چگونه بدون آرایش چشمان خود را به طور طبیعی بزرگتر نشان دهیم؟

7 راه درشت کردن چشم بدون آرایش را میخواهیم به شما توضیح دهیم. افراد با چشمان درشت همیشه جذاب دیده می شدند. راه های زیادی وجود دارد که می توانید چشمان خود را به روشی طبیعی درشت تر و درخشان تر نشان دهید. برای برجسته کردن چشمان خود نیازی به استفاده از محصولات آرایشی ندارید. در این مقاله، می‌توانید نکات و ترفندهای عالی را برای یادگیری نحوه درشت‌تر کردن چشم‌هایتان به‌طور طبیعی بدون آرایش پیدا کنید. برای یافتن جواب با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید. ۷ راه پیشنهادی ما برای داشتن چشم زیبا تر و درشت تر بدون آٰرایش خواب...

فهرست مطالب

7 راه درشت کردن چشم بدون آرایش را میخواهیم به شما توضیح دهیم. افراد با چشمان درشت همیشه جذاب دیده می شدند. راه های زیادی وجود دارد که می توانید چشمان خود را به روشی طبیعی درشت تر و درخشان تر نشان دهید. برای برجسته کردن چشمان خود نیازی به استفاده از محصولات آرایشی ندارید. در این مقاله، می‌توانید نکات و ترفندهای عالی را برای یادگیری نحوه درشت‌تر کردن چشم‌هایتان به‌طور طبیعی بدون آرایش پیدا کنید.

برای یافتن جواب با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید.

۷ راه پیشنهادی ما برای داشتن چشم زیبا تر و درشت تر بدون آٰرایش

خواب با کیفیت داشته باشید

نداشتن خواب کافی می تواند باعث احساس خستگی، خشکی و خارش چشمان شما شود. بیدار ماندن چند ساعت قبل از خواب معمولی می تواند اثرات بد زیادی بر روی پوست شما داشته باشد.

اساساً رگ های خونی زیر چشم شما را بیشتر نمایان می کند. این می تواند باعث سیاهی زیر چشم شود که هیچ کس نمی خواهد!

برای داشتن خوابیدن به چشمان شما استراحت لازم را می دهد و سلامت چشم شما را بهبود می بخشد. این یکی از راه های درشت کردن چشم بدون آرایش است.

بیشتر بخوانید : تفاوت کرم BB و CC

درشت کردن چشم بدون آرایش – برای از بین بردن پف چشم، ماسک های چشم خانگی را امتحان کنید

برای اینکه چشمانتان روشن تر به نظر برسد، می توانید چندین درمان خانگی طبیعی را امتحان کنید. موارد مورد علاقه من چای کیسه ای و ماسک چشم خیار است.

اینها دو گزینه مقرون به صرفه هستند که می توانید به راحتی در خانه و بدون صرف هزینه زیاد امتحان کنید.
مایع اضافی را از دو کیسه چای استفاده شده خارج کنید و آنها را تا 10 دقیقه در یخچال بگذارید. چای کیسه ای را به مدت 20 دقیقه روی چشمان بسته خود قرار دهید و تمام!

خیار همچنین اثر ضد التهابی دارد و به درمان سیاهی دور چشم کمک می کند. فقط 15 دقیقه خیار سرد شده را روی چشم بگذارید تا پف آن کاهش یابد.

ماسک خیار همچنین به آبرسانی ناحیه چشم کمک می کند که برای افرادی که پوست خشک دارند عالی است!

اگر حال و حوصله درست کردن ماسک های خانگی را ندارید از کرم های روز و شب و دور چشم هم میتوانید استفاده کنید.

ماسک خانگی چشم

بیشتر بخوانید : کرم پودر و خرید کرم پودر اینترنتی و با قیمت مناسب

پوست دور چشم را ماساژ دهید

 برای درشت کردن چشم بدون آرایش ماساژ منظم چشم عالی است. گردش خون را افزایش می دهد و به کاهش سیاهی دور چشم کمک می کند. از آنجایی که دور چشم نازک و ظریف است، باید مراقب باشید که پوست کشیده نشود.

بهترین راه برای انجام این کار، ضربه زدن به دور چشم است.
راه دیگر استفاده از ماساژور چشم است. این دستگاه‌ها می‌توانند کمی گران باشند و فکر نمی‌کنم ضروری باشند.

این فقط یک روش فانتزی برای ماساژ چشمان خود بدون تلاش زیاد است.

بیشتر بخوانید : چگونه با پنکک بهترین آرایش را داشته باشیم

درشت کردن چشم بدون آرایش – از یک کرم دور چشم خوب استفاده کنید

استفاده از یک کرم دور چشم خوب یک مرحله بسیار مهم در روتین مراقبت از پوست شما است. به دنبال کرم دور چشم آبرسان باشید که حاوی اسید هیالورونیک، کافئین و آنتی اکسیدان هایی مانند نیاسینامید باشد. این مواد می‌توانند به بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌های پیر نیز کمک کنند.

برندهای لوکس زیادی وجود دارند که کرم های دور چشم با رایحه های قوی تولید می کنند. این چیزی است که به خصوص اگر پوست حساسی دارید باید از آن اجتناب کنید. عطر می تواند تحریک کننده باشد و هیچ فایده ای برای پوست ندارد.

ژل دور چشم پریمیکی از بهترین کرم هایی است که من استفاده کردم و دوستش داشتم. به روشن شدن حلقه های تیره کمک می کند و بدون ایجاد احساس چربی، ناحیه زیر چشم را آبرسانی می کند.

این کرم دور چشم همچنین دارای فهرست مواد خوب و بافتی سبک است که به راحتی با پوست ترکیب می شود. از کرم های مناسب برای درشت کردن چشم بدون آرایش استفاده کنید. نمونه های زیادی برای شما در این مقاله قرار داده ایم.

 

رژیم مناسب داشته باشید

از نمک اضافی خودداری کنید زیرا نمک بیش از حد می تواند منجر به احتباس مایعات شود. این می تواند باعث پف چشم شما شود زیرا پوست نازک زیر چشم به راحتی پف می کند! یک رژیم غذایی متعادل و سالم به شما احساس بهتری می دهد و می تواند علائم پیری را کاملاً به حداقل برساند.

مژه های خود را فر کنید

فر کردن مژه ها باعث می شود که چشمان شما بدون آرایش برجسته شوند. برای گرفتن بهترین نتیجه، فر را روی تمام مژه ها ببندید، فر را به سمت بالا بچرخانید و به مدت 20 ثانیه به آرامی فشار دهید.

به این ترتیب یک فر زیبا و طبیعی خواهید داشت که به باز شدن چشمان شما کمک می کند. برخی از بهترین فر مژه هایی که من امتحان کرده ام، فرمژه بدون فنر بیول هست.
اگر زمان اضافی دارید، می توانید سعی کنید مژه مصنوعی بپوشید! آنها می توانند بلافاصله چشمان شما را بزرگتر و گردتر نشان دهند. انتخاب بهترین مژه برای نوع چشم شما مرحله بسیار مهمی است.

اگر پلک های افتاده ای دارید، به سراغ مژه‌های کوتاهی بروید که در وسط بلندتر هستند. اگر چشم‌های گرد دارید، مژه‌های بلند با طول بیشتر به سمت گوشه بیرونی چشم انتخاب کنید.
این یک جلوه چشم گربه ای زیبا ایجاد می کند! آردل مژه های زیبا و مقرون به صرفه ای می سازد، زیبایی و مخمل هدی دارای مژه های گران تر اما با کیفیت هستند.

بیشتر بخوانید : پیری پوست و جلوگیری از آن

ابروهایتان را بالا بکشید

از برداشتن بیش از حد ابروها خودداری کنید و به جای آن به دنبال ظاهری طبیعی باشید. ابروها صورت را قاب می کنند و می توانند چشمان شما را نیز برجسته کنند.

ابروهای پرپشت مد هستند و این ترفند ابروهای شما را پرتر نشان می دهد. برای بزرگتر نشان دادن چشمانتان نیازی به کشیدن خطوط ضخیم و استفاده از بسیاری از محصولات ابرو ندارید.

ابروهای خود را با استفاده از اسپولی یا مسواک خشک به سمت بالا مسواک بزنید.
این ترفند می تواند یک لیفت فوری به چشم ها اضافه کند و به قاب شدن صورت کمک کند.
متأسفانه اگر ابروهای بسیار نازکی دارید، این روش ممکن است برای شما کارساز نباشد. ممکن است لازم باشد ابروهای خود را با مداد و ماژیک ابرو بکشید و یا از ریمل ابرو حجم دهنده استفاده کنید تا آنها را پرتر نشان دهید.

اگر موهای شما کمی بلند است، می توانید موهای زائد را کوتاه کنید. با استفاده از موچین، فقط موهای ریز زیر ابروهای خود را بردارید و هرگز به وسط ابرو نزنید.

بیشتر بخوانید : چگونه با چین و چروک مبارزه کنیم ترند ۲۰۲۳

نتیجه

برجسته کردن چشمانتان حتی در پشت ماسک صورت هرگز به این آسانی نبوده است!

این نکات و ترفندها می توانند به چشمان شما کمک کنند که به طور طبیعی بدون آرایش بزرگتر به نظر برسند.
شب‌ها بهتر بخوابید، از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید و برخی از درمان‌های خانگی را زیر ناحیه چشم‌تان بمالید.
مژه هایتان را فر کنید و ابروهایتان را به سمت بالا بکشید تا چشمانتان بیشتر برجسته شود.

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

استفاده از روش‌های طبیعی و تغذیه مناسب برای حفظ سلامت چشمان می‌تواند آن‌ها را بزرگتر نشان دهد. همچنین، می‌توانید از روش‌های آرایشی مثل استفاده از رنگ‌های روشن در قسمت داخلی پلک بالا و استفاده از خطوط افقی در لبه پایینی چشم استفاده کنید.
استفاده از ریمل ضروری نیست و می‌توانید با استفاده از روش‌های آرایشی دیگر، مثل استفاده از رنگ‌های روشن و تیره و استفاده از روش‌های تقویت مژه، چشمان را بزرگتر نشان دهید.
استفاده از مداد چشم در صورت صحیح و طبیعی انجام شود، می‌تواند چشمان را بزرگتر نشان دهد. مهم است که از رنگ مناسب استفاده کنید و به نحوی که طبیعی به نظر برسد، مداد را بکشید.
فر کردن مژه ها باعث می شود که چشمان شما بدون آرایش برجسته شوند.
بله ، نحوه خوابیدن مناسب باعث درشت تر نشان دادن چشم ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی