5 راه حل طبیعی برای بلند کردن مژه ها (و تقویت آنها)

راه های تقویت مژه – داشتن مژه‌های بلند و پرپشت با چشم‌های خنجری شگفت‌انگیز آرزوی بسیاری از افراد است و برخی خوش‌شانس هستند که مجبورند کمی ریمل بزنند، زیرا در حال حاضر نگاه بسیار شدید و باز دارند. اگر طبیعتاً این هدیه را دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید: راه‌حل‌های زیادی برای بلند کردن مژه‌هایتان به روشی بسیار طبیعی، بدون درد و سریع وجود دارد. با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید. چه موادی برای تقویت مژه مفید هستند؟ ویتامین های A، B، C، E که برای بدن و همچنین برای مژه مفید هستند. ظاهر یک قدرت بزرگ است که چهره را...

فهرست مطالب

راه های تقویت مژه – داشتن مژه‌های بلند و پرپشت با چشم‌های خنجری شگفت‌انگیز آرزوی بسیاری از افراد است و برخی خوش‌شانس هستند که مجبورند کمی ریمل بزنند، زیرا در حال حاضر نگاه بسیار شدید و باز دارند.
اگر طبیعتاً این هدیه را دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید: راه‌حل‌های زیادی برای بلند کردن مژه‌هایتان به روشی بسیار طبیعی، بدون درد و سریع وجود دارد. با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی همراه باشید.

چه موادی برای تقویت مژه مفید هستند؟

ویتامین های A، B، C، E که برای بدن و همچنین برای مژه مفید هستند.
ظاهر یک قدرت بزرگ است که چهره را مشخص می کند و ظاهر و مهمتر از همه بیان آن را تعیین می کند و چشمان شما را قاب می کند و آنها را درخشان تر می کند. بسیاری از افراد به اندازه کافی خوش شانس هستند که مژه هایی بلند، خمیده و حجیم دارند بدون اینکه نیازی به انجام کاری داشته باشند، در حالی که برخی دیگر برای جذابیت بیشتر آنها مجبور به استفاده از انواع محصولات برای تغذیه و رشد آنها هستند.

چند راه حل طبیعی، سریع و ارزان را برای داشتن مژه های شگفت انگیز در کمترین زمان کشف کنید، در کمترین زمان نتایج را خواهید دید!

روغن، یک شهد گرانبها برای تغذیه مژه ها یک راه تقویت مژه

یکی از طبیعی‌ترین درمان‌ها که می‌تواند برای مژه‌ها مفید باشد، استفاده از روغن است. این یک محصول فوق العاده مغذی، تقویت کننده و آنتی اکسیدان است. این تنها یکی از چندین راه تقویت مژه است.

پرپشت کردن مژه

بیشتر بخوانید : کرم پودر و خرید کرم پودر اینترنتی و با قیمت مناسب

از چه روغنی برای تقویت مژه استفاده کنم؟

احتمالاً از خود می پرسید: خوب، اما از چه روغنی استفاده کنم؟ بله، زیرا می دانیم که انواع مختلفی در بازار وجود دارد که از گیاهان یا میوه های مختلف به دست می آیند.

سپس ما مناسب ترین آنها را برای مراقبت از مژه های شما و قوی تر کردن آنها معرفی می کنیم. اینها محصولاتی هستند که برای ابرو هم قابل استفاده هستند!

روغن کرچک، پرمصرف ترین و راهی برای تقویت مژه

روغن کرچکراهی برای تقویت مژه ضعیف شده و قوی تر و سالم تر کردن مژه ها و همچنین قطعا براق تر شدن آنها توصیه می شود. این در واقع یک محرک رشد مجدد است که با پرس سرد دانه های Ricinus Communis، یک گیاه بسیار رایج در هند به دست می آید.

نحوه استفاده از روغن کرچک

یک گرداب ریمل قدیمی که قبلاً شسته و خشک کرده اید، یا در عوض یک مسواک بردارید و کمی روغن کرچک بزنید.
آن را روی تمام مژه ها، از ریشه تا تمام طول، به آرامی پخش کنید تا از آسیب یا شکستن آن ها جلوگیری کنید.
این درمان را هر شب قبل از رفتن به خواب به مدت حدود بیست روز تکرار کنید، و بررسی کنید که ابتدا آرایش را به خوبی با پاک کردن تمام باقی مانده های ریمل پاک کرده اید یا خیر.

بیشتر بخوانید : چگونه با پنکک بهترین آرایش را داشته باشیم

روغن نارگیل، سرشار از اسیدهای چرب

روغن نارگیل یکی دیگر از داروها برای مژه است، زیرا حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب ضروری و همچنین آنتی اکسیدان است که برای مو و ابرو نیز عالی است.

ما به شما توصیه می کنیم که هر روز عصر حدود 5 قطره را با ماساژ آهسته روی مژه ها با نوک انگشتان خود استفاده کنید.

خواص روغن نارگیل  راهی همیشگی برای تقویت مژه

روغن نارگیل به چندین راه به شما کمک می کند تا از مژه های خود مراقبت کنید:

  • پاکسازی و کمک به از بین بردن ناخالصی ها و سلول های مرده.
  • آنها را حجیم تر و ضخیم تر می کند.
  • یک لایه محافظ ایجاد می کند که به مقابله با عملکرد عوامل جوی کمک می کند.

بیشتر بخوانید : کرم روشن کننده | تمام چیزی که برای خرید باید بدانیم

تقویت رشد مژه

بیشتر بخوانید : پیری پوست و جلوگیری از آن

روغن زیتون، گیاهی که مژه های شما را دوست دارد

روغن زیتون به دلیل قوام بسیار غلیظی که دارد به شما امکان می دهد مژه های خود را قوی تر کنید. مجدداً توصیه می کنیم قبل از خواب از آن استفاده کنید و آن را در تمام طول شب نگه دارید.

سفیده تخم مرغ، سرشار از پروتئین

سفیده تخم مرغ به دلیل وجود پروتئین به رشد سریع مژه ها کمک می کند و به آنها قوام بیشتری می بخشد.

استفاده از این ماده بسیار ساده است و شامل مراحل بسیار کمی است:

  • آن را در یک کاسه بزنید تا زمانی که یک ترکیب ضخیم و خامه ای به دست آورید.
  • مقداری پنبه را به آن آغشته کنید.
  • آن را مستقیماً روی مژه ها بمالید و حداقل یک ساعت آن را بگذارید.
  • آن را با آب گرم فراوان بشویید و از نتیجه لذت ببرید

وازلین، داروی مادربزرگ برای مژه ها

وازلین به رشد سریع مژه ها کمک می کند، آنها را قوی تر و مقاوم تر می کند، بنابراین خطر شکستن آنها را تا حد زیادی کاهش می دهد. این یکی از آن درمان هایی است که اغلب دست کم گرفته می شود، اما در عوض می تواند بسیار مفید و همچنین بسیار ارزان باشد (محصولی است که همه ما تمایل داریم در خانه داشته باشیم و در هر صورت پیدا کردن آن آسان است).

استفاده از وازلین به روش صحیح: چگونه این کار را انجام دهیم؟

راه حل بهینه این است که همیشه این محصول را قبل از رفتن به رختخواب بمالید تا چندین ساعت روی آن بماند و چشمان خود را بسته نگه دارید.

اول از همه محصول را گرم کنید تا مایع بیشتر شود و بدون اغراق مقدار کمی مصرف کنید. از یک برس ریمل تمیز استفاده کنید و آن را به خوبی در بالا و پایین با حوصله پخش کنید تا از نفوذ عمیق آن مطمئن شوید.

راه های دیگر تقویت مژه ها

استفاده از پودر تالک روی مژه ها همراه با ریمل باعث قوی تر شدن مژه ها می شود. ابتدا کمی ریمل بزنید و بلافاصله بعد از ترکیبی که این محصول را به عنوان مواد تشکیل می دهد به همراه کمی پودر تالک. ما همچنان توصیه می کنیم همیشه ابتدا از فر مژه استفاده کنید، زیرا ظاهر را عالی می کند
ویتامین های A، B، C، E که برای بدن و همچنین برای مژه مفید هستند
آخرین اما نه کم اهمیت… یک رژیم غذایی سالم سرشار از ویتامین های A، B، C، E برای حفظ سلامت و تناسب اندام ضروری است… و همچنین مژه ها!
خوردن میوه های خشک (گردو، بادام و فندق)، کلم بروکلی، روغن زیتون فوق بکر، آووکادو، حبوبات (لوبیا، نخود، عدس) را توصیه می کنیم.

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

برای تقویت مژه‌ها، می‌توانید از محصولات تقویت کننده مژه مانند سرم‌های تقویت کننده مژه یا روغن‌های طبیعی مانند روغن کرچک استفاده کنید.
برای بلند کردن مژه‌ها، از پمادهای بلند کننده مژه، مسواک مژه یا خمیر مژه استفاده کنید و مژه‌ها را با دقت و به طور مرتب به بالا بردارید.
بله، رژیم غذایی ما می‌تواند بر روی رشد و سلامتی مژه‌ها تأثیر داشته باشد. مصرف مواد غذایی غنی از پروتئین، ویتامین A و C، اسیدهای چرب امگا 3 و 6، و مواد معدنی مانند آهن و روی به رشد سالم مژه‌ها کمک می‌کند.
وازلین به رشد سریع مژه ها کمک می کند، آنها را قوی تر و مقاوم تر می کند، بنابراین خطر شکستن آنها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی