قیمت بهترین کرم پودر و معرفی ۵ کرم پودر برتر

 قیمت بهترین کرم پودر – بهترین کرم پودر به ویژگی های مختلف بستگی دارد. در هنگام خرید کرم پودر باید نوع پوست را در نظر بگیریم. اگر پوست ما چرب است، ایده آل این است که کرم پودری را بخریم کنیم که آن را به اندازه کافی چربی را بپوشاند. اگر سن پوست ما بالاست، استفاده از بهترین کرم پودر ضد چروک ضرری است. همچنین انتخاب بهترین رنگ زیرسازی برای ما ضروری است. انتخاب پوستی که برای پوست‌های روشن‌تر یا تیره‌تر از پوست ما در نظر گرفته شده باشد، می‌تواند ظاهر شما را ناخوشایند و مصنوعی کند. با فروشگاه اینترنتی...

فهرست مطالب

 قیمت بهترین کرم پودر – بهترین کرم پودر به ویژگی های مختلف بستگی دارد. در هنگام خرید کرم پودر باید نوع پوست را در نظر بگیریم. اگر پوست ما چرب است، ایده آل این است که کرم پودری را بخریم کنیم که آن را به اندازه کافی چربی را بپوشاند. اگر سن پوست ما بالاست، استفاده از بهترین کرم پودر ضد چروک ضرری است.

همچنین انتخاب بهترین رنگ زیرسازی برای ما ضروری است. انتخاب پوستی که برای پوست‌های روشن‌تر یا تیره‌تر از پوست ما در نظر گرفته شده باشد، می‌تواند ظاهر شما را ناخوشایند و مصنوعی کند. با فروشگاه اینترنتی آداس بیوتی  همراه باشید.

قیمت بهترین کرم پودر چقدر است؟ خرید کرم پودر

قیمت بهترین کرم پودر موجود بازار با توجه به مقدار بسته بندی، ویژگی های آن و برند تولید کننده آن متفاوت است. به طور متوسط، یک کرم پودر با بهترین کیفیت بین ۴۴.۰۰۰ تا ۸۸۵.۰۰۰ برای هر واحد هزینه دارد. در زیر ۴تا از بهترین کرم پودر های آداس بیوتی را به شما معرفی میکنیم.

عوامل موثر برای خرید کرم پودر

در این راهنما سعی خواهیم کرد تا کمی به این موضوع بپردازیم و همه عواملی را که باید برای انتخاب هدفمند و دقیق پایه شما در نظر گرفته شوند، به تفصیل تجزیه و تحلیل می کنیم. به لطف این ترفندهای کوچک، پیدا کردن فونداسیون عالی دیگر مشکلی نخواهد بود!

بیشتر بخوانید : خواص روغن ها و لوسیون ها بدن

بهترین کرم پودر

اشتباهاتی که باید قبل از خرید کرم پودر از آنها اجتناب کرد

بیایید با چند افسانه شروع کنیم: بسیاری از افراد به طور خاص کرم پودری را انتخاب می‌کنند که روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ چهره‌شان باشد، در مورد اول، به این هدف که پوست چینی و در مورد دوم، برنزه‌تر به نظر برسند. هیچ چیز بدتر از این نمی تواند باشد: فونداسیون برای تغییر یا اصلاح رنگ پوست ما طراحی نشده است، بلکه برای یکدست شدن آن به روشی طبیعی طراحی شده است. برای این کار لازم است محصولی را انتخاب کنید که کاملاً با رنگ چهره ترکیب شود و تا حد امکان به سایه آن نزدیک شود. اگر میخواهید قیمت بهترین کرم پودر را بدانید به بالای صفحه مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید : کرم پودر و خرید کرم پودر اینترنتی و با قیمت مناسب

اشتباه دوم

انتخاب یک کرم پودر خیلی روشن به صورت ما رنگی خاکستری و کدر می دهد، در حالی که محصولی که خیلی تیره است فقط عیوب پوست ما را برجسته می کند و هرگونه لکه، منافذ باز شده و چین و چروک را برجسته می کند. علاوه بر این، یک سایه اشتباه باعث ایجاد شکاف نامناسبی بین رنگ صورت و گردن می شود. بنابراین، برای روشن یا تیره کردن صورت، نباید به کرم پودر، بلکه به محصولات خاصی مانند سرم های روشن کننده، پودرهای صورت یا برنز کننده ها تکیه کنیم. از طرف دیگر، اگر واقعاً نتوانستیم زیرسازی سایه خود را پیدا کنیم، بهتر است یک رنگ روشن تر بخریم.

یکی دیگر از رایج ترین اشتباهات در انتخاب رنگ کرم پودر، تست مقدار کمی از محصول در پشت دست است، با این تصور که این قسمت از بدن دارای سایه ای مشابه با پوست صورت است. از سوی دیگر، فونداسیون را باید روی فک، به طور دقیق‌تر روی قسمتی از پوست بین گوش و گردن امتحان کرد: در واقع این ناحیه است که خنثی‌ترین رنگدانه را دارد.

بیشتر بخوانید : چگونه با پنکک بهترین آرایش را داشته باشیم

به طور خلاصه، شناخت پوست خود اولین و اساسی ترین گام برای خرید آگاهانه کرم پودر است: این در واقع به ما کمک می کند تا نه تنها سایه مناسب خود را انتخاب کنیم، بلکه مناسب ترین قوام را نیز برای استفاده حداکثری از صورت خود انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید : کرم روشن کننده | تمام چیزی که برای خرید باید بدانیم

کرم پودر و قیمت آن

بهترین رنگ کرم پودر را برای خود انتخاب کنید

اولین فاکتوری که هنگام خرید کرم پودر باید ارزیابی شود، مطمئناً سایه است که همانطور که زیر آن مشخص شد، باید تا حد امکان به رنگ طبیعی پوست ما نزدیک باشد.

با این حال، پرداختن به پوست شما کافی نیست: بیایید به تمام دفعاتی فکر کنیم که کرم پودری را خریداری کردیم که به رنگ پوست ما نزدیک بود، اما پس از استفاده، سایه ای بیش از حد زرد یا صورتی می داد.

بیشتر بخوانید : فواید استفاده از ماسک صورت

رنگ کرم پودر

 این همان چیزی است که ما معمولاً از آن به عنوان “رنگ چهره” یاد می کنیم، بنابراین ما بین رنگ پوست روشن، تیره یا متوسط ​​تمایز قائل می شویم. این شهودی ترین و ساده ترین ویژگی برای شناسایی است که از ظاهر بیرونی یک شخص آشکار می شود.
ته رنگ: در این مورد ما در مورد سایه پس زمینه کمتر مشهود صحبت می کنیم که از نظر دما به رنگ پوست اشاره دارد. بنابراین، اگر ته رنگ را در نظر بگیریم، می توانیم بین پوست هایی با رنگ گرم، سرد یا خنثی تمایز قائل شویم.
با این حال، فردی که رنگ‌های تیره‌تر دارد، بر خلاف آنچه ما فکر می‌کنیم، لزوماً با ته رنگ گرم و فردی با رنگ‌های روشن با ته رنگ سرد مشخص نمی‌شود. پس چگونه می توانیم تشخیص دهیم که پوست ما رنگی گرم، سرد یا خنثی دارد؟

بیشتر بخوانید : سرم دور چشم از راهنمایی تا خرید

رنگ پایه را می توان با استفاده از تعدادی روش بسیار ساده تشخیص داد: بهترین روش احتمالاً روش ورید است که شامل قرار گرفتن خود در نزدیکی منبع نور طبیعی و مشاهده رنگ رگ ها در مچ دست یا آرنج است. اگر رنگ آنها به سمت سبز متمایل شود، ته رنگ ما زرد و در نتیجه گرم می شود، اگر در عوض رگ ها به سمت آبی متمایل شوند، ته رنگ ما صورتی و در نتیجه سرد می شود. اگر متوجه شیوع نشویم، احتمالاً مایه خنثی خواهیم داشت.بهترین قیمت کرم پودر را از ما بخواهید.

بیشتر بخوانید : فواید استفاده از سرم صورت

تست پارچه و قیمت بهترین کرم پودر

روش دیگر، ما همچنین می توانیم به اصطلاح “تست پارچه” را انجام دهیم: فقط یک پارچه خاکستری یخی و یک پارچه سفید کرمی تهیه کنید، سپس آنها را دور سر بپیچید، در حالی که صورت کاملاً از آرایش پاک شده است. در این مرحله، می‌توانیم در آینه نگاه کنیم تا بفهمیم کدام یک از این دو رنگ به صورت ما نور بیشتری می‌دهد: خاکستری ته رنگ سرد را تقویت می‌کند، کرم به جای ته رنگ گرم.

حتی رنگ لب ها و گوش ها نیز اغلب نشانه خوبی است: کسانی که ته رنگ سرد دارند اغلب لب های ارغوانی و گوش های صورتی دارند. از طرف دیگر لب ها و گوش های افرادی که رنگ های گرم دارند بیشتر به رنگ هلویی و زرد است.

بیشتر بخوانید : فواید کرم ضد آفتاب

مناسب ترین نوع کرم پودر

بنابراین، مناسب‌ترین پایه، پایه‌ای است که کاملاً با ته رنگ هماهنگ باشد: استفاده از یکی دیگر، در واقع، کنتراست ایجاد می‌کند و بنابراین تمام عیوب کوچک ما را برجسته می‌کند. از سوی دیگر، یک محصول سازگار با ته رنگ ما، پوستی روشن و سالم را تضمین می کند: به طور خلاصه، کسانی که ته رنگ سرد دارند باید روی سایه هایی مانند صورتی، شنی یا کاکائویی تمرکز کنند. از طرف دیگر، ته رنگ‌های گرم به خوبی با پایه‌های کاراملی، طلایی، بژ یا فندقی هماهنگ می‌شوند. در نهایت، فونداسیون عاج یا برهنه برای کسانی که ته رنگ خنثی دارند توصیه می شود.

با این حال، حتی تولید کنندگان لوازم آرایشی نیز به کمک ما می آیند: بسیاری از مارک ها در واقع از کد خاصی برای طبقه بندی پایه های خود از نظر تن (معمولاً با یک عدد نشان داده می شود) و ته رنگ استفاده می کنند. دومی با حروف اول W (گرم)، C (سرد) یا N برای خنثی نشان داده شده است.

بیشتر بخوانید : تفاوت کرم روز و شب چیست؟

فرمول ها و نوع پوست

عنصر دیگری که فونداسیون های موجود در بازار را متمایز می کند، فرمول یا قوام است (اغلب با اصطلاح انگلیسی بافت نیز تعریف می شود). همچنین در مورد این عامل، پوست ما نقش تعیین کننده ای در انتخاب خواهد داشت: بر اساس پوست معمولی، خشک، چرب یا مختلط، بنابراین، ما باید یک فرمول را به دیگری ترجیح دهیم.

بیشتر بخوانید : مرطوب کننده و بالم لب راهی برای مراقبت از لب ها

بیایید با جزئیات ببینیم فرمول های اصلی موجود در بازار و انواع پوست مربوطه چیست:

بهترین کرم پودر ها به چند دسته تقسیم میشوند. کرم پودر مایع ٬ کرم پودر فشرده ٬ کرم پودر های کرمی. بیایید با هرکدام با ذکر جزییات آشنا شویم.

کرم پودر مایع:

این قوام شاید رایج ترین و گسترده ترین باشد. این کرم‌های پودری سبک اما مرطوب‌کننده، پوست را بدون سنگین کردن آن یکدست می‌کنند: به همین دلیل، این کرم‌ها مخصوصاً برای افرادی که پوست معمولی یا خشک دارند توصیه می‌شوند. علاوه بر این، این فرمول برای حاوی بسیاری از مواد فعال مانند ویتامین ها یا روغن ها مناسب ترین است: به همین دلیل، بسیاری از فونداسیون های مایع می توانند انواع مختلفی از درمان را ارائه دهند. با این حال، ما تأکید می کنیم که فونداسیون های مایع نیز برای پوست های چرب طراحی شده اند که اجزای آن سبوم تولید شده توسط پوست را تنظیم می کند و از اثر براق ناخوشایند جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید : پاکسازی پوست بهداشت : 5 عادت خوب که هرگز نباید نادیده گرفته شوند!

کرم پودر فشرده

 این فرمول، هم به صورت کرم و هم پودر موجود است، قوام کاملی دارد و به گونه ای طراحی شده است که جلوه ای مات داشته باشد، شبیه به آنچه که با پودر به دست می آید. فونداسیون کرم مات آبرسانی بیشتری دارد، بنابراین برای پوست های خشک یا خشک ایده آل است. از طرف دیگر، پودر فشرده، سبوم اضافی را خشک می کند و بنابراین برای پوست های چرب مناسب است. برای استفاده بهتر از آن و به دست آوردن نتیجه طبیعی، باید از اسفنج لاتکس در مورد نسخه کرم یا برس کابوکی برای نسخه پودری استفاده کنید (اگر می خواهید در مورد برس های آرایش بیشتر بدانید، با راهنمای ما در مورد این موضوع مشورت کنید. )

فوندانسیون کرم

جامدتر از مایع، این زیرسازی کمی سنگین تر و مغذی تر است. به همین دلیل باید با شدت بیشتری کار کرد تا نتیجه یکنواختی حاصل شود. این قوام برای پوست های چرب یا مختلط مناسب نیست، زیرا باعث براق شدن آن ها می شود. در عوض برای پوست های معمولی یا خشک و با عیوب مشخص تر برای اصلاح توصیه می شود.

بیشتر بخوانید : بهترین ریمل حجم دهنده

پوشش کرم پودر و تاثیر بر قیمت

هنگام انتخاب و قیمت بهترین کرم پودر باید پوشش آن یعنی ضخامت لایه ای که این محصول روی پوست ایجاد می کند را نیز در نظر بگیریم. این متغیر که می تواند زیاد، متوسط یا سبک باشد، بدیهی است که به فرمول فونداسیون بستگی دارد. در این مورد، انتخاب نه تنها بر اساس نیازهای پوست، بلکه بر اساس ترجیحات شخصی فرد نیز انجام می شود: اگر ما یک اثر طبیعی تر و کمتر سنگین را دوست داریم، بنابراین، باید خود را به سمت پایه های مایع، معدنی یا موس هدایت کنیم. ، که نسبتاً نور دارند. از طرف دیگر، اگر جلوه “صورت چینی” را ترجیح می دهیم یا می خواهیم عیوب مشخص شده را بپوشانیم، باید فونداسیونی با پوشش بالا مانند کرم یا فشرده انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید : چگونه با چین و چروک مبارزه کنیم ترند ۲۰۲۳

محصولات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد

سوالات متداول

کرم پودر یک محصول آرایشی است که ترکیبی از خواص یک کرم پوستی و پودر را دارا می‌باشد.
کرم پودر دارای بافتی غلیظ‌تر است که در عین حال رطوبت و پوششی قوی را به پوست می‌بخشد. به عبارت دیگر، آن یک ترکیب از کرم و پودر می‌باشد. پودر صورت به دلیل قوام خشک خود بر روی پوست به صورت پودری و بدون ارائه رطوبت قرار می‌گیرد.
بله، کرم پودر برای بیشتر انواع پوست قابل استفاده است. با توجه به نیازهای خاص پوستتان، می‌توانید کرم پودری با ترکیبات مناسب برای پوستتان انتخاب کنید.
کرم پودر در صورت استفاده نادرست یا در صورت حساسیت به برخی از مواد ممکن است به پوست صورت آسیب برساند. برای جلوگیری از این موضوع، می‌توانید پیش از استفاده آن را در یک ناحیه کوچک از پوست بررسی کنید.
در صورت استفاده نادرست یا استفاده بیش از حد از کرم پودر، ممکن است منافذ پوست مسدود شده و لکه‌های پوستی ایجاد شود. برای جلوگیری از این مسئله، بهتر است مقدار مناسبی از کرم پودر را استفاده کنید و قبل از خواب، آن را به طور کامل از پوست پاک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
خانه
logo-samandehi
درگاه پرداخت اسنپ پی