بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان -در طول تابستان، قرار گرفتن در معرض نور خورشید مستلزم استفاده از کرم های ضد آفتاب برای صورت برای محافظت از چنین قسمت ظریفی از بدن است. نور خورشید فواید مختلفی به بدن ما می دهد (مانند رفع لک های پوستی، تثبیت ویتامین D و کلسیم برای استخوان ها) و همچنین به عنوان یک داروی ضد افسردگی موثر است. حتی اگر بحث فواید آفتاب مورد نظر باشد، باید خود را به گونه ای در معرض نوز خورشید قرار دهید تا از تبدیل این نور حیات بخش به یک دشمن خطرناک جلوگیری کنید. به...

فهرست مطالب

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان -در طول تابستان، قرار گرفتن در معرض نور خورشید مستلزم استفاده از کرم های ضد آفتاب برای صورت برای محافظت از چنین قسمت ظریفی از بدن است. نور خورشید فواید مختلفی به بدن ما می دهد (مانند رفع لک های پوستی، تثبیت ویتامین D و کلسیم برای استخوان ها) و همچنین به عنوان یک داروی ضد افسردگی موثر است.

حتی اگر بحث فواید آفتاب مورد نظر باشد، باید خود را به گونه ای در معرض نوز خورشید قرار دهید تا از تبدیل این نور حیات بخش به یک دشمن خطرناک جلوگیری کنید. به همین دلیل است که استفاده از کرم های ضد آفتاب برای صورت مطرح می شود. با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید.

قیمت بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان؟ خرید کرم ضد آفتاب

با این راهنما نحوه انتخاب بهترین ضدآفتاب ها از نظر پزشکان را بر اساس نیازهای خود تجزیه و تحلیل خواهیم کرد، یک محصول خوب باید شامل چه چیزی باشد و همچنین رتبه بندی بهترین ضد آفتاب های صورت موجود در بازار گزارش خواهد شد. در زیر بهترین ضد آفتابها به شما معرفی شده است.

نحوه انتخاب 4 تا از بهترین مارک های ضد آفتاب از نظر پزشکان

همانطور که مشاهده میفرمایید ما لیست انتخابی قیمت بهترین کرم ضد آفتاب از نظر پزشکی را طبق ترتیب چیده ایم. این کار را به دلیل قدرت پرداخت و هزینه برای بهترین کرم پودر انجام داده ایم. قیمت بهترین کرم ضد آفتاب های انتخابی پزشکان ایرانی در برند های مختلف متفاوت است. ما سعی کردیم برترین ها را برای شما به نمایش بگذاریم. در زیر توضیحاتی از 4 کرم ضد آفتاب برتر ارائه خواهیم داد.

 

کرم ضد آفتاب الارو SPF50 مناسب انواع پوست

کرم ضد آفتاب الارو SPF50 مناسب انواع پوست

مورد تایید متخصصان پوست

Ellaro SPF 50 Sunscreen cream

• فیلتر اشعه UVB و UVA

• ضد چروک

• آبرسان

• دارای سه رنگ متفاوت برای انواع پوست

فلوئید ضد آفتاب فاقد جاذب های شیمیایی SPF50 سان سیف حجم 50 میل – بی رنگ

فلوئید ضد آفتاب فاقد جاذب های شیمیایی SPF50 سان سیف حجم 50 میل – بی رنگ

مورد تایید پزشکان متخصص پوست

• مقاوم در برابر شستشو، تعریق و آلودگی

• محافظت از پوست در برابر عوامل نامساعد محیطی

• قابلیت ترمیم و بازسازی پوست

• سبک و با جذب سریع

 

کرم ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی و مات‌کننده SPF50 سان سیف حجم 40 میل

کرم ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی و مات‌کننده SPF50 سان سیف حجم 40 میل

مورد تایید پزشکان متخصص پوست

• مات کننده 12 ساعته پوست

• انواع پوست

• کرم پودری فاقد چربی با پوشش بالا

• در 6 تنوع رنگی از پوست Cold تا Warm

کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF30 مناسب پوست خشک و نرمال لافارر ۴۰میل*

کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF30 مناسب پوست خشک و نرمال لافارر ۴۰میل

مورد تایید پزشکان متخصص پوست

  • پیشگیری و رفع لک های پوستی
  • رطوبت رسانی عمیق و طولانی مدت
  • ضد حساسیت، التهاب و قرمزی
  • کند کردن روند پیری پوست

 

عوامل موثر بر خرید کرم ضد آفتاب از نظر پزشکی

اول از همه، نباید ضد آفتاب کلاسیک را با ضد آفتاب مخصوص صورت اشتباه گرفت. اینها چیزهای یکسان نیستند. در واقع، پوست صورت، در مقایسه با بقیه پوست، بسیار ظریف‌تر است و لایه‌ای از اپیدرم دارد که بسیار نازک‌تر از بقیه بدن است.پوست صورت به آبرسانی مداوم  و محصولاتی که بسیار خاص هستند نیاز دارد.

انتخاب ضدآفتاب صورت بسیار مهم است زیرا قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند منجر به سوختگی، پیری زودرس پوست، بثورات پوستی و در جدی ترین موارد سرطان پوست شود.

اشعه‌های UVA، UVB و IR که خورشید ساطع می‌کند تأثیر قابل‌توجهی بر سلامت پوست ما دارد: اشعه‌های UVA با تأثیر عمیق بر روی پوست ما تأثیر می‌گذارند، تولید رادیکال‌های آزاد را با پیری زودرس تشویق می‌کنند، اشعه‌های UVB سطحی‌تر عمل می‌کنند و علت سوختگی و تابش خورشید است در حالی که مادون قرمز باعث کم آبی بدن می شود.

بیشتر بخوانید : خواص روغن ها و لوسیون ها بدن

بهترین کرم ضد آفتاب از نظر پزشکی

چگونه بهترین کرم ضد آفتاب را انتخاب کنیم؟

مهمترین معیاری که در انتخاب بهترین ضد آفتاب برای صورت باید در نظر گرفت، نوع پوستی است که از کرم ضد آفتاب برای آن استفاده خواهیم کرد.

همانطور که همه انواع پوست یکسان ایجاد نمی شوند، کرم ضد آفتاب صورت نیز ممکن است برای همه یک اندازه نباشد.

در این رابطه، یک عامل اساسی مطرح می شود: فوتوتایپ. این اصطلاح طبقه بندی را نشان می دهد که بر اساس رنگ چهره، رنگ عنبیه و مو است. این عوامل نوع واکنش پوست ما به اشعه ماوراء بنفش را تعیین می کنند.

کسانی که پوست روشن، موهای قرمز و عنبیه روشن دارند، باید از ضد آفتاب قوی‌تری نسبت به افرادی که رنگ زیتونی، موهای تیره و چشم‌های قهوه‌ای دارند، استفاده کنند. همیشه باید در نظر داشته باشیم که صورت یکی از اعضای بدن است که نه تنها در تابستان، بیشتر در معرض آفتاب قرار می گیرد.

به همین دلیل است که نه تنها زمانی که در ساحل هستیم بلکه هر روز باید از یک ضد آفتاب خوب برای صورت استفاده کنیم. در واقع، حتی با راه رفتن زیر نور خورشید، صورت خود را در معرض اشعه های خورشید قرار می دهیم.

شاخص SPF برای بهترین کرم ضد آفتاب مناسب هر پوست از نظر پزشکان

برای هر فتوتیپ، سطح بهینه محافظت در برابر آفتاب را پیدا می کنیم:

محافظت کم برای پوست تیره (شاخص 6 تا 10).
محافظت متوسط ​​برای پوست های کهربایی (شاخص 15 تا 25).
محافظت بالا برای پوست های روشن که ملانین تولید می کنند (شاخص از 30 تا 50).
محافظت بسیار بالا برای پوست روشن بدون ملانین (شاخص بالای 50).

بیشتر بخوانید : کرم پودر و خرید کرم پودر اینترنتی و با قیمت مناسب

ضدآفتاب های صورت حاوی چه موادی هستند؟

فیلترهای موجود در ضدآفتاب صورت که به عنوان یک صفحه در برابر اشعه خورشید عمل می کنند، از اجزای شیمیایی مانند اکتینوکسات، درومتریزولتی تریسیلوکسان و بنزوفنون-3 هستند.

از طرف دیگر فیلترهای فیزیکی محافظت کامل در برابر نور خورشید ایجاد می کنند و اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم هستند. این مواد برای ضد آفتاب های طراحی شده برای پوست کودکان یا افرادی که پوست حساسی دارند استفاده می شود.

ضد آفتاب های صورت نیز حاوی موادی (مانند ویتامین ها) هستند که آسیب های پوستی ناشی از نور خورشید را ترمیم می کنند. بافت کرم با توجه به پوست موضوع انتخاب می شود: برای پوست های چرب، بافت ژل بدون چربی انتخاب می شود، در حالی که کرم می تواند برای کسانی که پوست خشک دارند ایده آل باشد.

همچنین محصولات ضد آب وجود دارد که برای کسانی که مکرر در دریا یا استخر حمام می کنند مناسب است.

بیشتر بخوانید : چگونه با پنکک بهترین آرایش را داشته باشیم

نحوه استفاده از کرم ضد آفتاب درمانی

ضد آفتابی که برای بقیه بدن استفاده می کنیم می تواند برای پوست صورت نیز استفاده شود، اما باید در نظر داشته باشیم که یک محصول خاص مطمئناً فواید بیشتری دارد. پوست صورت در واقع در معرض مشکلاتی است که ممکن است به سایر نواحی پوست مربوط نباشد و به همین دلیل نیاز به درمان متفاوتی دارد.

به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد از کرم های ضد آفتاب روی صورت خود استفاده کنید. مورد دوم می تواند برای پوست صورت مشکل ساز باشد و از بین بردن آنها نیاز به عمل های لایه برداری و اسکراب گران قیمت و تهاجمی دارد.

  • برای جلوگیری از این وضعیت ناخوشایند، لازم است فرآیند آماده سازی پوست صورت برای استفاده از ضد آفتاب انجام شود.
  • این شامل تعلیق درمان های لایه برداری است که دارای پایه اسیدی هستند و باعث حساسیت به نور و همچنین تولید مقدار زیادی ملانین (مسئول ایجاد لکه های خورشیدی) می شوند.
  • همچنین باید از یک سرم ضد لک خوب برای شب استفاده کنید در حالی که می توانید در طول روز از ضد آفتاب ضد لک صورت استفاده کنید.
  • با این حال، توصیه کلی این است که برای کسانی که ممکن است فتوتایپ خیلی واضحی نداشته باشند اما از لکه های خورشیدی رنج می برند، از کرم ضد آفتاب با محافظت بالاتر استفاده کنید.
  • استفاده از ضد آفتاب صورت حداقل بیست دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب واقعی توصیه می شود.

بنابراین عاقلانه است که آن را قبل از خروج از خانه به گونه ای اعمال کنید که اجازه دهید عمل کند و محافظت مداوم داشته باشد. در صورت عدم استفاده از محصول ضدآب، حداقل هر دو ساعت یکبار (یا حتی در صورت استحمام بسیار مکرر) کرم ضد آفتاب صورت ضروری است.

بیشتر بخوانید : فواید استفاده از ماسک صورت

پزشکان متخصص پوست

SPF چیست؟

SPF نشان دهنده درجه محافظتی است که یک محصول آفتاب می تواند در برابر اشعه ماوراء بنفش تضمین کند. این شاخصی است که از طریق یک مقدار عددی بیان می‌شود که همیشه روی ضد آفتاب‌ها یافت می‌شود: هر چه این عدد بیشتر باشد، محافظت از اشعه ماوراء بنفش بیشتر است.

هنگام انتخاب یک محصول ضد آفتاب، ارزیابی SPF آن بسیار مهم است. انتخاب SPF مناسب در واقع برای حفظ پوست و بدن در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش ضروری است. با این حال، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید استفاده از یک محصول ضد آفتاب با SPF کم و بیش بالا به شما اجازه نمی دهد که به صورت کنترل نشده و غیر مسئولانه در معرض نور خورشید قرار بگیرید. برعکس، همیشه توصیه می‌شود از رایج‌ترین قوانین عقل سلیم مانند پرهیز از قرار گرفتن در معرض در گرمترین ساعات، اجتناب از قرار گرفتن در معرض بیش از حد طولانی مدت و پوشیدن لباس‌های محافظ مناسب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :بهترین کرم ضد لک بدون بازگشت

SPF چگونه توسط پزشکان تعیین می شود؟

همانطور که گفته شد، تعیین فاکتور محافظت در برابر آفتاب یک محصول با استفاده از آزمایشات ویژه ای انجام می شود که شامل آزمایشات آزمایشگاهی آزمایشگاهی و آزمایشات بر روی داوطلبان in vivo می باشد. در ادامه این روش ها به اختصار توضیح داده خواهد شد. بهترین کرم ضد آفتاب از نظر پزشکان دارای SPF های متفاوتی برای هر پوست است .

روش in vitro

روش in vitro شامل استفاده از اسپکتروفتومتر، سپس اجرای آزمایش‌های طیف‌سنجی است که تعیین SPF یک محصول خورشیدی معین را ممکن می‌سازد.

اصل تعیین SPF در شرایط آزمایشگاهی برای اولین بار توسط Brian L. Diffey و J. Robson در سال 1989 تئوریزه شد و به کار گرفته شد. این روش مبتنی بر اندازه گیری گذردهی طیفی یک محصول است، یعنی نسبت بین تشعشعات ارسالی از نمونه و مجموع تشعشعات فرود. با اعمال مقدار مشخصی از محصول بر روی یک بستر مناسب با سطح از پیش تعیین شده، به گونه ای که یک فیلم نیمه شفاف همگن به دست آید، عبور طیفی تک رنگ T (λ) بدست می آید

در معادله فوق، Ss (λ) ضریب عبور لایه در طول موج λ (لامبدا) و S0 (λ) ضریب عبور لایه زمانی است که نمونه روی آن لایه لایه شده است.

با کمی کردن این مقدار در هر 0.5 نانومتر (نانومتر)، در محدوده کل طول موج ها (290-400 نانومتر)، مقدار SPF محصول به دست می آید که با معادله داده می شود.

بیشتر بخوانید : بهترین ریمل حجم دهنده

بهترین مارک ضدآفتاب از نظر پزشکان

سطح محافظت در برابر اشعه UVA: چگونه تعیین می شود؟

همانطور که گفته شد، مقدار عددی SPF نشان دهنده میزان محافظت محصول ضد آفتاب در برابر اشعه ماوراء بنفش نوع B است و نه در برابر نوع A.

اشعه UVA مانند اشعه UVB اریتماتوز نیست، اما تمایل دارد بلوغ ملانین را تحریک کند. برای ارزیابی و تعیین کمیت عددی محافظت در برابر اشعه UVA، پارامترهای مختلف اندازه گیری شده در داخل بدن می توان استفاده کرد، مانند تیره شدن رنگدانه فوری (IPD) و تیره شدن رنگدانه پایدار (PPD). این آخرین پارامتر، به ویژه، پیگمانتاسیون مداوم داوطلبان با مهارت های رنگدانه خوب (با فتوتیپ III-IV) را به دنبال قرار گرفتن در معرض اشعه UVA در نظر می گیرد.

همچنین، فاکتور حفاظتی UVA را می توان با آزمایش های آزمایشگاهی نیز اندازه گیری کرد.

سطح پایین حفاظت در برابر اشعه UVA

حفاظت تضمین شده UVA باید برابر یا بیشتر از 1/3 حفاظت ارائه شده در برابر اشعه UVB باشد. بنابراین، با افزایش SPF، سطح محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نوع A نیز باید افزایش یابد.

در این خصوص باید به خاطر داشت که محصولات ضدآفتاب باید دارای علامت استانداردی بر روی بسته بندی (مانند شکل نشان داده شده) باشند تا به مصرف کنندگان این پیام را بدهد که محصول مورد نظر – علاوه بر محافظت در برابر اشعه UVB – همچنین در برابر اشعه UVA محافظت می کند.

بیشتر بخوانید : بهترین روغن مو

خرید بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

محدودیت ها و معایب SPF

محاسبه SPF، اگرچه در حال حاضر به طور گسترده ایجاد شده است، ممکن است محدودیت هایی داشته باشد زیرا برخی از عوامل مهمی که قادر به تأثیرگذاری بر سطح حفاظت نیستند، قابل کنترل نیستند. از این میان می یابیم:

  • متغیرهای فردی؛
  • مقدار محصول استفاده شده و دفعات کاربرد؛
  • لحظه (زمان روز) و مکان (ارتفاع و عرض جغرافیایی، وجود خاکهای بازتابنده و غیره) که در آن نوردهی صورت می گیرد.
  • منبعی که پرتوهای فرابنفش از آن می آیند (خورشید، لامپ های برنزه کننده و غیره).

با این حال، برخی از این عوامل را می توان توسط مصرف کننده نهایی کنترل کرد که برای برخورداری از SPF موثر اعلام شده، باید محصول را به مقدار کافی و به طور منظم اعمال کند (در برخی موارد، این اطلاعات روی بسته بندی آورده شده است. از خود ضدآفتاب)، بنابراین چگونه باید مراقب قرار گرفتن خود در معرض نور خورشید یا اشعه ماوراء بنفش مصنوعی به شیوه ای مسئولانه باشد (مثلاً اجتناب از گرم ترین ساعات روز در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید).

بیشتر بخوانید: با زندگینامه بهترین شینیون کار جهان آشنا شوید!

مقابله ضد آفتاب و سرطان پوست!

کرم ضد آفتاب یک محصول محبوب مراقبت از پوست است که برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر UV استفاده می شود. با افزایش شیوع سرطان پوست، کرم ضد آفتاب به عنوان ابزاری برای پیشگیری از سرطان پوست اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. سرطان پوست شایع ترین نوع سرطان است و تخمین زده می شود که از هر پنج آمریکایی یک نفر در طول زندگی خود به سرطان پوست مبتلا می شود. خبر خوب این است که می توان از سرطان پوست پیشگیری کرد و ضد آفتاب یکی از موثرترین راه ها برای انجام این کار است. در این مقاله به اهمیت ضدآفتاب در پیشگیری از سرطان پوست، انواع ضد آفتاب های موجود و نکاتی برای استفاده موثر از ضد آفتاب می پردازیم.

سرطان پوست چیست؟

سرطان پوست بیماری است که در آن سلول های بدخیم در بافت های پوست تشکیل می شوند. سه نوع اصلی سرطان پوست وجود دارد: کارسینوم سلول بازال، کارسینوم سلول سنگفرشی و ملانوم. کارسینوم سلول بازال و کارسینوم سلول سنگفرشی شایع ترین انواع سرطان پوست هستند و معمولاً تهدید کننده زندگی نیستند. با این حال، ملانوم خطرناک ترین شکل سرطان پوست است و اگر به موقع تشخیص داده نشود و درمان نشود، می تواند کشنده باشد.

چه چیزی باعث سرطان پوست می شود؟

علت اصلی سرطان پوست قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید است. هنگامی که پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می گیرد، به DNA سلول های پوست آسیب می رساند که می تواند منجر به جهش هایی شود که باعث سرطان پوست می شود. عوامل دیگری که خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهند عبارتند از: سابقه آفتاب سوختگی، سابقه خانوادگی سرطان پوست، پوست روشن و ضعف سیستم ایمنی.

چگونه کرم ضد آفتاب از سرطان پوست جلوگیری می کند؟

کرم ضد آفتاب یک محصول مراقبت از پوست است که به محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش کمک می کند. این ماده با جذب یا انعکاس اشعه ماوراء بنفش قبل از اینکه به سلول های پوست آسیب برساند عمل می کند. کرم ضد آفتاب حاوی مواد فعالی است که فیلترهای فیزیکی یا شیمیایی هستند. فیلترهای فیزیکی مانند اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم، اشعه ماوراء بنفش را از پوست منعکس می کنند، در حالی که فیلترهای شیمیایی مانند آووبنزون یا اکسی بنزون، اشعه ماوراء بنفش را جذب می کنند و آن را به انرژی گرمایی تبدیل می کنند که سپس از پوست آزاد می شود.

با استفاده از کرم ضد آفتاب می توانید خطر ابتلا به سرطان پوست را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. مطالعه ای که در مجله کلینیکال انکولوژی منتشر شد نشان داد افرادی که به طور منظم از ضد آفتاب استفاده می کردند در مقایسه با افرادی که از ضد آفتاب استفاده نمی کردند 40 درصد کمتر در معرض ابتلا به ملانوم بودند. علاوه بر این، نشان داده شده است که استفاده منظم از ضد آفتاب خطر ابتلا به انواع دیگر سرطان پوست مانند کارسینوم سلول بازال و کارسینوم سلول سنگفرشی را کاهش می دهد.

انواع ضد آفتاب

دو نوع اصلی ضد آفتاب وجود دارد: ضد آفتاب فیزیکی و ضد آفتاب شیمیایی.

ضد آفتاب فیزیکی

ضد آفتاب فیزیکی که به عنوان ضد آفتاب معدنی نیز شناخته می شود، حاوی فیلترهای فیزیکی مانند اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم است. این مواد با انعکاس اشعه ماوراء بنفش به دور از پوست عمل می کنند. کرم ضد آفتاب فیزیکی اغلب برای افرادی که پوست حساسی دارند توصیه می شود زیرا نسبت به ضد آفتاب های شیمیایی احتمال تحریک کمتری دارد. ضد آفتاب فیزیکی همچنین می تواند برای افراد مبتلا به ملاسما یا سایر بیماری های پوستی که در اثر اشعه ماوراء بنفش بدتر می شود مفید باشد، زیرا یک مانع فیزیکی بین پوست و خورشید ایجاد می کند.

ضد آفتاب شیمیایی

ضد آفتاب شیمیایی حاوی فیلترهای شیمیایی مانند آووبنزون یا اکسی بنزون است. این مواد با جذب اشعه ماوراء بنفش و تبدیل آن به انرژی گرمایی که سپس از پوست آزاد می شود، عمل می کنند. کرم ضد آفتاب شیمیایی اغلب توسط افرادی ترجیح داده می شود که بافت یا قالب سفیدی را که ضد آفتاب فیزیکی می تواند روی پوست بگذارد، دوست ندارند. ضد آفتاب شیمیایی نیز در فرمولاسیون های متنوع تری از جمله اسپری ها، لوسیون ها و ژل ها موجود است.

  • همچنین در این مقاله درمورد ضد آفتاب بیشتر بخوانید…

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

کرم ضد آفتاب یک محصول آرایشی است که به منظور محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید استفاده می‌شود.
کرم ضد آفتاب از طریق ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست، از نفوذ اشعه‌های مضر خورشیدی مانند اشعه UVA و UVB جلوگیری می‌کند.
بله، کرم ضد آفتاب می‌تواند به طور قابل توجهی از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه خورشیدی محافظت کند و ریسک سوختگی و آسیب جلدی را کاهش دهد.
کرم ضد آفتاب باید قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب بر روی پوست تمیز و خشک استفاده شود. بعضی از کرم‌های ضد آفتاب نیازمند تجدید مصرف در فواصل زمانی مشخصی هستند.
معمولاً کرم ضد آفتاب بدون عوارض جانبی استفاده می‌شود. با این حال، برخی افراد ممکن است در برابر مواد موجود در کرم ضد آفتاب حساسیت نشان دهند. در صورت بروز حساسیت یا عوارض جانبی، استفاده را متوقف کرده و به پزشک یا متخصص پوست مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی