف مجموعه ای از 5 بهترین ریمل های موجود در بازار را خواهید یافت. همچنین برای هر یک از آنها توضیحاتی ارایه داده ایم تا بتوانید آنها را به خوبی مقایسه و تجزیه و تحلیل کنید. برای شما مفید خواهد بود که بفهمید کدام یک برای شما یا عزیزانتان مناسب است.

 

معرفی بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده توو این وان تیو بلک دایموند مای

ریمل بلک دایموند مای تو این وان برای 5 برابر حجم مژه در نظر گرفته شده است. برس بلند کننده آن برای ایجاد طول بی نهایت و حداکثر حجم بدون لک و ریزش طراحی شده است، در حالی که برس حجم دهنده این ریمل برای ایجاد حجم زیاد و ضخیم و نهایت نرمی طراحی شده است.

با استفاده از این ریمل مخصوصا خانم هایی که از کم حجمی و کوتاهی مژه های خود شکایت دارند می توانند مژه هایی حجیم و بلند داشته باشند و از آرایش چشم بی نقص لذت ببرند دانش طراحی این فرمول را به ترکیبی بی نظیر بدون ریزش تبدیل می کند. ایجاد لکه و تجمع مژه ها تکنولوژی ساخت ظرف و استفاده از دو برس ظرف محصول را به هرمتیک ترین ظرف تبدیل کرده است، این ریمل در این حمام به سرعت خشک نمی شود.

در این تکنولوژی اولین قدم این است که برس را زیاد کنید مرحله دوم حجم دادن به برس و افزایش خاصیت لیفت کنندگی و جدا کنندگی مژه ها است.در ساخت این ریمل از موم زنبور عسل استفاده می شود که از نرم شدن پوست دور چشم جلوگیری کرده و به نرمی آن کمک می کند. و آن را خیس کنید صمغ درخت اقاقیا یکی دیگر از مواد به کار رفته در این ماسک بلک دایموند است که خاصیت مرطوب کنندگی دارد و از خشکی پوست دور چشم و مژه ها جلوگیری می کند.

ریمل حجم دهنده مژه این لی

ریمل حجم دهنده مژه این لی حاوی میلیون ها مژه بسیار ریز است که به این مژه های ریز میکرو مژه می گویند. با استفاده از میکرو مژه هایی که با یک دست به صورت مژه های شما می چسبند، این ماسک حجم دهنده مژه این لی به هم چسبیده و مژه های شما را در کمترین زمان پرتر و جذاب تر نشان می دهد. قدرت تقویت مژه این لی لیش به قدری زیاد است که می توانید تاثیر شگفت انگیز این ماسک را پس از اولین استفاده بر روی صورت خود مشاهده کنید.

ریمل حجم دهنده این لی مژه رنگ سیاه فوق العاده تیره را با یک سایه چشم تیره بسیار دقیق ترکیب می کند تا آرایش چشم فوق العاده حرفه ای را برای شما به ارمغان بیاورد. در موارد دیگر استفاده از ریمل حجم دهنده می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد اما ریمل حجم دهنده این لی قیمت بسیار مناسبی دارد و می توانید با استفاده از این ماسک حجم دهنده با کیفیت یکی از تمیزترین و تازه ترین محصولات آرایشی را تهیه کنید. او با شماست. یکی دیگر از ویژگی های ریمل حجم دهنده لی مژه توانایی عالی آن در تقویت مژه های شماست.

با استفاده از ریمل حجم دهنده این لی مژه می توانید از مژه های خود در برابر شکستگی کامل محافظت کنید زیرا بافت چسبناک این ریمل مژه های شما را تقویت می کند. به طور کامل از مژه های شما در برابر ضعف و شکنندگی محافظت می کند.

 

معرفی ریمل حجم دهنده گرجس آیز مای

ریمل گرجس آیز بلک دایموند مای از سری لوازم آرایش بلک دایموند مای زیبایی و وقار را با حجمی فوق العاده به چشمان زیبای شما هدیه می‌کند. این ریمل با براش بزرگ خود با یک بار زدن ریمل، آن را پرحجم کرده و به راحتی حالت می‌دهد. ریمل گرجس آیز با فرمول منحصر به فرد خود از ایجاد حساسیت در ناحیه مژه‌ها جلوگیری کرده و رشد آن را نیز تقویت می‎کند. این ریمل مفهوم نگاه جذاب را به سطحی فراتر می‌برد. این ریمل حجم دهنده و حالت دهنده فوق العاده مژه‌های زیبای شماست و در اولین تاچ خود زیبایی اعجاب انگیز و حجمی بی نظیر را به مژه‌های چشمان زیبای شما می‌بخشد.

ریمل گرجس آیز بلک دایموند مای با داشتن ویتامین E از ریشه مژه‌ها در مقابل فعالیت آنتی اکسیدان‌های آزاد محافظت کرده و با داشتن موم زنبور عسل مواد مغذی را به آن رسانده و باعث تقویت آن‌ها می‌شود. ویتامین E علاوه بر خواص آنتی اکسیدانی دارای خواص رطوبت رسانی است و به همین دلیل به رشد مژه ها و حفظ سلامت آن‌ها کمک شایانی می‌کند. موم زنبور عسل نیز از ایجاد هرگونه حساسیت بر روی چشمان شما جلوگیری می‌کند.براش بسیار بزرگ این ریمل حجمی خارق العاده بدون ایجاد حس چسبندگی به مژه‌های شما می‌بخشد. حجم این محصول ۱۴ میلی لیتر است. این محصول فاقد هرگونه اسانس بوده و قابلیت آبرسانی به مژه‌ها را دارد. فرمولاسیون این ریمل بر اساس دانش روز اروپا و کاملا ایمن در برابر اثرات سوء ناشی از فلزات سنگین (مثل سرب، جیوه و …) تهیه شده است.

آیا ریمل گرجس آیز ریزش می‌کند؟

خیر، فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای طراحی شده که زیبایی مژه‌های شما را حفظ و دوچندان کند. این ریمل ریزش نکرده و تنها با آرایش چشم پاک کن، به راحتی از مژه‌ها پاک می‌شود.


معرفی ریمل بمباستیک دوسه

چشم‌ ها می‌ توانند زیبا ترین و جذاب‌ ترین پدید‌ه صورت شما باشند که با اندکی آرایش به اوج زیبایی برسند. بنابراین اگر بخواهید آرایشی زیبا و خیره کننده داشته باشید، در اولین قدم باید به آرایش چشمان خود اهمیت دهید. در بین محصولات آرایش چشم، مهم ترین آن ریمل است که آرایش چشمان شما را تکمیل می کند.

ریمل بمباستیک دوسه بلند کننده و تفکیک کننده مژه است. برس مخروطی شکل این ریمل بمباستیک، به خوبی مژه های بلند را حالت می دهد، ضمن این که نازک ترین و کوچک ترین مژه های گوشه چشم را نیز برجسته می کند.ریمل بمباستیک دوسه برای بهتر شدن آرایش چشم، دارای برس سیلیکونی پیشرفته با قابلیت جدا کردن مژه ها از یکدیگر می باشد. شکل منظم برس به شما کمک می کند تا با حجم مناسبی از ریمل، مژه ها رابه صورت یکنواخت پوشش دهید.

اگر علاوه بر بلند کرده مژه، به دنبال حجیم کردن آن ها نیز هستید، ریمل مکس لش دوسه را به شما توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید : کرم پودر و خرید کرم پودر اینترنتی و با قیمت مناسب

راهنمای خرید: هر آنچه که باید در مورد ریمل بدانید

مهم است، قبل از خرید هر ریمل، جنبه های اصلی این محصول را بشناسید. در زیر ما مرتبط ترین جنبه های ریمل را جمع آوری کرده ایم تا بتوانید به اندازه کافی خود را آگاه کنید. همچنین به سوالات متداول کاربران پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بخوانید : چگونه با پنکک بهترین آرایش را داشته باشیم

ریمل که گاهی اوقات ریمل نامیده می شود، یک ماده آرایشی است که روی مژه ها اعمال می شود. عملکرد اصلی آن تقویت مژه ها است. این اثر با تیره شدن رنگ طبیعی آنها، مشخص کردن آنها و افزایش ضخامت آنها به دست می آید. به این ترتیب می توانید چشمان خود را زیبا کنید و نگاه خود را زیباتر کنید. اولین ریمل به قرن نوزدهم توسط یوژن ریمل برمی گردد. در آن روزها، این ترکیبی بسیار تحریک‌کننده از صابون سیاه، موم و مونوکسید کربن بود. با دست یا با برس مرطوب استفاده می شد.

بیشتر بخوانید : کرم روشن کننده | تمام چیزی که برای خرید باید بدانیم

انتخاب ریمل

چرا استفاده از ریمل توصیه می شود؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا ما از ریمل استفاده می کنیم؟ مطمئناً خواص این محصول بسیار فراتر از آن چیزی است که ما تصور می کنیم. از یک طرف، مزایای زیبایی شناختی واضحی دارد. با استفاده از ریمل مژه ها حجم، طول، ضخامت بیشتر و سایه تیره تری پیدا می کنند. همه اینها به یک نگاه شدید تبدیل می شود.
علاوه بر این، به ما این امکان را می دهد که به مژه های خود رنگ های غیرعادی بدهیم. به عنوان مثال، آبی، قرمز یا سبز. این به آرایش ما یک لمس خنک و منحصر به فرد می دهد. از طرفی ریمل خاصیت بازسازی کننده مژه های ما نیز دارد. از آنها در برابر عوامل خارجی محافظت می کند و نشان داده شده است که باعث رشد آنها می شود.

یک ریمل خوب چه خواصی باید داشته باشد؟

امروزه پیدا کردن ریمل بسیار آسان است. آنها در هر فروشگاه لوازم آرایشی، عطرسازی و حتی در سوپرمارکت ها موجود هستند. اما همه ریمل ها یکسان یا کیفیت یکسانی ندارند. از این نظر از یک ریمل خوب چه انتظاری باید داشته باشیم؟ مهم ترین جنبه ها را خلاصه می کنیم.
برای شروع، یک ریمل خوب باید کاملا بی ضرر باشد. یعنی هیچ گونه آسیبی به چشم و پوست ما وارد نکند. علاوه بر این، استفاده از آن آسان است و هیچ توده ای باقی نمی ماند. باید ماندگار و مقاوم باشد و در طول روز بدون پوسته پوسته شدن دست نخورده باقی بماند و به راحتی ذوب نشود.

بیشتر بخوانید : پیری پوست و جلوگیری از آن

% راهنمای خرید ریمل و بهترین ریمل های آداس بیوتی فروشگاه آرایشی بهداشتی آداس بیوتی

از نظر زیبایی، باید بدون برآمدگی مژه ها را حجم دهد و بلندتر کند. آنها باید مشخص، مجزا، انعطاف پذیر و منحنی باشند. یک ریمل با کیفیت باید در مدت زمان کافی خشک شود، نه فوراً اما نه خیلی دیر. همه این ویژگی ها یک ریمل با کیفیت را مشخص می کند.

ریمل از چه چیزی ساخته شده است؟

هر ریمل بر اساس برخی از اجزای خاص فرموله شده است. با این حال، یک ترکیب کلی برای همه وجود دارد. مواد تشکیل دهنده اصلی عبارتند از آب، موم ها، روغن ها، پلیمرها، عوامل بازسازی کننده، مواد با عملکردهای خاص و رنگدانه ها. هر یک از این مواد نقش خاصی را ایفا می کند.
به عنوان مثال، موم ها ریمل را ضد آب می کنند و از مژه ها محافظت می کنند. روغن ها و سیلیکون ها استفاده از ریمل را تسهیل و بهبود می بخشند. پلیمرها چسبندگی محصول را به مژه ها افزایش می دهند، در حالی که رنگدانه ها باعث ایجاد رنگ می شوند.

علاوه بر این، چندین عامل شفابخش نیز وجود دارد. در اینجا مهمترین آنها را ارائه می دهیم:

  • کراتین: محافظت کننده، مرطوب کننده و تقویت کننده مژه ها.
  • پانتنول: حجم مژه ها را افزایش می دهد.
  • اسیدهای آمینه: تقویت مژه ها.
  • موکوپلی ساکاریدها: مرطوب کننده و تقویت کننده مژه ها.
  • قندهای گیاهی: آبرسانی می کنند.
  • سرامید آر: مژه ها را بازسازی و بازسازی می کند

چه نوع ریمل هایی وجود دارد؟

در سال های اخیر صنعت ریمل گسترش زیادی را تجربه کرده است. از این نظر، انواع ریمل با خواص و اهداف خاصی ایجاد شده است. ریمل اصلی محلول در آب است و اثرات کلی یک ریمل را تضمین می کند. مژه ها را تیره، بلند و حجم می دهد.
یکی دیگر از محصولات بسیار محبوب، ریمل ضد آب یا ضد آب است که یک مزیت واقعا مفید است. انواع دیگر می تواند ریمل های رنگی باشد که مژه ها را با رنگ های روشن و چشم نواز رنگ می کنند.

مقایسه ریمل

چگونه به درستی ریمل بزنیم؟

استفاده از ریمل نسبتا ساده و شهودی است. با این حال، مهم است که همه چیز را به درستی انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در زیر به طور مفصل توضیح می دهیم که چگونه ریمل باید استفاده شود. برای شروع، ریمل را باز می کنیم و محصول اضافی را از اپلیکاتور خارج می کنیم.
اولین قدم آرایش مژه های بالایی خواهد بود. با قرار دادن برس در پایه مژه ها شروع کنید و به آرامی از یک طرف به طرف دیگر سر بزنید. بنابراین، پایه به خوبی آغشته خواهد شد. برس را از پایه به سمت نوک مژه ها با حرکت زیگزاگ یا دنبال کردن کانتور با اپلیکاتور حرکت دهید. لایه دوم محصول را اعمال کنید.

برای آرایش مژه های پایین فقط از نوک برس استفاده کنید. اگر پلک های کثیف دارید، محصول را با کمک یک سواب پنبه بردارید. در صورت وجود توده ها، می توانید آنها را با یک اپلیکاتور ریمل تمیز پاک کنید. با رعایت این نکات آسان، مژه های شما در عرض چند دقیقه درخشان می شوند.

چند وقت یکبار می توانم از ریمل استفاده کنم؟

برخی افراد بیش از حد لازم از استفاده از ریمل “ترس” دارند. احتمالاً این به دلیل شایعاتی است که مژه ها با ریمل می شکند و در نهایت می ریزند. با این حال، اکنون می دانیم که یکی از عملکردهای ریمل، مراقبت و محافظت از مژه ها است. بنابراین، از استفاده از ریمل خود نترسید.
هیچ محدودیتی برای استفاده از ریمل وجود ندارد. در هر صورت، این محصول عملاً بی ضرر با فوایدی برای مژه های ما است. از این رو بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است.

عوارض استفاده از ریمل چیست؟

ریمل یک ماده آرایشی ایمن و بی ضرر است که از نظر پوست و چشم تست شده است. با این حال، مانند بسیاری از لوازم آرایشی، می تواند باعث واکنش های ناخواسته شود. در مورد ریمل عمدتاً به دلیل ناحیه ظریف کاربرد محصول است: چشم. آنها اندام های حساسی هستند.
ریمل می تواند باعث تغییراتی در سطح چشم و پلک ها شود. به عنوان مثال، تحریک یا آلرژی. این موارد بیشتر در افرادی با چشم های خشک، بیماری پلک، پوست حساس و استفاده کنندگان از لنزهای تماسی رخ می دهد. با خرید محصولات با کیفیت خوب می توان از این نوع شروع جلوگیری کرد.

% راهنمای خرید ریمل و بهترین ریمل های آداس بیوتی فروشگاه آرایشی بهداشتی آداس بیوتی

معیارهای خرید

هنگام خرید ریمل، مهم است که برخی از جنبه ها را ارزیابی کنید. در زیر مهمترین فاکتورهایی که قبل از خرید این لوازم آرایشی باید در نظر گرفته شود را معرفی می کنیم. بنابراین می توانید مطمئن شوید که تصمیم درستی می گیرید و محصولی را انتخاب می کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. این جنبه ها عبارتند از:

  • ویژگی های مژه های شما
  • نوع پوست
  • هدف و نتایج مطلوب
  • ترکیب بندی
  • کیفیت
  • ویژگی های مژه های شما

منطقی است که فکر کنید هنگام انتخاب یک لوازم آرایشی برای مژه، باید ویژگی های آن را در نظر بگیرید. مژه ها می توانند کم و بیش بلند، کم و بیش ضخیم، صاف یا خمیده باشند. مهم است که با توجه به ویژگی های آن، ریملی را انتخاب کنیم که مژه های ما را بیشتر تقویت کند. بیایید چند مثال بزنیم.

در صورت داشتن مژه های بلند و نازک، استفاده از ریمل با خاصیت حجم دهنده مفید خواهد بود. اگر آنها نسبتا کوتاه هستند، توصیه می شود ریملی انتخاب کنید که مژه ها را بلند و مشخص کند. به لطف آن طولانی تر و پرتر به نظر می رسند.

بیشتر بخوانید : چگونه با چین و چروک مبارزه کنیم ترند ۲۰۲۳

نوع پوست این جنبه ای است که معمولاً هنگام انتخاب ریمل به آن توجه نمی کنیم. با این حال مهم است. ما نباید فراموش کنیم که مژه های ما توسط پوست احاطه شده است که ویژگی های آن می تواند روی محصول تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، پوست های چرب نسبت به پوست های خشک یا معمولی تمایل بیشتری به تولید سبوم و عرق دارند. به همین دلیل استفاده از ریمل های ضد آب برای پوست های چرب توصیه می شود. به لطف آنها، از لکه های ریمل و سایر عیوب جلوگیری می شود. در صورت داشتن پوست نرمال تا خشک می توان از هر نوع ریمل استفاده کرد. پوست های حساس باید از مواد محرک مانند عطر و مانند آن اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید : بهترین محصولات کانتورینگ صورت 2023: راهنمای خرید

هدف و نتایج مطلوب

قبل از انتخاب ریمل، باید ارزیابی کنیم که به دنبال چه نتایجی هستیم و برای چه چیزی به آن نیاز داریم. بر اساس این معیارها، یک محصول مفیدتر از دیگری خواهد بود. اگر مژه هایی با حجم «اضافی» می خواهیم، ​​از ریمل با خاصیت حجم دهنده استفاده می کنیم. اگر به دنبال بلندی هستیم، از مدلی استفاده می کنیم که مژه ها را بلند کند.

همین معیار را می توان برای هر اثری که می خواهیم به دست آوریم اعمال کرد. از طرف دیگر، در صورت یک رویداد مهم و طولانی مدت، ما یک ریمل ضد آب را انتخاب می کنیم. نسبت به بقیه مقاوم تر و ماندگارتر است. برای هر روز، ما به انتخاب شما یک ریمل با سایه های اصلی با خاصیت افزایش دهنده یا حجم دهنده انتخاب می کنیم.

در صورت برگزاری جشن های غیررسمی، ریمل های رنگی می توانند جایگزین مناسبی باشند. آنها نشاط و روحیه خوبی می دهند. در پایان، این در مورد انتخاب محصولی است که به بهترین وجه با ترجیحات و نیازهای ما مطابقت دارد. در بازار طیف گسترده ای از ریمل ها را پیدا خواهید کرد که باید از بین آن ها بهترین را انتخاب کنید که مناسب شماست.

ترکیب بندی

مواد تشکیل دهنده یک ریمل یک جنبه اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا هم خواص محصول و هم جنبه های مرتبط با سلامتی ما را تعیین می کند. از یک طرف، ریمل می تواند حاوی موادی با خواص خاص باشد که به جای عملکرد دیگری، یک عملکرد خاص به آنها می دهد.

به عنوان مثال، مواد با اثر حجم دهنده، که طول می دهد. ما محصولی را انتخاب می کنیم که ترکیب آن با نتایج مورد نظر مطابقت دارد. از سوی دیگر، توصیه می‌شود مطمئن شوید که ریمل حاوی مواد مضر بالقوه نیست. این امر به ویژه در صورت داشتن آلرژی یا بیماری های پوستی مهم است.

کیفیت

در نهایت، مانند هر لوازم آرایشی، تجزیه و تحلیل کیفیت آن ضروری است. چشم ها همانطور که اشاره کردیم اندام های حساسی هستند. آنها می توانند از تحریکات و عفونت ها، هم در چشم ها و هم در پلک ها و با شدت متغیر رنج ببرند. یک عامل کلیدی برای جلوگیری از این اتفاق، انتخاب ریمل با کیفیت است.

چطور انجام دادن؟ به عنوان مثال، ما می توانیم تأیید کنیم که این محصول از نظر پوست و چشم آزمایش شده است. همچنین ارزش تجزیه و تحلیل ترکیب آن را دارد. امکان دیگر انتخاب یک آزمایشگاه معروف یا یک برند معتبر است. در نهایت می‌توان به نظرات و توصیه‌های کارشناسان یا متخصصان این بخش متوسل شد.

نتیجه گیری

به طور خلاصه، ریمل یک منبع آسان، سریع و موثر برای دادن قدرت مورد نیاز به نگاه شما است. مزایای آن منحصراً زیبایی شناختی نیست، زیرا از مژه ها مراقبت و تغذیه می کند. انواع مختلفی از ریمل وجود دارد که کاملاً با نیازهای شما مطابقت دارد. علاوه بر این، این یک ماده آرایشی ایمن و اقتصادی است.

آیا به دنبال ظاهری هستید که دارای قدرت و شخصیت باشد؟ آیا می خواهید چشمان شما به روشی طبیعی و در عین حال قابل توجه برجسته شود؟ با مژه های رویایی ظاهر خود را زنده کنید. با یک حرکت عصای جادویی به مژه های خود حجم، بدن و بلندی اضافه کنید: ریمل خود. خواهید دید که چگونه جزئیات کوچک همه تفاوت را ایجاد می کند. آیا آماده هستید آن را امتحان کنید؟

اگر مقاله ما در مورد ریمل را دوست داشتید، برای ما نظر بگذارید یا آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

ریمل یک ماده آرایشی ایمن و بی ضرر است در موارد نادری ریمل می تواند باعث تغییراتی در سطح چشم و پلک ها شود. به عنوان مثال، تحریک یا آلرژی.
بله برای مژه های کوتاه می توانید از ریمل های بلند کننده استفاه کنید
دفعات استفاده از ریمل بدون محدودیت می باشد ، بنابراین با خیال راحت از ریمل خود استفاده کنید.
هر ریمل بر اساس برخی از اجزای خاص فرموله شده است. با این حال، یک ترکیب کلی برای همه وجود دارد. مواد تشکیل دهنده اصلی عبارتند از آب، موم ها، روغن ها، پلیمرها، عوامل بازسازی کننده، مواد با عملکردهای خاص و رنگدانه ها. هر یک از این مواد نقش خاصی را ایفا می کند.
در سال های اخیر صنعت ریمل گسترش زیادی را تجربه کرده است. از این نظر، انواع ریمل با خواص و اهداف خاصی ایجاد شده است. ریمل اصلی محلول در آب است و اثرات کلی یک ریمل را تضمین می کند. مژه ها را تیره، بلند و حجم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی