خط چشم دخترانه –  درک نحوه کشیدن بی نقص خط چشم ممکن است ساده نباشد، اما روش ها و ترفندهایی وجود دارد که می توانید آنها را اجرا کنید: در اینجا راهنمای من در مورد نحوه زدن خط چشم دخترانه برای مبتدیان، قلمی یا مایع، به راحتی و بی عیب و نقص است! برای آموزش کشیدن خط چشم های دخترانه با آداس بیوتی فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی همراه باشید. کشیدن خط چشم دخترانه – خرید خط چشم وقتی در مورد نحوه کشیدن خط چشم صحبت می کنیم، همیشه فقط به یک چیز فکر می کنیم و آن این است...

فهرست مطالب

خط چشم دخترانه –  درک نحوه کشیدن بی نقص خط چشم ممکن است ساده نباشد، اما روش ها و ترفندهایی وجود دارد که می توانید آنها را اجرا کنید: در اینجا راهنمای من در مورد نحوه زدن خط چشم دخترانه برای مبتدیان، قلمی یا مایع، به راحتی و بی عیب و نقص است! برای آموزش کشیدن خط چشم های دخترانه با آداس بیوتی فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی همراه باشید.

کشیدن خط چشم دخترانه – خرید خط چشم

وقتی در مورد نحوه کشیدن خط چشم صحبت می کنیم، همیشه فقط به یک چیز فکر می کنیم و آن این است که چقدر سخت است! در واقع، از بین تمام تکنیک های آرایش، نحوه درست کشیدن خط چشم دخترانه شاید بیشترین درخواست را داشته باشد.

 

فهرست مطالب

نحوه انتخاب ۵ تا از بهترین کرم پودر ها و قیمت آنها

حتی متخصص ترین دخترها هم به خوبی می دانند که لکه ها، خطوط کج و “چشم های پاندا” همیشه در کمین هستند و آماده اند که آرایش ما را خراب کنند. همانطور که می توانید تصور کنید، اما رازها و روش های زیادی وجود دارد که نشان می دهد چگونه خط چشم، خودکار یا مایع را به راحتی و بدون هیچ نوع عیب و نقصی بکشید. و این دقیقاً همان چیزی است که امروز روی آن تمرکز خواهیم کرد! بسیاری از ترفندهای بی‌تجربه وجود دارد که می‌تواند به ما کمک کند خط چشم را به روشی واقعا بی‌عیب و نقص به خوبی بپوشانیم.

فیلم آموزش کشیدن خط چشم

در زیر فیلم آموزشی یکی از مدل های خط چشم را برای شما به نمایش گذاشته ایم. لذت ببرید !

خط چشم ژلی یورن

  • دارای ماندگاری بالا تا 24 ساعت
  • ضد آب و مقاوم در برابر تعریق
  • دارای جلوه براق
  • حاوی رنگدانه های غنی
  • همراه یک عدد براش
  • بدون ریزش و پخش شدن

 

خط چشم مویی یورن مدل Super Black & Stay

  • رنگدانه های فوق مشکی
  • با برس مویی ظریف و منعطف
  • دارای ساختاری سبک
  • پوشش یک دست و یکنواخت
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • ماندگاری بالا
  • ضد آب

خط چشم دبورا سری Ultraliner مدل Black

  • ویژگی های منحصر به فرد محصول
  • دارای نوکی ظریف و نرم
  • رنگ دانه های غنی
  • مشکی و مات
  • ضد حساسیت

 

خط چشم ماژیکی روبی سان

  • ویژگی های منحصر به فرد خط چشم روبی سان
  • رنگدانه های مشکی
  • با برس نمدی منعطف
  • دارای ساختاری سبک
  • پوشش یک دست و یکنواخت

خط چشم ماژیکی ضد آب یورن مدل کوزه ای

  • ضد آب
  • ماندگاری طولانی مدت
  • ایجاد خطوط صاف و یکدست
  • بدون تکه تکه شدن
  • حاوی رنگدانه های غلیظ و متراکم
  • دارای قلم ماژیکی و منعطف

روش های کشیدن خط چشم دخترانه

آیا از قبل می دانید که چگونه خط چشم قلمی را با نوار چسب بزنید؟ این تنها یکی از روش های کشیدن خط چشم است که برای شما آماده کرده ام. کنجکاو؟ بنابراین، با انتشار پست، در زیر منتظر شما خواهم بود! استفاده از خط چشم قلمی (یا مایع) با نوار چسب ضروری است! در واقع، این تکنیک برای مدت بسیار طولانی مورد استفاده قرار گرفته است و امروزه نیز یکی از بهترین هاست. نسخه اصلی شامل قرار دادن یک تکه نوار چسب یا نوار کوچک در پایین چشم و مرتب کردن آن به گونه ای است که نوعی دستورالعمل برای ساخت دم خط چشم معروف به ما ارائه می دهد. نکته مهم این است که آن را با رفتن به “پیروی” از تمایل طبیعی چشم مرتب کنید.

بیشتر بخوانید : خواص روغن ها و لوسیون ها بدن

کشیدن خط چشم با چسب

این سیستم برای کسانی که مبتدی هستند و می خواهند به خوبی خط چشم بزنند بسیار عالی است، زیرا آنها می توانند در راحتی تمرین کنند، اما در عین حال یاد بگیرند که چگونه خطوط عالی بکشند. کسانی که هر روز با خط چشم دست و پنجه نرم می کنند، خوب می دانند که مشکل فقط در انتهای خط چشم نیست، بلکه در خطی است که در امتداد پلک قرار دارد.

جلوگیری از لکه دار شدن خط چشم

به عنوان مثال، چند نفر از شما با یک خط نازک زیبا در یک چشم و یک خط بزرگ و لکه دار در چشم دیگر مواجه شده اید؟ برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توانید با تکه‌های نوار چسب، شابلون‌های واقعی ایجاد کنید تا خط چشم را بکشید، شکلی را که می‌خواهید آرایش را به چشم بدهید و سپس همه آن را با رنگ پر کنید: برای این کار مقداری به آن اضافه کنید. روی پلک متحرک نیز نوار چسب بزنید و سعی کنید شکل دلخواه دم را به آن بدهید. البته به یاد داشته باشید که برای قرار دادن کامل خط چشم دخترانه و جلوگیری از لکه دار شدن آن، قبل از برداشتن اسکاچ، محصول باید کاملا خشک شود.

بیشتر بخوانید : خواص روغن ها و لوسیون ها بدن

کشیدن خط چشم با شابلون گربه ای

استنسیل و شابلون برای کشیدن خط چشم

اگر نمی‌خواهید از هزار تکه چسب برای آرایش استفاده کنید و سیستمی کاربردی‌تر، راحت‌تر و سریع‌تر می‌خواهید، شابلون‌های زیادی برای کشیدن خط چشم دخترانه در بازار وجود دارد که می‌تواند برای شما مناسب باشد.
در مورد چیست؟ همانطور که از نام خود پیداست، آنها شابلون هایی با اشکال مختلف برای استفاده روی پلک متحرک هستند که می توانند ما را در ایجاد خط چشم بی نقصی که بر اساس شکل چشم انتخاب می شود، راهنمایی کنند – به عنوان مثال، خط چشم برای چشم های کوچک دارای قوانین خود – و البته سلیقه ما.

بیشتر بخوانید : کرم پودر و خرید کرم پودر اینترنتی و با قیمت مناسب

کشیدن خط چشم گربه ای دخترانه

در طول این سال ها همه جور دیده ایم! یکی از پرکاربردترین ها در شبکه های اجتماعی شابلون خط چشم به شکل گربه بود که می توان آن را به طرق مختلف چرخاند تا خطوط متفاوتی به دست آورد. اما تعداد بسیار زیادی از همه شکل ها و همه مارک ها وجود دارد که در میان آنها یکی از معروف ترین آنها مطمئناً نام تجاری Beauty Blender است (که من را به یاد شکل پلکتروم برای نواختن گیتار می اندازد).
به طور خلاصه، واقعاً برای همه سلیقه‌ها وجود دارد: فقط یکی را پیدا کنید که می‌توانید به بهترین شکل با آن دستکاری کنید و خواهید دید که وقتی آن را امتحان کنید دیگر به عقب برنمی‌گردید.

بیشتر بخوانید : چگونه با پنکک بهترین آرایش را داشته باشیم

شابلون ها چه در مورد نحوه استفاده از خط چشم قلمی یا مایع باشد، یک راهنمای عالی و مهمتر از همه یک روش بسیار کاربردی و سریع است، همچنین برای کسانی که همیشه در حال فرار هستند مناسب است.

بیشتر بخوانید : کرم روشن کننده | تمام چیزی که برای خرید باید بدانیم

خط چشم کشیدن دخترانه

چگونه خط چشم نازک را روی چشم بگذاریم؟ تکنیک داش

برای اینکه یاد بگیرید چگونه خط چشم را به خوبی بکشید، باید به دختر بچه بودن برگردید! آیا آن بازی های کمیک را به یاد دارید که در آن ها باید نقاط را به هم وصل می کردید تا یک شکل شکل بگیرد؟ خب همین قانون در مورد آرایش چشم و خط چشم نیز صدق می کند. به خصوص اگر در مورد نحوه کشیدن خط چشم قلمی و نحوه کشیدن خط چشم نازک و در نتیجه ایجاد خطی بسیار ظریف، گیج شده اید، این بهترین تکنیک است.

بیشتر بخوانید : سرم دور چشم از راهنمایی تا خرید

با ردیابی علائم بسیار کوچک (در واقع خط تیره) در امتداد خط پلک شروع کنید و سعی کنید به بهترین شکل ممکن شکلی را که می خواهید به خط چشم خود بدهید ترسیم کنید.

خط تیره بزنید یا نقطه ایجاد کنید و سپس به آنها بپیوندید و یک خط عالی ایجاد کنید

پس از اتمام هچ کردن، نقطه ها را با کشیدن یک خط باریک به هم وصل کنید و در نهایت داخل آرایش چشم خود را با خط چشم دخترانه رنگ کنید. ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما در واقع یک سیستم بسیار موثر است زیرا در اولین مشکل در استفاده از این محصول، یعنی ایجاد خط مستقیم خط چشم دخالت می کند.

بیشتر بخوانید : فواید استفاده از سرم صورت

خط چشم سفید

مداد سفید را می توان به عنوان پایه ای برای قرار دادن آسان خط چشم دخترانه استفاده کرد

زمانی که صحبت از استفاده از مداد سفید برای تسهیل استفاده از خط چشم می شود، یک اصل بسیار مشابه به کار می رود. این را هم بگوییم که اکثر ما به ندرت از این محصول استفاده می کنیم، اما در واقعیت می تواند بسیار مفید باشد. PS: اگر یک مداد کره ای در دسترس دارید، خوب است!

بیشتر بخوانید : فواید کرم ضد آفتاب

چرا؟ اساساً به دو دلیل: اول اینکه استفاده از مداد راحت‌تر از خط چشم است که همانطور که می‌دانید به راحتی لک می‌شود و دوم اینکه در صورت اشتباه، سفیدی سریع‌تر پنهان می‌شود و پوشانده می‌شود.

سپس نوع خط و/یا طرح مورد نظر خود را با مداد سفید بکشید و از آن به عنوان شکلی برای ترسیم با قلم یا خط چشم دخترانه مایع استفاده کنید. آرایش کامل، تمیز و دقیق خواهد بود. همچنین سفیدی مداد باعث می شود تا سیاهی خط چشم روشن تر و درخشان تر به نظر برسد.

از طرف دیگر، دختران، بدانید که مداد سفید می تواند به تنهایی برای ایجاد آرایش چشم گرافیکی مد روز نیز استفاده شود.

بیشتر بخوانید : تفاوت کرم روز و شب چیست؟

چه خط چشمی برای دختران مبتدی مناسب است؟

خط چشم دخترانه یورن یکی از بهترین انتخاب ها برای شما دوشیزگان است.

به طور کلی، زیبایی ها، زمانی که شما یک مبتدی خط چشم هستید، همیشه بهتر است مستقیماً به خط چشم های قلمی نزدیک شوید، استفاده از آن بسیار راحت تر از خط چشم های مایع با قلم مو است.
اگر به دنبال محصولی آسان و کاربردی برای استفاده می گردید، خط چشم یورن به بهترین شکل ممکن خواهد بود. این قلم خط چشم وگان من است که استفاده از آن بسیار ساده است. علاوه بر این، از همان پاس اول یک رنگ مشکی کامل و شدید دارد. خط چشم دخترانه یورن دارای نوک نمدی فوق العاده و دقیق، خشک شدن سریع و مقاوم در برابر آب است: به طور خلاصه، اشتباه کردن در این مورد واقعاً دشوار است!
برای استفاده از خط چشم در بهترین حالت، زیبایی، به یاد داشته باشید که از آن با حفظ زاویه خاص استفاده کنید و در هنگام خط کشیدن بیش از حد معطل نشوید: به این ترتیب رنگ سیاهی اضافی و خط دقیق بدون لکه شدن خواهد بود.

بیشتر بخوانید : مرطوب کننده و بالم لب راهی برای مراقبت از لب ها

خط چشم زیبا

نکته برای مبتدیان: چگونه خط چشم را با مداد بکشیم

خب بله دختران، بعضی از ما گاهی تصمیم می گیریم که میدان جنگ را رها کنیم و تسلیم شویم. این من را شگفت‌زده نمی‌کند، زیرا می‌دانم که کشیدن خط چشم برای برخی واقعاً دشوار است، حتی اگر حتی غیرممکن باشد که بتوان آن را به طور دقیق اعمال کرد.

حتی برای آنها اما راه حلی وجود دارد! من حتی به این فکر نمی کنم که شما را مجبور کنم از یک چشم گربه ای زیبا دست بکشید! چطور انجام دادن؟ ساده، نحوه کشیدن خط چشم با مداد را یاد بگیرید و دیگر مشکلی نخواهید داشت.
یکی را با رنگ مشکی بسیار شدید و ماندگار انتخاب کنید، به عنوان مثال یک خط چشم مشکی عالی، که به نوعی می تواند بافت مایع و رنگدانه فوق العاده سیاه خط چشم را بازتولید کند و آرایشی را که دوست دارید انتخاب کنید. نتیجه دقیقاً یکسان نخواهد بود، اما بسیار نزدیک خواهد بود!

بیشتر بخوانید : پاکسازی پوست بهداشت : 5 عادت خوب که هرگز نباید نادیده گرفته شوند!

کلام آخر

زیبایی ها، اینها نکات من در مورد نحوه کشیدن خط چشم بود، راهنمای مبتدیان که به شما امکان می دهد آن را به راحتی و بی نقص اعمال کنید! آیا قبلاً این “ترفندهای” کوچک را می دانستید؟ آیا تا به حال چسب اسکاچ یا شابلون خاصی را امتحان کرده اید که خط چشم را دقیقاً بکشید؟

بیشتر بخوانید : بهترین ریمل حجم دهنده

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

خط چشم یک محصول آرایشی است که برای تیرگی و تحدید خط چشم‌ها استفاده می‌شود.
خط چشم معمولاً با قلم چشم یا مدادی که حاوی رنگ است، روی لبه‌ی پلک بالا کشیده می‌شود تا خط چشم را تیره و دقیق کند.
بله، بسیاری از خط‌های چشم، مقاوم در برابر آب، رطوبت و انتقال غیرمستقیم مثل پاک کننده‌ها هستند و می‌توانند برای مدت طولانی در طول روز دوام بیاورند.
برای استفاده از خط چشم، معمولاً لبه پلک بالای چشم را که به عنوان خط چشم شناخته می‌شود، با خطی مستقیم یا خمیده تیره می‌کنند.
اکثر خط‌های چشم ایمن و بدون عوارض جانبی هستند. با این حال، برخی افراد ممکن است در برابر مواد موجود در خط چشم حساسیت نشان دهند. در صورت بروز حساسیت یا عوارض جانبی، استفاده را متوقف کنید و به پزشک یا متخصص چشم مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی