تفاوت کرم روز و شب چیست؟

تفاوت بین کرم صورت روز و شب چیست ؟ کرم پوست صورت بدون شک یکی از مهمترین محصولات در روال زیبایی روزانه شماست. بنابراین ضروری است که یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازها و نوع پوست شما مطابقت دارد. اما آیا می دانستید که باید از کرم خاصی برای روز و یکی برای شب استفاده کنید؟ برای یافتن جواب با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید. تفاوت کرم روز و شب – خرید کرم روز و شب کرم روز و شب تفاوت اصلی بین این دو فرمولاسیون مطمئناً به این واقعیت مربوط می شود که پوست...

فهرست مطالب

تفاوت بین کرم صورت روز و شب چیست ؟ کرم پوست صورت بدون شک یکی از مهمترین محصولات در روال زیبایی روزانه شماست. بنابراین ضروری است که یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازها و نوع پوست شما مطابقت دارد. اما آیا می دانستید که باید از کرم خاصی برای روز و یکی برای شب استفاده کنید؟ برای یافتن جواب با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید.

تفاوت کرم روز و شب – خرید کرم روز و شب

کرم روز و شب تفاوت اصلی بین این دو فرمولاسیون مطمئناً به این واقعیت مربوط می شود که پوست بسته به زمان روز نیازهای بسیار متفاوتی دارد. بدن ما در واقع به طور مستقل عملکردهای روزانه خود را با هدف تضمین سلامت کل ارگانیسم تنظیم می کند. برای این کار از خود تنظیمی استفاده می کند که مشروط به تناوب نور و تاریکی محیط خارجی است. بنابراین اندام‌های ما فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند که بسته به زمان روز متفاوت است: در طول روز بدن برای انجام فعالیت‌های روزانه به حرکت در می‌آید، در حالی که در طول شب استراحت می‌کند و خود را شارژ می‌کند تا بهتر با یک روز جدید روبرو شود. پوست، به نوبه خود، بزرگترین اندام ما است و به همین دلیل از قوانین مشابهی پیروی می کند.

بیشتر بخوانید : تفاوت کرم BB و CC

بنابراین استفاده از کرم روز و شب باید شامل دو محصول مجزا و مجزا برای مراقبت بهینه از پوست، با دو روش درمانی متفاوت برای اهداف خاص باشد. در واقع در طول روز اپیدرم عملکرد محافظتی در برابر عوامل خارجی دارد، در حالی که هدف پوست در طول شب استراحت و تجدید خود است، در واقع نوسازی سلولی در طول شب به اوج خود می رسد.

بیشتر بخوانید : مرطوب کننده و بالم لب راهی برای مراقبت از لب ها

فواید کرم روز و شب

تفاوت کرم روز و شب دو فرمولاسیون جدا

 تفاوت کرم صورت روز و شب ، دو فرمولاسیون متفاوت برای سلامت اپیدرم در دمای 360 درجه. مواد فعال موجود در کرم روز یک عمل محافظتی و مرطوب کنندگی انجام می دهند، در حالی که آنهایی که کرم شب را تشکیل می دهند برای تغذیه و تسهیل روند طبیعی بازسازی سلولی و بازگرداندن مواد مغذی ضروری مورد نیاز آن به اپیدرم طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید : کرم پودر و خرید کرم پودر اینترنتی و با قیمت مناسب

چرا باید از کرم شب استفاده کنیم و چه فوایدی برای پوست صورت دارد؟

کرم شب: چرا از آن استفاده کنیم و چه فوایدی برای پوست دارد؟ بسیاری از برندهای لوازم آرایشی ارگانیک وجود دارند که در میان محصولات خود، خطی از سرم ها و کرم های مرطوب کننده را نیز ایجاد کرده اند که به طور خاص برای عملکرد در طول شب طراحی شده اند. اما چرا باید از کرم شب استفاده کنیم؟

بیشتر بخوانید : چگونه با پنکک بهترین آرایش را داشته باشیم

تفاوت کرم شب با کرم روز

ما اغلب کرم شب را زیادی می دانیم زیرا به طور کامل از تمام فواید آن برای پوست آگاهی نداریم و دقیقاً نمی دانیم که چگونه کار می کند. در این مقاله خواهیم دید که چرا استفاده از کرم شب می تواند یک حرکت برنده برای روتین روزانه پوست ما باشد و چه فوایدی برای پوست ما دارد.

بیشتر بخوانید : کرم روشن کننده | تمام چیزی که برای خرید باید بدانیم

تفاوت کرم روز و شب

کرم شب: چرا از آن استفاده کنیم و هنگام خواب چه اتفاقی برای پوست می افتد

بیایید با یک فرض شروع کنیم: هر کرم عملکرد خاص خود را دارد و باید هم با توجه به نوع پوست ما و هم با توجه به نتیجه ای که می خواهیم به دست آوریم استفاده شود: کاهش چین و چروک، مراقبت از خط چشم، عمل بر روی کیسه ها و دایره های تیره یا لکه های روی صورت. در اینجا بیشتر با تفاوت کرم روز و شب آشنا میشویم.

هر محصول فرمول متفاوتی دارد: به عنوان مثال یک کرم روز ضد آلودگی دارای عناصر خاصی است که علاوه بر تضمین آبرسانی در طول روز، به عنوان یک “صفحه محافظ” روی پوست نیز عمل می کند. حتی کرم شب نیز فرمول خاص خود را دارد: بیایید ببینیم تفاوت آن با کرم روز چیست و چرا باید از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید : پیری پوست و جلوگیری از آن

باید بدانیم که هنگام خواب، پوست ما بیدار می شود: کلاژن و الاستین بیشتری تولید می کند، آسیب های وارد شده در طول روز را ترمیم می کند و خود را از دود و اشعه ماوراء بنفش پاک می کند. همه اینها به لطف ملاتونین، به اصطلاح “هورمون خواب” امکان پذیر است که طبق برخی مطالعات اوج عملکرد خود را بین نیمه شب تا 4 صبح انجام می دهد و به منظم نگه داشتن ریتم شبانه روزی کمک می کند.

ملاتونین همچنین عبور آب از اپیدرم را تنظیم می کند و با رادیکال های آزاد که باعث پیری می شوند مبارزه می کند. تصادفی نیست که گفته می شود خواب بهترین درمان زیبایی است: چرا با یک محصول خاص به پوست خود کمک نکنیم؟

خرید کرم روز و شب

کرم شب، تمام فواید و تفاوتش با کرم روز

هنگامی که نقش اساسی خواب و شب برای سلامت پوست ما روشن شد، بیایید سعی کنیم بفهمیم که چگونه یک کرم شب می تواند به پوست ما کمک کند و وقتی شروع به گنجاندن آن در روتین روزانه پوست خود می کنیم آشکارترین فواید آن چیست. فکر میکنم تا به انجا تفاوت کرم روز و شب را متوجه شده اید.

به نوسازی سلولی کمک می کند، مکانیزمی که خود پوست در طول خواب اجرا می کند و برای آماده سازی پوست برای تابستان اهمیت بیشتری پیدا می کند.
به لطف خواص آنتی اکسیدانی و عملکرد اسید هیالورونیک که با آن برخی کرم ها ارائه می شود (از جمله کرم خط schom)، اثر ضد پیری در شب نیز تضمین می شود.
عملکرد پاک‌کنندگی کرم‌های شب آن احساس سنگینی و چربی را که اغلب صبح‌ها روی پوست احساس می‌کنیم، از بین می‌برد، که نشانه‌ای از پوستی است که آبرسانی عمیقی نداشته است.
علاوه بر این کرم شب تیندورا بافت بسیار سبکی دارد که با زعفران، یک آنتی اکسیدان 100% طبیعی و ضد التهاب با فواید بی شماری برای پوست ترکیب می شود.

بیشتر بخوانید : پاکسازی پوست بهداشت : 5 عادت خوب که هرگز نباید نادیده گرفته شوند!

توجه به پوست با استفاده از کرم های روز و شب

توجه به پوست یک تمرین ضروری برای کاهش سرعت پیری طبیعی بدن، به ویژه صورت، ناحیه ظریفی است که به ویژه در معرض عوامل جوی است. در ساعات مختلف روز، پوست به طرق مختلف با محیط خارجی در تعامل است: در طول روز در تماس مستقیم با باد، سرما، خورشید، آلودگی و ذرات عمومی جوی است که روی پوست رسوب می‌کند، در حالی که در شب در تماس مستقیم با باد، سرما، خورشید، آلودگی و ذرات معمولی جو قرار می‌گیرد. در حال استراحت و بازسازی است.

اصولاً می توان گفت که در طول روز به پوست ما نیاز دارد تا از خود در برابر همه این عناصر دفاع کند، در حالی که در شب باید آن دسته از مواد مغذی را بازیابی کنیم که با توجه به حالت آرامش کل بدن، می توانند بهتر جذب شوند.

از این رو نیاز است که مراقبت از صورت خود را با توجه به لحظات مختلف روز، با استفاده از لوازم آرایشی مختلف که عملکردهای متفاوتی دارند، متمایز کنید.

عملکرد کرم روز و تفاوتش با کرم شب

کرم روز بعد از از بین بردن ناخالصی ها با پاکسازی کافی صورت، صبح ها استفاده می شود. عملکرد اصلی آن محافظت از پوست در برابر کم آبی و تهاجمات خارجی (مانند عوامل جوی و اشعه ماوراء بنفش) است. در واقع، یک کرم روز خوب باید حاوی فیلترهای ضد UVA/B و آنتی اکسیدان هایی باشد که قادر به محافظت از آن در برابر پیری نوری و کرونوپیری باشد. باید بتواند فیلم هیدرولیپیدی را بازسازی کند، سطحی ترین لایه ها را هیدراته کند و از علائم پیری جلوگیری کند.

کرم روز به انواع مختلف پوست (خشک، چرب، مختلط، جوان، بالغ) احترام می گذارد و به لطف عوامل محافظتی خود به مبارزه با هرگونه لک، نقص و مشکلات پوستی کمک می کند.

برای رفع نیاز خانم ها دارای بافتی محو و بدون چربی است تا پایه ای عالی برای آرایش نیز باشد که کاملا به پوست می چسبد و همچنین مدت زمان آرایش را افزایش می دهد.

بافت آن سبکتر از کرم شب است، سریع جذب می شود و پس از جذب نباید اثری از خود به جای بگذارد. نیازی به استفاده از آن در مقادیر زیاد نیست: یک دسته محصول برای تضمین نتیجه ایده آل و کاربرد نسبتاً سریع کافی است.

بیشتر بخوانید : چگونه با چین و چروک مبارزه کنیم ترند ۲۰۲۳

کرم روز و شب برای خرید

کرم شب برای چیست؟

پس از یک روز قرار گرفتن در معرض استرس، دود و عوامل جوی، پوست صورت در هنگام خواب نیاز به تغذیه دارد. سموم جذب شده در طول روز در طول شب دفع می شوند، زیرا دقیقاً در این ساعات است که متابولیسم اپیدرم بیشتر فعال است: سلول ها سریع تر تجدید می شوند و سد لایه شاخی که در برابر تهاجمات روز محافظت می کند بالا می رود. این فرآیند ترمیم پوست، برای انجام بهینه، به ساعات خواب مناسب نیاز دارد: کم خوابی در واقع یکی از دلایل پیری پوست است که همچنین بلافاصله کدرتر و به اندازه کافی الاستیک به نظر نمی رسد. علیرغم اینکه کرم شب حتی از کرم روز برای جوانسازی، تقویت و ترمیم مجدد چین و چروک ها مهمتر است، هنوز زنان زیادی هستند که عادت به استفاده از کرم شب قبل از خواب را ندارند.

بیشتر بخوانید : بهترین محصولات کانتورینگ صورت 2023: راهنمای خرید

کرم روز و شب

استفاده از کرم مناسب در شب ژست ارزشمندی است که به صورت ما اجازه می دهد خود را تجدید کند، آرام شود و ظاهری جوان داشته باشد. کرم شب در واقع آبرسانی می کند و مواد کاربردی را به پوست می رساند و به بازسازی طبیعی سلول های آن کمک می کند و عمیقاً عمل می کند.

کرم شب غنی‌تر از کرم روز است، زیرا در حالت استراحت، اپیدرم پذیرای بیشتری دارد و قادر است مواد فعال موجود در غلظت‌های بالاتر (ضد چروک، آنتی‌اکسیدان‌ها، عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها) را به درستی جذب و جذب کند. کرم شب قادر است شیارهای ناخوشایند به جا مانده از چین و چروک و ویژگی های صاف را “پر” کند و از صورت محافظت و روشن کند.

این بافت به دلیل وجود مقدار بیشتری آب، مواد موثره و مواد نرم کننده، یکدست تر و پر بدن، غنی تر و مغذی تر است.

بیشتر بخوانید : بهترین ریمل حجم دهنده

چه کسانی باید از کرم شب استفاده کنند؟

کرم شب مخصوصاً برای خانم‌هایی که پوست خشک دارند، که به‌ویژه از خاصیت ضداحتقان و مرطوب‌کنندگی آن بهره می‌برند، استفاده می‌شود، اما همچنین برای کسانی که پوست‌های مختلط یا چرب دارند: بافت روان‌تر جذب سریع‌تر و همچنین آبرسانی، لحن و فشردگی را تضمین می‌کند. کرم های شب از نظر عملکرد انجام شده (ضد چروک، مرطوب کننده، تصفیه کننده) و در نوع بافت (کم و بیش پر بدن نسبت به نوع پوست) متفاوت هستند.

در حالی که اثر کرم روز فوری است، کرم شب یک درمان واقعی است که نتایج خود را فقط در صبح، پس از چند ساعت نشان می دهد. علاوه بر این، بهبود واضحی در وضعیت پوست فرد پس از چند شب استفاده به دلیل وجود عواملی با ترکیبات کاربردی با فعالیت تمرکز ملایم وجود دارد. این یکی دیگر از موارد تفاوت کرم روز و شب است.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید رژلب ترند 2023

تفاوت نهایی و پیشنهاد درباره خرید کرم روز و شب

استفاده از کرم شب به جای کرم روز به دلیل عدم وجود فیلترهای ضد UVA/B که در برابر تابش روزانه خورشید محافظت می کنند و به دلیل اینکه بافت بیش از حد غنی اجازه استفاده صحیح را نمی دهد توصیه نمی شود. بالا، پوست را براق می کند.

استفاده مکمل از کرم روز و کرم شب همراه با رژیم غذایی سالم و سبک زندگی سالم به شما این امکان را می دهد که از پیری سلولی پوست صورت محافظت کنید.

آیا تا به حال پیشنهادهای صورت مارک Schon یا Arden را امتحان کرده اید؟

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

بله، می‌توانید در صورت عدم دسترسی به کرم مخصوص شب، کرم روز را در شب استفاده کنید و بالعکس. اما بهتر است از محصولات مخصوص روز و شب استفاده کنید زیرا ترکیبات و ویژگی‌های آن‌ها برای هر زمان مناسب‌تر هستند.
بله، کرم روز و کرم شب معمولاً ترکیبات متفاوتی را در خود دارند. کرم روز بیشتر حاوی عوامل محافظتی و ضد آفتاب است، در حالی که کرم شب تمرکز بیشتری بر تغذیه و ترمیم پوست دارد.
کرم روز را صبحگاهی پس از تمیز کردن پوست و قبل از استفاده از آرایش می‌توانید استفاده کنید. کرم شب را در شب بعد از تمیز کردن پوست و قبل از خواب به پوست خود بزنید.
بله، معمولاً برندهای مختلف کرم روز و کرم شب را برای انواع پوست‌ها عرضه می‌کنند، از پوست چرب تا پوست خشک و حساس. بهتر است که محصولاتی را انتخاب کنید که به نوع پوست شما مناسب باشند.
کرم شب مخصوصاً برای خانم‌هایی که پوست خشک دارند، که به‌ویژه از خاصیت ضداحتقان و مرطوب‌کنندگی آن بهره می‌برند، استفاده می‌شود، اما همچنین برای کسانی که پوست‌های مختلط یا چرب دارند: بافت روان‌تر جذب سریع‌تر و همچنین آبرسانی، لحن و فشردگی را تضمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی